Gå til innhold

Den sunne slanketråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at fettprosenten må litt ned. Hvordan er den beste måten å få det til? Spiser riktig og trener, men sliter med å få vekk litt fett. Jogging er utelukket fordi jeg ødelegger kondisen en gang i timen med røyk.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Å spise riktig og trene er det som må til. Når du begynner å nærme deg målet ditt (du er tynn allerede såvidt jeg husker) så går det saktere og saktere, så tålmodighet og disiplin er kodeordene. Regner med at romaskin ikke er utelukket pga røyken?

Du kan også prøve å redistributere noe mer av dagens kalorier over mot sunt fett og proteiner, dersom du ikke ligger forholdsvis høyt på inntaket av disse allerede.

Lenke til kommentar

Vekta har aldri vært noe problem. Har ikke gått en kilo opp eller ned i vekt siden slutten av u.skolen. Nå er det et problem fordi jeg legger på meg masse muskler (gått opp 4 kg muskler siden januar), men jeg har masse fett i veien. Vil ha synilige muskler og mister litt av motivasjonen når alt skal være polstra inne. Romaskina blir det ikke noe av før nærmere sommeren, og vil se noe resultater før det. Klarer ikke se en annen utvei enn å løpe, men det fungerer bare ikke.

Noka? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
(gått opp 4 kg muskler siden januar)

8155653[/snapback]

Nei, det har du ikke. I følge Bill Pearl er det ikke mulig å legge på seg mer enn 2 kg muskler i året, rent. Det er nok en del vann inne i bildet.

Lenke til kommentar
Nei, det har du ikke. I følge Bill Pearl er det ikke mulig å legge på seg mer enn 2 kg muskler i året, rent. Det er nok en del vann inne i bildet.

8155710[/snapback]

Beklager.

Zethyr: Går tur 3-4 ganger i uka. Får gå mer.

Lenke til kommentar

4kg siden januar, det hadde vært en prestasjon ja. Hadde du hatt beviser skulle jeg ha prøvd treningsprogrammet ditt på meg selv umiddelbart.

Hvordan har denne godeste Bill Pearl kommet frem til tallet 2kg, wh1te? Jeg hadde selv tippet et par kilo mer i året, hvertfall for en utrent person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...