skylinepower Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jo jeg sjenner mage musklene lett, men ser ikke noe six pack, går det an og sjenne den? jeg er 12 blir 13 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 jo jeg sjenner mage musklene lett, men ser ikke noe six pack, går det an og sjenne den?jeg er 12 blir 13 7860706[/snapback] Les gjennom disse to trådene: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=245395&st=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=126777&st=0. https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#tid Dette er ingen uthenging; Du merker det kanskje ikke men det er faktisk utrolig irriterende å lese innlegg som brukeren selv tydeligvis ikke "gidder" korrekturlese selv; Kall det høflighet på nett. Har du Word eller Open Office er det en smal sak å kjøre gjennom en enkel korrekturlesing; gjør det til en vane om du sliter med språket eller når du er usikker på stavingen. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er noe galt med verden når 12-åringer skal trene/slanke frem magemuskler Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 du jeg skal ike slanke meg! jeg vil bare at musklene skal vises bedre! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Da har jeg ett råd til deg: Gå til mora di og forklar situasjonen, be om å få mer sunn mat. Mer rent og sunt kjøtt, mer frukt og grønt, mindre mettet fett og raske karbohydrater. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg er på uke to av Noka-dietten og foreløpig ser jeg slik ut. Dette kan vel regnes som før-bilde, så kan jeg poste litt progresjon underveis. Jeg er bare redd for å sprekke, å bare få i seg flytende er litt frustrerende, samtidig veldig deilig. Endret 15. februar 2007 av applemania Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Eneste jeg kan si til de som bruker disse shakene; "Velkommen til et liv på den evige slankekur"... Vekten deres kommer aldri til å stabilisere seg.. Og applemania, jeg ønsker ikke å være ekkel så prøv å ta det på best mulig måte.. Du trenger hjelp, det finnes støttegrupper.. Jeg håper for din egen helses skyld at bildet bare var en spøk.. Jeg har lest en god del sider av denne tråden og er sjokkert, den er så på kanten at noen nesten burde gripe inn og stenge den.. Jeg anbefaler dere enten å gå til www.slankenett.no , www.trim.no eller www.iform.no.. På disse sidene finner du folk som har peiling på slanking og kosthold. Problemet her er synsingen.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Eneste jeg kan si til de som bruker disse shakene; "Velkommen til et liv på den evige slankekur"...Vekten deres kommer aldri til å stabilisere seg.. Og applemania, jeg ønsker ikke å være ekkel så prøv å ta det på best mulig måte.. Du trenger hjelp, det finnes støttegrupper.. Jeg håper for din egen helses skyld at bildet bare var en spøk.. 7953376[/snapback] Jeg trenger hjelp fordi jeg har begynt på Noka-dietten? Som Linn Christin sier så er det faktisk fullt mulig å få i seg det kroppen trenger og jeg føler meg verken slapp eller tiltaksløs, tvert i mot har jeg mer energi og går ikke rundt og gjesper hele dagen, slik jeg gjorde tidligere. Jeg var også, som deg, ganske skeptisk til alle disse diettene, men nå som jeg har prøvd den i to uker er jeg mer og mer positivt innstilt nå som jeg ser hva den resulterer i. Og jeg skjønner at du tror dette kommer til å bli en evig slankekur, men jeg har ikke gått fra å spise fem menyer på McDonalds til denne kuren heller. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg trenger hjelp fordi jeg har begynt på Noka-dietten? Som Linn Christin sier så er det faktisk fullt mulig å få i seg det kroppen trenger og jeg føler meg verken slapp eller tiltaksløs, tvert i mot har jeg mer energi og går ikke rundt og gjesper hele dagen, slik jeg gjorde tidligere. Jeg var også, som deg, ganske skeptisk til alle disse diettene, men nå som jeg har prøvd den i to uker er jeg mer og mer positivt innstilt nå som jeg ser hva den resulterer i. Og jeg skjønner at du tror dette kommer til å bli en evig slankekur, men jeg har ikke gått fra å spise fem menyer på McDonalds til denne kuren heller. 7953441[/snapback] Det at du ser ganske tynn ut på bildet er kanskje grunnen til at han reagerer på at du er på den dietten ... Er ikke mange andre enn de superanorektiske som ville si at du trenger å slanke deg! *ttttttt Endret 15. februar 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg er skeptisk fordi jeg kjenner flere som er på den evige slankekur p.g.a. denne Noka og andre shake dietter. Og jeg forstod at du ikke spiser 5 menyer på McDonalds ut fra bildene. Problemet med disse kurene er, som sikkert noen før meg har poengtert, at du mister muskelmasse, dermed minsker du forbrenningen. Det kan hjelpe på at du trener, men det er minimalt. Du får rett og slett ikke nok proteiner, og trening vil være mer eller mindre bortkastet ved så lavt kaloriinntak.. Jeg er ingen guru på dette, men såpass vet jeg.. Vil anbefale deg å gå til en av sidene jeg henviser til, kanskje noen som har forklart meg dette kan få deg på bedre tanker.. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg er i min 4 uke på noka og har økt i muskelmasse... rart det der ca 70g proteiner i døgnet får man i seg, tror jeg har fått i meg gjennomsnittlig mindre daglig før jeg la om kostholdet. følger ikke dietten slavisk, spiser nå ett av måltidene mine som fast føde. er bare obs på å holde det sunt, det går mye i hvitt kjøtt, fisk og hauger av grønnsaker. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 @ Applemania: Hvor mye skal du gå ned i vekt? Kan virkelig ikke se poenget for deg å gå ned enda mer i vekt. Tviler sterkt på at du kan tjene noe helsemessig på det, og jeg tror jeg snakker for 99,99% av alle menn her på forumet når jeg sier at du trolig ikke kommer til å bli mer attraktiv av å gå ned i vekt. Du skal ikke fjerne mye før du blir for tynn og det er ikke pent det heller. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 @ Applemania: Hvor mye skal du gå ned i vekt? Kan virkelig ikke se poenget for deg å gå ned enda mer i vekt. Tviler sterkt på at du kan tjene noe helsemessig på det, og jeg tror jeg snakker for 99,99% av alle menn her på forumet når jeg sier at du trolig ikke kommer til å bli mer attraktiv av å gå ned i vekt. Du skal ikke fjerne mye før du blir for tynn og det er ikke pent det heller. 7953752[/snapback] Du kan kanskje ikke se behovet, men jeg føler det og det er det som er det viktige. Problemområdene er mage, lår og armer. Jeg skal ned rundt fem-åtte kilo, i hvert fall ikke mer. Jeg blåser i om jeg kommer til å bli mer attraktiv av å gå ned i vekt eller ei, jeg vil bare føle meg vel og ikke oppblåst, mett og kvalm og til det er denne kuren perfekt fordi en ikke blir overmett av shakene og har styring over inntaket. Helsemessig tjener jeg mye på det, har allerede mye mer energi og orker mer i hverdagen samtidig som jeg inntar Nokashakene til faste tidspunkter nå; det gjorde jeg ikke før. Problemet med disse kurene er, som sikkert noen før meg har poengtert, at du mister muskelmasse, dermed minsker du forbrenningen. Men dette angår ikke meg da jeg ikke har noen forbrenning fra før, så jeg kan umulig gjøre den verre. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er vel ikke mer å si om den saken eller?! Eneste jeg kan si er hva som kommer til å skje.. Du kommer aldri til å bli kvitt de "kiloene" du er ute etter å bli kvitt.. For å klare det må du ned i en så sykelig vekt at du mest sannsynlig må legges inn. Eneste måten du kan bli kvitt det på er å trene det vekk.. Gjør du det på noka måten så må du fjerne hele fettlaget og muskelmassen.. Regner med du har sett diverse anorektikere. Håper bare for din egen skyld at du ikke kaster bort mange gode år av ditt unge liv.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Om man absolutt skal gå ned i vekt / bli mer definert er ikke en diett bestående av shakes det optimale, det er vel egentlig rimelig åpenbart? Skal du gå ned 5 kilo er det mer fordelaktig å ta seg et par dager på Your Neighbourhood Gym i uka, enn å erstatte ordentlige måltider med næringsfattig skvip. Men alt bunner vel ut i latskap og at alt skal gjøres så lett som mulig, kan jeg tenke meg. Har man ikke disiplinen til å trene seg til idealkroppen har man ikke disiplinen til å vedlikeholde den heller. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Gleder meg til å se resultater applemania Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Om man absolutt skal gå ned i vekt / bli mer definert er ikke en diett bestående av shakes det optimale, det er vel egentlig rimelig åpenbart? Skal du gå ned 5 kilo er det mer fordelaktig å ta seg et par dager på Your Neighbourhood Gym i uka, enn å erstatte ordentlige måltider med næringsfattig skvip. Men alt bunner vel ut i latskap og at alt skal gjøres så lett som mulig, kan jeg tenke meg. Har man ikke disiplinen til å trene seg til idealkroppen har man ikke disiplinen til å vedlikeholde den heller. 7954275[/snapback] Jeg trener allerede tre ganger i uken, så det er ikke treningen det skorter på. Jeg er absolutt ikke lat. Gleder meg til å se resultater applemania Jeg og. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Applemania: Pass på før du får spiseforstyrelser eller annet! Hvorfor være så kroppsfiksert? Gutter liker ikke radmagre jenter noe som du vil bli hvis du går ned 5-8kg. Hvor mange måltider og hvor ofte spiser du hver dag? 5-6 måltider og hver 3 time vel? Mener å ha lest at du spiser bare 2 måltider hver dag =/ Endret 16. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du kan kanskje ikke se behovet, men jeg føler det og det er det som er det viktige. Alle de som slanker seg ihjel har også "følt behovet". De som røyker "føler behovet". Hadde du vært gutt hadde du kanskje skjønt lettere hva jeg mener med at man må la være å høre på følelsene sine når rasjonaliteten begynner å stritte imot. Problemområdene er mage, lår og armer. Jeg skal ned rundt fem-åtte kilo, i hvert fall ikke mer. Mage og armer så jo perfekt ut på det bildet. Lår tipper jeg også ser veldig bra ut. Slanker du deg stort mer nå så begynner du å miste det du har av muskelmasse, og du ender opp med merkelige armer, og antakeligvis heller ikke attraktive lår/mage. Går du ned mer enn 5 kg vil jeg regne deg som usunt tynn, jenter skal ha en viss fettprosent. Går du ned 8 kg blir du antakeligvis direkte uattraktiv. Helsemessig tjener jeg mye på det, har allerede mye mer energi og orker mer i hverdagen samtidig som jeg inntar Nokashakene til faste tidspunkter nå; det gjorde jeg ikke før. Du føler deg nok selvsagt ganske bra mens du går på denne kuren, men det gjør ikke at det resultatet du tilstreber er bedre stilt helsemessig enn du er i dagens situasjon. Men dette angår ikke meg da jeg ikke har noen forbrenning fra før, så jeg kan umulig gjøre den verre. Anbefaler deg følgende for å få igang litt forbrenning:# Intervalltrening et par-tre ganger i løpet av uka. Dette øker forbrenning i en periode utover dagen etter treninga. # 2 spisedager i løpet av uka der du legger deg et lite stykke (500kcal+) over det daglige energiforbruket. Du kan fremdeles spise sunt om du vil, men legg deg over det daglige forbruket med en god margin. Om 3 uker kan du gå over til 1 spisedag i uka. Resten av dagene ligger du like rundt det daglige forbruket ditt av energi. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 ... og har styring over inntaket. Setter du deg litt inn i hva du spiser skulle det ikke være noe problem å ha kontroll over inntaket. Sånne ferdigdietter er bare en enkel og dårlig løsning på problemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå