Gå til innhold

Den sunne slanketråden!

Anbefalte innlegg

Linn Chrisitin: Denne shaken kan godt virke for deg som er mye lettere enn Shark og ikke bygger muskler, men det er veldig stor forskjell på deg og Shark så hver så snill og ikke "kjør han utfor stupet".

7857611[/snapback]

hehe. Riktig som du sier, driver med styrketrening. Og trener minimum 3 ganger i uka. Og det går gradhvis oppover.

Men hvordan funker den shaken? Er det kun Shak'er du skal ha ideg HVER bidie dag da? -Hvor lenge om gangen?

Ellers drikker jeg jo minimum 1.5 liter om dagen, sikkert over 2 liter også. Og dette har ikke noe og si med fettprosenten?- Kanskje det legger seg et vann-spekk oppå musklene :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linn Chrisitin: Denne shaken kan godt virke for deg som er mye lettere enn Shark og ikke bygger muskler, men det er veldig stor forskjell på deg og Shark så hver så snill og ikke "kjør han utfor stupet".

7857611[/snapback]

Med en BMI på 30 var jeg slettes ikke så veldig lett at det gjorde noe. Man kan godt slanke seg ved å leve på lavt kalori-inntak samtidig som man trener og vedlikeholder musklene.

Lenke til kommentar

Er inne i min andre uke på Noka og kan ikke si meg annet enn fornøyd. Målet er å bare å gå ned noen få kilo for å gjøre klatringa lettere, derfor bytter jeg ut ett av dagens shake-måltider med sunn mat som er lav på kalorier. Har blitt utrolig mye mer bevisst på hva jeg får i meg. De første dagene av kuren var et slit, men det kommer seg fort. Har ikke følt meg så ovenpå på flere år og blir bare mer motivert for hver dag som går.

Lenke til kommentar

Vel Linn Christin selv om du kanskje veide ganske mye så betyr det likevel ikke at det blir det samme som med deg og Shark. Det Shark skal er vel deffe? Og det er ganske stor forskjel på en som er overvektig og en som skal ned i vekt for at musklene skal synes ved å miste misnt mulig muskler.

Lenke til kommentar
Er inne i min andre uke på Noka og kan ikke si meg annet enn fornøyd. Målet er å bare å gå ned noen få kilo for å gjøre klatringa lettere, derfor bytter jeg ut ett av dagens shake-måltider med sunn mat som er lav på kalorier. Har blitt utrolig mye mer bevisst på hva jeg får i meg. De første dagene av kuren var et slit, men det kommer seg fort. Har ikke følt meg så ovenpå på flere år og blir bare mer motivert for hver dag som går.

7857685[/snapback]

Det var gutten sin det! Kjempegodt å høre at flere tør å prøve, og at de blir fornøyd. Utrolig mye fordommer som går om disse kurene

Lenke til kommentar
Det var gutten sin det! Kjempegodt å høre at flere tør å prøve, og at de blir fornøyd. Utrolig mye fordommer som går om disse kurene

7857733[/snapback]

For en i min posisjon er iallefall Noka helt topp. Har aldri vært noe flink på frokoster før, men en shake er iallefall overkommelig å få i seg, den holder meg mett i noen timer og er garantert mer slankende enn å stappe i seg noe ferdigsmurte greier fra butikken eller kantina. Har aldri orket å sette meg inn i næringsverdier på ting jeg spiser, men en slik diett har virkelig åpnet øynene mine og jeg har fått inspirasjon til å legge om kostholdet.

Lenke til kommentar
Shark: Deff bort kroppsfettet!

Det er en mulighet at du rett og slett ikke har mulighet til å få de nederste rutene av "vaskebrettet". Det er genetisk betinget.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
009.jpg

7857754[/snapback]

Tusen takk for det.

Virker veldig interessant. Men har ikke så mye tid til at jeg kan gå 30min 3-4 ganger i uka da. Men jeg går jo hurtig til og fra trening. 12min hver vei=) Det er jo 30min de 3 gangene i uka jeg trener. ellers går jeg halve veien(6min) ned til toget om morgenen, og 6min opp igjen etter skolen :)

Kanskje noe mer som skal til?

Lenke til kommentar
Du må faktisk gidde å gjøre noe for å gå ned i vekt, du må faktisk gidde å sette av tid for å sykle 30 min 3-4 ganger i uken. Selv med Nokas dieten ville du nesten ikke miste noe fett av å gå fram og tilbake studio.

7858077[/snapback]

Såklart du mister fett

Eneste som skal til er at man inntar mindre energi enn man forbruker. Vips.

Men såklart kan man innta flere kalorier om man trener, og man får også en bedre vektnedgang ved å trene ved siden av. Slippe å være så slapp i kroppen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

På sikt fungerer ikke dietter. Endring av livsstilen er det sunneste og lureste man kan gjøre. Dessuten er det viktig å huske på at ting tar tid.

Lenke til kommentar
På sikt fungerer ikke dietter. Endring av livsstilen er det sunneste og lureste man kan gjøre. Dessuten er det viktig å huske på at ting tar tid.

7858221[/snapback]

Bare gamle damer som er så dumme at de tror det finnes en slags vidunderlig og lettvint måte å gå ned i vekt på.

Det flotte med nokakuren, som både jeg og han lengre oppe her kan bekrefte - er at man blir veldig bevist på hva de forskjellige matvarene inneholder av kalorier - slik at man styrer unna å spise ting med mye kalorier i.

Selvsagt er vi ikke så dumme at vi tror at vi kan leve på milkshake i 3 uker , for så å gå tilbake på en diett fylt av cola, potetgull , godteri og fet mat,

Lenke til kommentar

7858221[/snapback]

Bare gamle damer som er så dumme at de tror det finnes en slags vidunderlig og lettvint måte å gå ned i vekt på.

Det flotte med nokakuren, som både jeg og han lengre oppe her kan bekrefte - er at man blir veldig bevist på hva de forskjellige matvarene inneholder av kalorier - slik at man styrer unna å spise ting med mye kalorier i.

Selvsagt er vi ikke så dumme at vi tror at vi kan leve på milkshake i 3 uker , for så å gå tilbake på en diett fylt av cola, potetgull , godteri og fet mat,

7858475[/snapback]

Når man får i seg 900kcal fra en diet skal jeg love deg at ivertfal de fleste smugspiser sjokolade og spiser masse dritt etter dieten. Du og han andre må vel være et untak av 1000vis av folk.

Lenke til kommentar
Når man får i seg 900kcal fra en diet skal jeg love deg at ivertfal de fleste smugspiser sjokolade og spiser masse dritt etter dieten. Du og han andre må vel være et untak av 1000vis av folk.

7858531[/snapback]

det føles deilig å være et unntak :) selvsagt kommer jeg til å unne meg noe usunn mat i ny og ne når jeg har nådd vekta jeg trives på, men mitt syn på mat har forandret seg ganske drastisk på få uker. har funnet masse sunn og mager mat som jeg synes er godt og har aldri vært sikrere på at dette er gjennomførbart.

Lenke til kommentar

7858531[/snapback]

Levde en hel mnd på KUN shake jeg. og gulerøtter innimellom. Unna meg ingenting annet med kalorier i.

De 2 neste mnd unnet jeg meg ett sunt og lett måltid hver lørdag.

Nå som jeg har nådd vekta mi kan jeg selvsagt unne meg det jeg vil så lenge jeg aldri går tilbake til mitt gamle kosthold

Lenke til kommentar
kan man sjenne six pekken

de mage musklene?

7858958[/snapback]

Genialt skrevet.

Men om du kan kjenne magemusklene dine, er det vel bare du som vet? Eller hva mener du egentlig?

Han er jo bare 13-14 da. Men prøv og skriv litt bedre da? Går jo ikke i barnehagen heller :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...