Gå til innhold

Den sunne slanketråden!

Anbefalte innlegg

Jeg har forøvrig begynt å trene styrke i større grad da jeg har fattet mer og mer interesse for å få tydelige muskler  :whistle:

7821161[/snapback]

Ja bare å kjøre på, bare husk og spis så musklene har litt å gro på. Å knebøy er ikke farlig for jenter, blir ikke Britt Miller over natta :)

7821328[/snapback]

hahah, nei det hadde vært litt kjipt å våkne opp og plutselig vært slik :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og det med at gutter som vil ha fin kropp bør holde seg unna pulverkurer. Du vet ikke hvordan min kropp og mine muskler er. Jeg er sterkere og har fastere kropp nå enn jeg noensinne har hatt før.

Legg merke til at jeg skrev gutter. Uansett, folk som trener for å få en muskuløs kropp kaster bort år med verdiløs trening om de kun inntar 900 kcal.

Synes du ser bra ut på bildene jeg, men det er ikke det samme som at jeg anbefaler andre å gjøre det samme som du har gjort.

Jeg forhørte meg med legen min mens jeg gikk på dietten. Svaret jeg fikk fra han var at all vektnedgang var godt for meg og at han ikke hadde noe vondt å si om kuren.

Vil ikke starte noen diskusjon vedrørende denne quoten, men dersom legen din gikk over kostholdsoppsettet ditt og så på antall kalorier og på hvor langt tidsperspektiv det gjaldt, og det var snakk om maks 900 kcal per dag, så er dette skremmende. Spør hvilken som helst lege, se på forskning, spør ernæringseksperter, ernæringsfysiologer - spør hvem som helst; svaret er det samme, og det er at det ikke er å anbefale og er potensielt helseskadelig over lengre tid.

Lenke til kommentar
Får gå innom Rema i morgen og se om de har denne Nokas saken da :)

7851986[/snapback]

: [

Gå heller innom Rema og kjøp noen kilo laksefilet, noen kilo kyllingfilet, noen porsjonspakker familieris/villris og en del salat, og så spammer du med tråder om å få gode oppskrifter.

Lenke til kommentar

Slanking og lavere fettprosent er ikke entydige med hverandre.

Zethyr er inne på det, og ja Noka milkshake er mer for drastisk slanking enn å gå ned i fettprosent.

Lavere fettprosent får du igjennom å kjøre kardio og gjøre et kutt i antall kalorier, samtidig som du trener styrketrening for å vedlikeholde (lavere belastning osv).

1,95 og 84 kg høres jo ikke feit i det hele tatt. Jeg tviler på at du er fett, det er mer sannsynlig at det er et par % fett som du vil ha av, for å få fram en evt six-pack (four-pack for noen) til sommeren? Eller er jeg helt på villspor?

Det er best hvis du poster et bilde.

Lenke til kommentar

7851986[/snapback]

Haha... Lykke til med at du mister absolut alle musklene du har oppnåd med styrketrening.

7857324[/snapback]

og dette vet du fordi du har prøvd?`

Jeg har prøvd og har mer muskler enn de aller fleste jentene jeg kjenner

Lenke til kommentar
Slanking og lavere fettprosent er ikke entydige med hverandre.

Zethyr er inne på det, og ja Noka milkshake er mer for drastisk slanking enn å gå ned i fettprosent.

Lavere fettprosent får du igjennom å kjøre kardio og gjøre et kutt i antall kalorier, samtidig som du trener styrketrening for å vedlikeholde (lavere belastning osv).

1,95 og 84 kg høres jo ikke feit i det hele tatt. Jeg tviler på at du er fett, det er mer sannsynlig at det er et par % fett som du vil ha av, for å få fram en evt six-pack (four-pack for noen) til sommeren? Eller er jeg helt på villspor?

Det er best hvis du poster et bilde.

7852549[/snapback]

Ja bilde kan jeg vel få til. Med eller uten klær holdt jeg på å si. Men baris eller med klær?

Ja, det er 6 jeg vill ha. De 4 første rutene er litt synlige(spesielt når jeg ligger :roll: ) men den nederste rekka er på virkelig bærtur, Har ei litta pølse der. Og det er denne, og litt fett % jeg vill ha bort.

Nokas :whistle: eller Kardio :thumbdown: ?

7851986[/snapback]

Haha... Lykke til med at du mister absolut alle musklene du har oppnåd med styrketrening.

7857324[/snapback]

7857477[/snapback]

enkelte slenger bare ut kommentarer uten grunnlag. Får håpe det kommer noen link-eventuelt dokumentasjon på dette.

Ikke si noe man ikke har peiling på. Det er cluet. :roll:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

7851986[/snapback]

7857324[/snapback]

7857477[/snapback]

Nei jeg har ikke prøvd det fordi det er noe jækelig tull.

En gutt på 84kg skal IKKE få i seg 900kcal hver dag og dritlite proteiner. :nei: Alt for lite kcal og proteiner resulterer i at man mister en god del muskler sammen med fettet.

Shark: Hold deg langt unna tåpelige slankedieter med små shakes som nesten ikke inneholder noe. Spis ordentlig proteinrik mat. Prøv å trapp sakte ned til ca. 2300kcal og 2g+ protein hver dag. Du vil da miste mye fett og miste minst mulig muskler som mulig.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...