applemania Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Mine før og etter-bilder: Slankesiden 7809342[/snapback] Oi, ansiktet ditt har gått fra å være chubby love til pent og dukkeaktig. Du er kjempepen nå Dette var virkelig inspirasjonsbilder, er helt sjokkert jeg. Du har forandret deg MYE. Skal lage sånn side jeg også, må bare komme til etter-bildene. Edit: Hva er mest usunt av hvitvin og øl? Skal på julebord i kveld, og jeg er vel mest fan av øl egentlig, men merker at fylla hver helg med øl har gitt meg noen kilo ekstra, selv om jeg pleier å drikke Ultra low carb. Tips til hva jeg kan drikke? Endret 27. januar 2007 av applemania Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hvitvin kan være så mangt, så det er ikke lett å avgjøre. Uansett hadde jeg valgt det jeg har mest lyst på. Jeg har forresten et tips til hva du kan drikke: Vann Dersom du drar hardt på fylla hver helg vil du kjempe i motbakke når du slanker deg hvertfall. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har forresten et tips til hva du kan drikke: Vann Dersom du drar hardt på fylla hver helg vil du kjempe i motbakke når du slanker deg hvertfall. 7809686[/snapback] Jeg vet, det føles ut som alt jeg gjør i ukedagene blir ødelagt på fredagen og lørdagen, men jeg føler jeg ikke kan gi opp alkoholen Det er så mye man må ofre Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Mine før og etter-bilder: Slankesiden 7809342[/snapback] Kjente deg ikke igjen på de første bildene (selv om jeg ikke har sett mer enn et par bilder av deg i RPP ). Utrolig bra vektnedgang og som tidligere nevt ser du veldig bra ut som tynn Endret 27. januar 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
bjs Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det er så mye man må ofre 7809704[/snapback] Men er det verdt å ofre det for å oppnå resultatet du ønsker? Sjøl så drakk eg som regel 2 ganger kver helg. Var litt vanskelig å venne seg av med det, men det gikk greit. No går gjerne på en fest uten å drikke. Dette er litt uvant for "vanlige" folk, så en del kommentarer har eg fått når eg sier eg ikkje drikker pga. trening, men når alle eg er med veit om det så er det ingen som bryr seg lenger. En gang i blant drikker eg, men ikkje på langt nær så ofte som før. Resultatet er absolutt verdt det eg ofra for min del Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine før og etter-bilder: Slankesiden 7809342[/snapback] Det var utrolig bra gjort. Gratulerer. Har sikkert større selvtillitt nå? Hvordan går det med maten nå? Hva spiser du? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine før og etter-bilder: Slankesiden 7809342[/snapback] Det var utrolig bra gjort. Gratulerer. Har sikkert større selvtillitt nå? Hvordan går det med maten nå? Hva spiser du? 7809984[/snapback] Selvtilliten er bedre ja For øyeblikket jobber jeg med å gå ned noen kg til, har ett intenst ønske om å havne på under 60 Spiser derfor Noka og Nutrilett, og så ett måltid om dagen (middag) og så trener jeg 3-4 ganger i uka på treningssenter. Viktig for meg å være stram Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine tips for slanking er disse rådene som jeg har tatt av +50 kilo med. 7808064[/snapback] Hva kan man gjøre med sånne som kompisen din, som trives med å være feit selv om det er lett å slanke seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ikke lett å si hva som kan gjøres med noe sånt nei. Jeg tror det skal veldig mye til for at folk skal slanke seg for andre, viktig å gjøre det for seg selv! Dessuten tror jeg det er lett å gi opp, spesielt med så stor overvekt. Skal man ned 50 kg, vil man med normal vektnedgang bruke nesten et år på å nå målet. Det vs. å spise pizza i dag tror jeg er det som gjør utslag for mange. Fant et litt morsomt før/etter bilde selv, og i god tradisjon er selvsagt "før" bildet så uflatterende som overhodet mulig, men prøvde å få det i sånn ca samme vinkel. Konklusjonen er i hvertfall at når Kristin legger på seg kommer det fort til ansiktet! Bildene er tatt med en ca 7-8 kgs forskjell.. "Etter" bilde tatt i dag. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine tips for slanking er disse rådene som jeg har tatt av +50 kilo med. 7808064[/snapback] Hva kan man gjøre med sånne som kompisen din, som trives med å være feit selv om det er lett å slanke seg 7811924[/snapback] er jo egentlig ingen grunn til å slanke seg om han trives med den han er i dag da Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine før og etter-bilder: Slankesiden 7809342[/snapback] Det var utrolig bra gjort. Gratulerer. Har sikkert større selvtillitt nå? Hvordan går det med maten nå? Hva spiser du? 7809984[/snapback] Selvtilliten er bedre ja For øyeblikket jobber jeg med å gå ned noen kg til, har ett intenst ønske om å havne på under 60 Spiser derfor Noka og Nutrilett, og så ett måltid om dagen (middag) og så trener jeg 3-4 ganger i uka på treningssenter. Viktig for meg å være stram 7811861[/snapback] ''Noka og Nutrilett'' Hva er det egentlig? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mine før og etter-bilder: Slankesiden 7809342[/snapback] Det var utrolig bra gjort. Gratulerer. Har sikkert større selvtillitt nå? Hvordan går det med maten nå? Hva spiser du? 7809984[/snapback] Selvtilliten er bedre ja For øyeblikket jobber jeg med å gå ned noen kg til, har ett intenst ønske om å havne på under 60 Spiser derfor Noka og Nutrilett, og så ett måltid om dagen (middag) og så trener jeg 3-4 ganger i uka på treningssenter. Viktig for meg å være stram 7811861[/snapback] ''Noka og Nutrilett'' Hva er det egentlig? 7813575[/snapback] Noka (www.noka.no) er en milkshake-kur. Nutrilett har veldig gode måltidserstatningsbarer som jeg spiser mye av. Spesielt "Brownie" er god. Den har tilsvarende like få kalorier som en noka milkshake og smaker faktisk ikke så verst Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noka (www.noka.no) er en milkshake-kur. Nutrilett har veldig gode måltidserstatningsbarer som jeg spiser mye av. Spesielt "Brownie" er god. Den har tilsvarende like få kalorier som en noka milkshake og smaker faktisk ikke så verst 7813591[/snapback] Er det eneste som holder deg slank kosthold, eller trener du i tillegg? Lenke til kommentar
whom Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 kal på julebord i kveld, og jeg er vel mest fan av øl egentlig, men merker at fylla hver helg med øl har gitt meg noen kilo ekstra, selv om jeg pleier å drikke Ultra low carb. Tips til hva jeg kan drikke? 7809621[/snapback] Hvordan var det på julebord den 27. januar. Kan aldri tro at du oppnådde julestemning, enn hvor mye du drakk Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Noka (www.noka.no) er en milkshake-kur. Nutrilett har veldig gode måltidserstatningsbarer som jeg spiser mye av. Spesielt "Brownie" er god. Den har tilsvarende like få kalorier som en noka milkshake og smaker faktisk ikke så verst Ja, men linken var ikke helt den som det skulle vært? Kan virkelig milkshake erstatte mat, som f.eks brødskiver, frukt osv? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, men linken var ikke helt den som det skulle vært? Kan virkelig milkshake erstatte mat, som f.eks brødskiver, frukt osv? 7814064[/snapback] Tja, man blir nok utrolig gææren i magen ... men hva man egentlig skal med en milkshakediett skjønner jeg ikke helt. Bodybuildere og fitnessutøvere går jo ned mange kilo før konkurranse. De går ikke på superdyre dietter iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Man blir ikke dårlig i magen av pulver nei Det eneste er vel at noen blir litt forstoppet fordi det bare er flytende føde, men ikke noe som et knekkebrød i ny og ne ikke kan fikse. Dessuten er det ikke akkurat billig eller enkelt for bodybuildere å gå ned i vekt før konkurranse, og shake er IKKE dyrt i forhold til vanlig mat.... Det som er greit med en shakediett er at man vet at man får nok av næringstoffene man trenger, som ofte er noe folk synder mot når de slanker seg. I tillegg har man full kontroll over antall kalorier man får i seg. Eksempel; Nutrilett sin shake koster 40 kr på Rema 1000. Det gir mat nok for 3 dager. Et matbudsjett på litt over 10 kr dagen Noka sin shake koster ca 180 kr. Den holder i 4-5 dager, ca 45 kr per dag. I tillegg kommer melken, så rundt en femtilapp pr dag. Heller ingen formue akkurat. Til sammenlikning her er det Paal Snorre Høyer (bodybuilder) dytter i seg på en dag Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 0615: Frokost 1 skål havregryn (100g) 3 ss lett jordbærsyltetøy (50g) 3 dl lettmelk 2 dl appelsinjuice 1 banan 55g Whey Isolate 3 kapsler Omega 3,6,9 (SuperOmega fra Proteinfabrikken) 0900: Mellommåltid 1 boks cottage cheese (300g) 1 grønt eple 15 g valnøtter 1100: Lunch 4-5 skiver fullkorn-brød (160g) med soft light smør (ca 25g) 1 pakke kalkunbryst naturell (100g) 2 små bokser naturell yoghurt, 3% fett (250g) 1300: Mellommåltid 1 appelsin 55g whey isolate 3 kapsler omega 3, 6, 9 (SuperOmega fra Proteinfabrikken) 1515: Etter jobb 1 skål havregryn (100g) 3 ss lett jordbærsyltetøy (50g) 3 dl lettmelk 2 dl appelsinjuice 1630: Før trening 3 dl eplejuice 30g whey isolate 1830: Etter trening 1 flaske Super Carbo (energidrikk med 100g maltodextrin) 3 små esker rosiner 50g whey isolate 2000: Middag 265g karbonadedeig (veid før steking) 100g pasta (veid ukokt) 1 ss olivenolje 2200: Kveldsmat ½ boks cottage cheese (150g) 1 grønt eple 1 appelsin 15g valnøtter 2300: Før senga 40g kasein-protein 3 kapsler omega 3,6,9 (SuperOmega fra Proteinfabrikken) Ikke gratis vil jeg tro, og i hvertfall ikke mindre enn 45 kr dagen om man ser bort fra sponsing Endret 28. januar 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Er det på deff eller på bulk? Kanskje litt dumt av meg å si at dietter er dyre uten noe grunnlag for påstanden. My bad Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Da må jeg prøve en slik shake. Er det pulver poser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Er det på deff eller på bulk? Kanskje litt dumt av meg å si at dietter er dyre uten noe grunnlag for påstanden. My bad 7814190[/snapback] Iflg iform.no (der jeg sakset det fra) så spiser han like mye selv på diett skal sies at fyren veier 120 kg da, og trener som en tulling for å få maksimal muskelvekst, så han trenger jo NOE mer protein enn oss vanlige dødelige. -Shark- : Nutrilett er poser. Noka dietten bruker man målebeger (og den smaker veldig mye bedre og metter bedre enn nutrilett sin). Jeg takler ikke pulverdietter selv (i den forstand at jeg erstatter alle måltider), er for glad i mat og det blir for ensformig, men har stående og det er faktisk bedre å ta en shake enn å spise crap om man ikke føler for å lage mat. Endret 28. januar 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå