DNA Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Lurer på en ting angående kosthold, er cornflakes en god start på dagen? 7628931[/snapback] Nah, det har vel mye karbohydrater. Høy glykemisk indeks elns. Tror det vil være bedre å velge en annen frokostblanding. Kommer ikke på noen i farten, men kanskje noe med fiber i? 7628960[/snapback] Karbohydrater er vel ikke så farlig, men det er vel hva karbsene kommer fra som er sukker og andre usunne stoffer. Må jo ha litt trege karbs på starten av dagen for energi, anbefaler havregryn. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Cornflakes inneholder mye sukker, og har derfor høy glukemisk indeks. Grovbrød eller havregryn er en god start på dagen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Veldig flott post Frosten Får mye motivasjon. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Lurer på en ting angående kosthold, er cornflakes en god start på dagen? 7628931[/snapback] Nah, det har vel mye karbohydrater. Høy glykemisk indeks elns. Tror det vil være bedre å velge en annen frokostblanding. Kommer ikke på noen i farten, men kanskje noe med fiber i? 7628960[/snapback] Inneholder vel en del sukker også. Er dessuten ikke så sikker på hvor komplekse karbohydratene er i det greiene. Jeg vil heller annbefale havregryn. Det er skikkelig høykvalitetskarbo uten noe sukker eller annet tull. God post av Frosten btw. Endret 4. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 bytt ut brød med knekkebrød Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 bytt ut brød med knekkebrød 7697914[/snapback] Ja, det er et bra alternativ. Sørg for å kjøpe knekkebrød med 100% fullkorn og en del fiber. Wasa har mange forskjellige typer knekkebrød som oppfyller de kravene. Lenke til kommentar
supr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har noen bra tips om hvordan jeg kan bli kvitt kulemagen? En dag var den bare der lissom Men jeg er ganske tynn på resten av kroppen og veier 68kg (er 1.80 høy) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Folk kan få kulemage pga fett, men også pga at de går rundt konstant "oppblåst". Spiser du veldig fort, spiser du mye hvitt brød, pasta etc, stresser du og drikker lite vann, kan du få en kulemage som rett og slett bare er luft Hvis det er fett det er snakk om så er det jo bare å få fettforbrenningen igang Å gå en tur før frokost (eller kardio generelt) og proteinrik kost funker utmerket for å få forbrent fett. Om du trener styrke vil også dette virke positivt på fettforbrenningen. Punktslanking går jo dessverre ikke =/ Lenke til kommentar
sigsaw Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 tenker på å kutte ut brød hva kan jeg bytte det ut med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Grovt knekkebrød? Rugsprø? Hvis det er frokost kan du bytte det ut med havregrøt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Det er ingenting galt med brød så lenge man spiser riktig brød. Grovt brød laget av spelt er ideelt. Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er ikke akkurat tjukk, veier 70kg og er 1,74 høy. Men har ikke trent på et år nå, så har fått "hengemage og fleskepupper". Startet å med gerilja-kardio-trening i forige uke. Løper tre dager i uken. Ettersom jeg ikke har sett ei tredemølle på 13mnd så startet jeg ikke med full spurt. Startet på 16km/t og skal øke mer og mer. Har også kuttet ut godter på alle dager utenom fredag (trenger noe å se fram mot). Prøver å spise sunnere og oftere (fordele de to måltidene jeg hadde utver dagen). Tar det lang tid før jeg vil merke forandring om jeg forstetter som dette? Og har noen noen tips til hva jeg kan gjøre bedre? Vil få vekk den lille flaue kulen så fort som mulig Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er 18 år, ca 195 og veier 85 kg. Har nettopp begynt å trene styrke på treningssenter. Jeg lurer på hva som er den mest effektivt måten å forbrenne litt overflødig fett på kroppen, mest for syns skyld Er det noen treningsmetoder som funker bedre enn andre eller er det kostholdet som må endres? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er ikke akkurat tjukk, veier 70kg og er 1,74 høy. 7791373[/snapback] Hvor gammel er du? Om du er voksen så tilsier jo de målene at du er tynn. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Er vel ikke så fantastisk farlig om man ikke teller kalorier hele tida vel? For meg gjelder det å finne balansegangen bare, ettersom jeg ikke trener altfor hardt og altfor mye. Mitt problem er at jeg strever med motivasjon, og er svært utolmodig. Utrolig mange innholdsriker og inspirerende poster her forresten! Endret 24. januar 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Lorph Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Er ikke akkurat tjukk, veier 70kg og er 1,74 høy. 7791373[/snapback] Hvor gammel er du? Om du er voksen så tilsier jo de målene at du er tynn. 7791784[/snapback] er 20. Og ja, jeg er tynn om man ser meg med kler på. Er bare slik at alt fettet har lagt seg rundt magen og brystkassa. Når man ser meg i bar overkropp så ser jeg plutselig ut som jeg er tjukk. Endret 24. januar 2007 av Lorph Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet at det kanskje ikke er det optimale for å gaine muskler, men det er vel ingen direkte fare med å kjøre en mellomting mellom bulk og deff hele tida?Med det mener jeg være flink til å spise lite (ikke faretruende lite, men passe på kostholdet veldig) og trene kardio "hele tida" (3-4 ganger i uka), samtidig som man trener mye styrke? 7792068[/snapback] Ikke spise lite, men spise riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg vet at det kanskje ikke er det optimale for å gaine muskler, men det er vel ingen direkte fare med å kjøre en mellomting mellom bulk og deff hele tida?Med det mener jeg være flink til å spise lite (ikke faretruende lite, men passe på kostholdet veldig) og trene kardio "hele tida" (3-4 ganger i uka), samtidig som man trener mye styrke? Opinions please Mitt problem er at jeg strever med motivasjon, og er svært utolmodig. Utrolig mange innholdsriker og inspirerende poster her forresten! 7792068[/snapback] Å bulke og deffe samtidig er vel ganske vanskelig når man ser på konseptene bulk og deff . Det skader nok ikke å gjøre det på den måten, men tviler på du kommer til å få noe større muskler på den måten. Hvis du trener styrke vil du i hvertfall øke hvileforbrenningen sånn at du forbrenner mer kalorier i løpet av en dag, som er greit for å få bort fett. Men husk at å være utålmodig er aldri en bra ting for å få gode resultater, blir gjerne overtrening, feiltrening og skader av sånt Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er ikke akkurat tjukk, veier 70kg og er 1,74 høy. 7791373[/snapback] Hvor gammel er du? Om du er voksen så tilsier jo de målene at du er tynn. 7791784[/snapback] Enig, er 175 og ~78kg jeg kan ikke si at jeg er direkte feit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå