Gå til innhold

Den sunne slanketråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Youghurt er ikke bra i det hele tatt. En fin regel er å unngå til som hever insulinnivået noe særlig, dvs raske karbohydrater.

6531734[/snapback]

Ja er enig i den. Jeg har personlig testet effekten av en liten yoghurt uten tilsatt sukker fungerer på blodsukkeret, og det er helt for jævlig for å si det mildt. Blodsukkeret mitt spratt opp til over 20 mmol/l, blodsukkeret skal normalt ligge mellom 4 og 8 mmol/l. Yoghurt er en sikker måte å skaffe seg kroppsfett på. Jeg anbefaler heller at du spiser yoghurt naturell, blodsukkeret er stabilt med den type yoghurt. For yoghurt må man jo ha hehe det er jo så jævla godt og så er det jo sunt og bra for fordøyelse, forebygger kreft i tykktarmen, forebygger alzheimer, gir god balanse mellom gode og dårlige bakterier i tarmene osv osv. :yes:

Lenke til kommentar

Hvordan spiser folk kanel?

Jeg leste at kanel er en av de tingene som skal øke kroppens forbrenning. I tråd med min "ingenting-skal-være-uprøvd"-slanking, blandet jeg ut ca 3-4 teskjeer med kanel i morgenyoghurten min. Jeg visste faktisk ikke at kanel var sterkt! Jeg fikk ned omentrent 3/4 deler av yoghurten,men måtte gi opp. Kommer den ekstra forbrenningen av generell vifting med armene og traving fram og tilbake på kjøkkenet? Hva bruker dere andre kanel på, og i hvilke mengder?

Lenke til kommentar
Hvordan spiser folk kanel?

Jeg leste at kanel er en av de tingene som skal øke kroppens forbrenning. I tråd med min "ingenting-skal-være-uprøvd"-slanking, blandet jeg ut ca 3-4 teskjeer med kanel i morgenyoghurten min. Jeg visste faktisk ikke at kanel var sterkt! Jeg fikk ned omentrent 3/4 deler av yoghurten,men måtte gi opp. Kommer den ekstra forbrenningen av generell vifting med armene og traving fram og tilbake på kjøkkenet? Hva bruker dere andre kanel på, og i hvilke mengder?

6997095[/snapback]

Bruker kun 1-2 ts spredd utover en porsjon grøt, ellers bruker jeg det lite. Det kan vel sikkert brukes på andre ting, men 3-4 ts i en yoghurt hørtes over hodet ikke godt ut. Kanel bruker man aldri mye av.

Lenke til kommentar

Har en tallerken havregrøt med kanel og fruktose foran meg her nå. En kompis av meg klarte faktisk en gang å spise en spiseskje kanel. Det var litt av et syn. Han hosta brune støvskyer ut gjennom nesa og så ikke direkte fornøyd ut, men det gikk da til slutt.

Lenke til kommentar
Har en tallerken havregrøt med kanel og fruktose foran meg her nå. En kompis av meg klarte faktisk en gang å spise en spiseskje kanel. Det var litt av et syn. Han hosta brune støvskyer ut gjennom nesa og så ikke direkte fornøyd ut, men det gikk da til slutt.

6997556[/snapback]

det er akuratt som og spise lim nesten fordi det er så tørt :D

Lenke til kommentar
Jeg har gått ned 3kg de siste 2 ukene, og jeg har spist utrolig mye søppelmat.

Det skal selvsagt nevnes at jeg trener en god del.

6998465[/snapback]

Gått ned nesten det samme på nesten like lang tid uten å forandre noe særlig på kostholdet men bare hard trening så å si hver dag. Neste uke skal eg lage en kosthold plan og da lurer eg på om kor mye eg kommer til å rase ned i vekt. :dribble:

Edit: Etter gårdagens hardtrening viser det seg at eg har gått ned 700gr dog er mulig det var en del vann eller noe. :woot:

Lenke til kommentar
Jeg har gått ned 3kg de siste 2 ukene, og jeg har spist utrolig mye søppelmat.

Det skal selvsagt nevnes at jeg trener en god del.

6998465[/snapback]

Gått ned nesten det samme på nesten like lang tid uten å forandre noe særlig på kostholdet men bare hard trening så å si hver dag. Neste uke skal eg lage en kosthold plan og da lurer eg på om kor mye eg kommer til å rase ned i vekt. :dribble:

Edit: Etter gårdagens hardtrening viser det seg at eg har gått ned 700gr dog er mulig det var en del vann eller noe. :woot:

6999867[/snapback]

du går nokk ned en god del mer hvis du endrer kostholdet ja :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...