Gå til innhold

Den sunne slanketråden!

Anbefalte innlegg

Har du da holdt på med nokas shakes i 1 år og 2 mnd? eller er det bare noe du har gjort i det siste? Men hyggelig at du er fornøyd med vekta da, da er det jo verdt alt slitet  :thumbup:

6956713[/snapback]

Jeg slanket meg 17 kg med nokas i løpet av august, september, oktober, november og desember i fjor. Etter det har jeg levd sunt og holdt vekta, og nå for 2 uker siden begynte jeg på igjen og har siden gått ned ytterligere 3 kg :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Peanøtter er bra, men da må man spise usaltet. :thumbup:

6956774[/snapback]

Peanøtter spiser jeg ikke uansett, men det med salt er jeg litt nysgjerrig på. Hvor mye bør man ha i seg daglig, sånn ca +- ? Jeg merker noen ganger at "nå trenger jeg litt salt", men dette var for det meste før når jeg enda spiste potetgull osv noen ganger i uka. Er salt en tilvenningssak, men jo mindre jo bedre?

6958379[/snapback]

http://www.helsenytt.no/artikler/salt.htm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må faktisk se meg nødt til å slanke bort 2 kg fett. Jeg har mistet 4 kg muskler det siste året, men beholdt fettmengden som er på 9.9 kg. Det vil si at jeg har en fettprosent på 13, noe som for meg er litt i overkant. Skal ned til 9 %, selv om jeg er temmelig tynn.

Lenke til kommentar
Vi har en slik som jeg bruker med jevne mellomrom.

6961670[/snapback]

Hvor mye koster en slik? Hva er en farlig fettprosent da? Virker litt skummelt å gjøre det; slemmere enn en badevekt den jo.

6961696[/snapback]

Om du spør om de kan måle fettprosenten din på et helsesenter eller treningsstudio kan det hende de har utstyr, så slipper du å kjøpe selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

6961670[/snapback]

Hvor mye koster en slik? Hva er en farlig fettprosent da? Virker litt skummelt å gjøre det; slemmere enn en badevekt den jo.

6961696[/snapback]

Den koster noen hundre tusen, men de tilbyr tester på flere treningsstudioer.

kengdal: Fettklype er ikke nøyaktig. Den gir en god indikasjon, men for perfekt måling må det sendes frekvenser som måler massetetthet gjennom kroppen, slik som en InBody-maskin gjør.

Lenke til kommentar

6961670[/snapback]

6961696[/snapback]

Den koster noen hundre tusen, men de tilbyr tester på flere treningsstudioer.

kengdal: Fettklype er ikke nøyaktig. Den gir en god indikasjon, men for perfekt måling må det sendes frekvenser som måler massetetthet gjennom kroppen, slik som en InBody-maskin gjør.

6962876[/snapback]

Kan du bruke fettklypen er den nøyaktig nok for alle her inne. Jeg vil tørre å påstå at en fett klype er mer nøyaktig en baderoms vekt til 600,-. En InBody maskin eller tilsvarende er jo selvføleglig det enkelste og beste. :)

Lenke til kommentar

Veiedag, og nok en opptur for meg!

Selv om jeg skulle sett at det var .0 bak, så veier jeg i dag 65,1 kg.

Det er 2,9 kg ned på 2 uker og jeg er svært fornøyd med det, siden jeg ikke har like mye å ta av som en som har 60 kg for mye på kroppen.

Vektnedgangen vises veldig godt på magen og sidene (wohooo!)

5,2 kg til og jeg skal være dødsfornøyd :) :) (men mulig jeg må gi meg når vekta viser 62 , tiden vil vise)

:love: Noka :love:

Lenke til kommentar

5 litersdunk? Da har du ikke bestilt den fra PF!?! Da kan smakene variere for jeg har bestilt fra PF. Men heldigvis er ordren min åpen ennå pga weekend, så jeg har ennå sjangsen til å bestille en annen smak. Noen som har prøvd Whey Tech skogsbær fra Proteinfabrikken? Noen som evnt. kan anbefale en smak?

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Like godt å melde seg inn i denne tråden. Begynt å trene igjen med både boksing/kampsport og pumping av vekter. Sykler litt innimellom også.

Denne uken har eg gått ned 2kg og da med blodslit. TRrodde forresten eg hadde gått ned 3kg men hadde tapt litt vann også så den gjelder jo ikke.

Let the games begin!

Lenke til kommentar

Starta trene igjen i februar jeg, har gått ned fra 98kg til 82kg og bygget endel muskler i tillegg. Nå har jeg lyst til å gå ned til 79kg for å få fjerna litt av det greiene på siden av magen.. seriøst.. det er så hardt å få det vekk - klikker nesten i vinkel :) Ikke går det ann å punktslanke det heller. Nei, er vel 70% diett om 30% trening som tells for å få vekk slikt.

Jeg er jojotrener nr1, ett år på, ett år av osv - men nå skal jeg prøve holde meg der i lange tider fremover så det slipper gå så mye utover stakkars hjertet:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...