Zethyr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Du har virkelig problemer.... 6897234[/snapback] Det er de som spiser skoleboller til lunsj og drikker cola tidlig på dagen som har problemer kjære du, ikke meg 6897368[/snapback] Enkelte klarer da å holde en grei livsstil selv om de spiser usunt osv.? Jeg vil ikke anse det som å ha problemer bare for at man drikker en cola en gang i blandt. Selv gjør jeg det ikke, men jeg synes ikke det er rart at andre gjør det. Det bekymrer meg litt med de idealene som enkelte ser ut til å ha her.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg drikker kun Cola Light noen ganger i uken, ellers så består det usunne ut av alkohol i helgene, og muligens litt popcorn til en filmkveld en gang i blant. Men likevell går jeg ikke rundt å dømmer folk nord og ned fordet at de har et av de mest normale kostholdene som finnes. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg drikker kun Cola Light noen ganger i uken, ellers så består det usunne ut av alkohol i helgene, og muligens litt popcorn til en filmkveld en gang i blant. Men likevell går jeg ikke rundt å dømmer folk nord og ned fordet at de har et av de mest normale kostholdene som finnes. 6897627[/snapback] Jeg sier ikke at jeg dømmer de nord og ned. Jeg sier at rett og slett at jeg ser etter en kjæreste som har sunne matvaner, trener og holder seg sunn! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg vil anbefale deg å begynne å trene styrke. Da fjerner du fett samtidig som du bygger opp resten av kroppen slik at puppene og rompa ikke blir så utrolig fremtredende. Dessuten er det ingenting som er heitere enn fitnessdamer (jmfr: Call on Me). Hva slags styrke skal jeg trene da? Jeg har hele tiden vært livredd for å trene styrke, i den tro at jeg vil bli større. Min største frykt er å bli stor i skulderpartiet siden jeg er så bred der oppe allerede pga puppene. Herregud, som jeg skulle ønske punktslanking var mulig. Og sist, men ikke minst: Kanskje du klarer å rette opp kostholdet/forbrenningen din. Du lever nemlig langt fra sunt. Jeg vet at kostholdet mitt er ute og kjøre, men jeg tør ikke spise mer av frykt for å legge på meg og jeg går heller ikke ned fordi kroppen har vent seg til lite næring. Er i en veldig kjip situasjon akkurat nå som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg ut av. 6895974[/snapback] Det skal veldig mye til for en kvinne å bygge digre muskler. Jeg og flere her på forumet trener knallhardt, spiser for et helt fotballag og drikker proteinshaker til det tyter ut av ørene. Alikevel blir vi nok aldri noen Arnold. Som nevnt tidligere vil styrketrening: a) gi bedre holdning b) bidra til å få en fastere, mer definert (og da snakker vi ikke om bulende muskler) kropp c) gi økt forbrenning Det siste punktet kan hjelpe deg med å komme opp på et bedre kaloriinntak. Per dags dato ligger du godt under halvparten av det du burde få i deg på en dag. Eneste måten du kan komme deg ut av uføre du har havnet i er å trene samtidlig som du øker kaloriinntaket. Du vil nok merke en liten vektøkning i starten, men dette vil etterhvert stabilisere seg. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) her skjedde det noe rart--- slettes Endret 19. september 2006 av Linn Christin Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Er ikke nødvendig å mate på enorme mengder med karbs bare fordet at du skal opp i muskelmasse, ville forsatt holdt karbsene ganske lavt, men selvfølgelig ikke for lavt. Hadde intatt enorme mengder med proteiner. 6894601[/snapback] Kjører allerede 4 shakes på treningsdager. Til frokost, før jeg legger meg + før og etter trening. På hviledager kjører jeg til frokost og før jeg legger meg. Vurderer å bytte ut frokostshaken med egg. Eneste som hindrer meg er at jeg vanligvis ikke tar meg tid til det. Men tror jeg skal sette vekkerklokka litt tidligere å få gjort det i morgen. Ellers spiser jeg vanligvis kylling til middag sammen med 100% fullkornspasta av durumhvete. Men her tror jeg at jeg skal øke mengdene på både pasta og kylling. Nå spiser jeg to midagger med dette pr. dag. Men tror jeg kommer til å kjøre med større porsjoner. Spiser vel i gjennomsnitt en boks med smakssatt tunfisk hver dag også. Noen som har flere tips? Gjerne til konkrete produkter etc. Leste i flex huge at man trenger mye karb for å bygge muskler, men hvor mye som er mye vet jeg dessverre lite om. Bare for å ha det klart: Målet er å bygge muskler effektivt med minst mulig ekstra fett. Lenke til kommentar
TotallyUseless Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Spise mye med Frukt og grønt. Trene mye og hold deg unna alt sukker osv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Noen som har flere tips? Gjerne til konkrete produkter etc. Leste i flex huge at man trenger mye karb for å bygge muskler, men hvor mye som er mye vet jeg dessverre lite om. Bare for å ha det klart: Målet er å bygge muskler effektivt med minst mulig ekstra fett. 6898495[/snapback] Du må vanligvis ha ca tre ganger så mye karbohydrater som proteiner, men bare sørg for å spis langsomme karbs fremfor raske, så blir det mindre overflødig fett. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg drikker kun Cola Light noen ganger i uken, ellers så består det usunne ut av alkohol i helgene, og muligens litt popcorn til en filmkveld en gang i blant. Men likevell går jeg ikke rundt å dømmer folk nord og ned fordet at de har et av de mest normale kostholdene som finnes. 6897627[/snapback] Jeg sier ikke at jeg dømmer de nord og ned. Jeg sier at rett og slett at jeg ser etter en kjæreste som har sunne matvaner, trener og holder seg sunn! 6897754[/snapback] Her er tips til en kontaktannose! Tidligere smålubben Blondine søker sunn kjæreste! Jeg søker en sunn og frisk gutt som ikke spiser noe usunt og ikke drikker Cola "hverfall ikke før etter 18.00" for ellers gjør jeg det slutt med deg. Da min tidligere kjæreste har gjort det slutt med meg så gjør jeg som "ALLE" jenter begynner å trene,slanke meg,finne frem sminken igjen osv.... Jeg er nå fortsatt Blondine men jeg har nå flat mage, fast rumpe men du må tåle at jeg ser ned på alle som har 10-20 overvekt. Siden JEG nå har begynt å leve sunt så må DU også gjøre dette samt du bør like å ha lik joggedress som meg når vi skal ut å trene. Mvh Linn Christin Denne gjør nok susen for deg Linn..... Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg drikker kun Cola Light noen ganger i uken, ellers så består det usunne ut av alkohol i helgene, og muligens litt popcorn til en filmkveld en gang i blant. Men likevell går jeg ikke rundt å dømmer folk nord og ned fordet at de har et av de mest normale kostholdene som finnes. 6897627[/snapback] Jeg sier ikke at jeg dømmer de nord og ned. Jeg sier at rett og slett at jeg ser etter en kjæreste som har sunne matvaner, trener og holder seg sunn! 6897754[/snapback] Dette skjønner jeg meget godt, har selv lyst på en kjæreste med sunne matvaner, som liker å være aktiv og trene. Jeg er ute etter en med like holdninger som meg selv, og hvordan de behandler kroppen sin sier ganske mye om en person mener jeg. Og som LarsP sier Dessuten er det ingenting som er heitere enn fitnessdamer (jmfr: Call on Me). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) De kan være så tynne som de bare vil, men om de spiser usunne ekle ting er det maks turnoff. Jeg tar meg selv i å se på en fin fyr, for så å se at det står ei cola på pulten hans klokka 10 om morran, og så tenke-- åh nei, uff! Da ville du ha likt meg da. Hehe. Jeg er også på utkikk en etter en kjæreste med samme interesser som meg. Som Kengdal sier også. Lykke til med slankingen i alle fall. Endret 20. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 De kan være så tynne som de bare vil, men om de spiser usunne ekle ting er det maks turnoff. Jeg tar meg selv i å se på en fin fyr, for så å se at det står ei cola på pulten hans klokka 10 om morran, og så tenke-- åh nei, uff! Da ville du ha likt meg da. Hehe. Jeg er også på utkikk en etter en kjæreste med samme interesser som meg. Som Kengdal sier også. Lykke til med slankingen i alle fall. 6903773[/snapback] Jeg er litt slik selv også, men jeg får ikke negative tanker om folk selv om jeg ser at de spiser baguetter eller drikker cola om morgenen. Det er andre ting jeg setter høyere på lista. Ser man derimot på personene at de drikker cola hver morgen, blir det ikke noe artig =/ Lenke til kommentar
applemania Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg blir bare glad når folk rundt meg spiser usunt jeg, blir så fornøyd med meg selv. Eksen min gikk opp syv kilo i løpet av sine tre år med meg, stakkars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg blir bare glad når folk rundt meg spiser usunt jeg, blir så fornøyd med meg selv. Eksen min gikk opp syv kilo i løpet av sine tre år med meg, stakkars. 6905107[/snapback] Eksen min gikk opp nesten 10 kg i løpet av sine tre år med meg. Når jeg tenker meg om så trente hun altfor altfor lite. Jeg kunne aldri hatt en kjæreste som ikke trente minst 3-4 ganger i uken. Hva hun trykker i trynet (så lenge det ikke er røyk eller snus), bryr meg egentlig mindre. Og btw: Jeg ser ned på feite folk som spiser usunt. Jeg baksnakker dem til daglig her i militæret. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Eksen min gikk opp nesten 10 kg i løpet av sine tre år med meg. Når jeg tenker meg om så trente hun altfor altfor lite. Jeg kunne aldri hatt en kjæreste som ikke trente minst 3-4 ganger i uken. Hva hun trykker i trynet (så lenge det ikke er røyk eller snus), bryr meg egentlig mindre. Og btw: Jeg ser ned på feite folk som spiser usunt. Jeg baksnakker dem til daglig her i militæret. Sjarmtrollet.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Ja, fete folk som spiser usunt er ikke bra. Når man vet at enn er i dårlig stand av fra før, hvorfor putte i seg noe som gjør deg værre? Hva tenker de som har en BMI over eller langt over normalen. Jeg ser flere vaktmestere her på skolen min som er feite og klarer så vidt å gjøre en jobb. Jeg og en i klassa skulle spørre om en av vaktmesterne kunne åpne gymhallen siden den var låst. Hva møtte vi? Jo, to latsabber som bare satt der og klundra med noe og drakk kaffe. Magen lå nesten flat oppå bordet (overdrivelse så klart). Etter om og men: ''Nja, vi får vel åpne da''. Tull. Endret 21. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Oh my god! Hvis noen sitter mitt i kaffepausen og noen kommer og avbryter dem for og låse opp gymsalen, og de ikke sprudler av energi. Og springer og hopper mens han synger "for livets glade gutter". Så er han en feit latsabb? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Støtter de siste postene. I klassen min er det en temmelig feit jente, hun pleier alltid å kjøpe seg brus/godteri mellom forelesningene. Jeg ønsker ikke at mine skattepenger skal bli brukt til å betale for helseutgiftene til slike folk fordi de spiser seg til sykdom!! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 I framtiden vil kanskje fedme få samme status som røyking har begynt å få idag. I nesten samtlige tilfeller er det vel mer eller mindre selvforskyldt, da det ikke er umulig å leve sunt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Oh my god! Hvis noen sitter mitt i kaffepausen og noen kommer og avbryter dem for og låse opp gymsalen, og de ikke sprudler av energi. Og springer og hopper mens han synger "for livets glade gutter". Så er han en feit latsabb? 6908983[/snapback] Det der er deg om det. Men kan vi la være den diskusjonen? Det er visst flere som ikke liker fete folk. Det jeg ville poengtere var at de ikke gjorde noe, så hvorfor tok det litt tid før de kunne åpne? Edit: Det var ikke kaffepause. Dagen var begynt og det var morgen. Endret 21. september 2006 av onyX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå