Gå til innhold

Den sunne slanketråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Linn er minus 1,5 kg og det er enda 2 dager igjen til 1 uke er gått. Det er  veldig kjekt og alt går veldig bra. Går veeeldig mye turer i tillegg til å spise Noka milkshake :)

6895042[/snapback]

Når jeg leser hvor bra det går for deg, har jeg også lyst til å begynne med denne kuren. Hvor mange milkshake drikker man om dagen?

 

Jeg har lyst, men det blir så dumt å si til mamma hver bidige dag at jeg allerede har spist om hun spør om jeg skal ha middag bare for å gå på en milkshakekur. Dilemma. :hmm:

6895414[/snapback]

Vel, få morra di til å lage salater, kylling osv til middag: mat med masse fiber og protein bør prioriteres. Så spiser du heller ikke så mye middag, men går på milkshake-kuren resten av døgnet. Det er fullt mulig.

 

Du vil kanskje ikke få et like stort energi-kick de første dagene, fordi tarmene ikke blir skylt like godt osv, men da må du huske å drikke mye til maten også.

 

Men for all del, jeg anbefaler deg heller å spise sunnere og trene mer enn å begynne på milkshake-kur. Nå vet jeg ikke noe om ditt nåværende kosthold, men husk: Ethvert mål er oppnåelig innen slanking, med kun sunn mat og hard trening som utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Når jeg leser hvor bra det går for deg, har jeg også lyst til å begynne med denne kuren. Hvor mange milkshake drikker man om dagen?

 

Jeg har lyst, men det blir så dumt å si til mamma hver bidige dag at jeg allerede har spist om hun spør om jeg skal ha middag bare for å gå på en milkshakekur. Dilemma.  :hmm:

Da sier du til mamma at det er din måltid. Jeg vil anbefale FitnessProtein til dere jenter. Minimalt med karbohydrater og rik på protein. I tillegg til denne, så er MetaLean et fettforbrennings-produkt som setter i gang forbrenningen. Det som er fint med MetaLean er at det gir en metthetsfølelse, samt at det reduserer omdannelsen av karbohydrater til fett og regulere søthunger.

 

Bare å trykke på produktene for å lese mere om det. :)

 

Edit: PS! For ikke å sende dere i feil jungel: FitnessProtein er overhodet ikke ment som en måltidserstatter, men et produkt du tar i tillegg til ditt kosthold samt at du holder deg i aktivitet.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Vel, få morra di til å lage salater, kylling osv til middag: mat med masse fiber og protein bør prioriteres. Så spiser du heller ikke så mye middag, men går på milkshake-kuren resten av døgnet. Det er fullt mulig.

Dette lager hun fra før, jeg spiser aldri usunt eller mye middag (halv porsjon), men går fortsatt ikke ned tilstrekkelig.

 

 

Men for all del, jeg anbefaler deg heller å spise sunnere og trene mer enn å begynne på milkshake-kur. Nå vet jeg ikke noe om ditt nåværende kosthold, men husk: Ethvert mål er oppnåelig innen slanking, med kun sunn mat og hard trening som utgangspunkt.

6895495[/snapback]

Saken er at jeg egentlig er på en lav vekt, så jeg går ikke fort ned i vekt og kroppen tror tydeligvis at jeg er underernært fordi den holder på fett og klamrer seg til 45-tallet på vekten, så jeg kommer meg ingen vei og nå er jeg rett og slett lei av å trene fem ganger i uken og spise minimalt uten at noe skjer.

Lenke til kommentar

Poenget med å gå ned i vekt er ikke å spise minimalt men samtidig kjøre overkill med trening. Du skal spise mindre enn kroppen forbrenner , ja , men du trenger også et visst antall kcal for å holde i gang forbrenning, for å ikke glemme sunt fett. Du trenger et inntak av fett for å forbrenne fett, så enkelt er det. (spesielt gode kilder for sunt fett er linfrøolje).

Hadde jeg vært deg ville jeg heller lagt på meg mer muskler, 45 kg er jo ikke akkurat allverdens uansett, hvorfor vil du mer ned?

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg ville jeg heller lagt på meg mer muskler, 45 kg er jo ikke akkurat allverdens uansett, hvorfor vil du mer ned?

6895600[/snapback]

Det sitter feil, rett og slett. Jeg har veldig store pupper i forhold til min lille kropp og jeg vil gjerne bli kvitt disse, samtidig som resten av vekten har fordelt seg på rumpe og lår, dvs at jeg ser veldig uproporsjonert ut.

Lenke til kommentar
Men for all del, jeg anbefaler deg heller å spise sunnere og trene mer enn å begynne på milkshake-kur. Nå vet jeg ikke noe om ditt nåværende kosthold, men husk: Ethvert mål er oppnåelig innen slanking, med kun sunn mat og hard trening som utgangspunkt.

6895495[/snapback]

Saken er at jeg egentlig er på en lav vekt, så jeg går ikke fort ned i vekt og kroppen tror tydeligvis at jeg er underernært fordi den holder på fett og klamrer seg til 45-tallet på vekten, så jeg kommer meg ingen vei og nå er jeg rett og slett lei av å trene fem ganger i uken og spise minimalt uten at noe skjer.

6895562[/snapback]

Da tror jeg du skal ha trøbbel med å gå ned noe særlig mer på de stedene du vil på en milkshake-kur. Det som må til er et jevnt, lite kaloriunderskudd. Nå som du allerede lar forbrenninga gå på tomgang, hadde det nesten vært enklere for deg om du gikk opp en kilo først, så fortsatte normal slanking med innlagte spisedager. For å brenne fett som "sitter feil", så bør du brenne sakte.

 

Forresten, helvette til luksusproblem du har, da.

Lenke til kommentar
fettforbrennings-produkt som setter i gang forbrenningen. Det som er fint med MetaLean er at det gir en metthetsfølelse, samt at det reduserer omdannelsen av karbohydrater til fett og regulere søthunger.

 

Bare å trykke på produktene for å lese mere om det. :)

 

 

 

Åhhh :love:

 

Jeg begynte med MetaLean nå på søndag, og det virker som det funker veldig bra! Spiser 2 kapsler 2 ganger om dagen (4 pr dag) istedet for 6, dette var noe dama på kostbutikken sa fint gikk an å gjøre.

 

AnAnAs; Jeg vet det ikke hjelper, men ut fra hva jeg har sett av bilder, og vekten din virker det som du er ei veldig pen , tynn jente. Mange (inkludert meg) skulle gitt mye for å se slik ut. Puppene dine er det ikke så mye å gjøre med er jeg redd. Mine har ikke blitt en cm mindre engang selv etter 19 kg. Noe jeg egentlig er bare glad for.

 

Jeg satt i dag og så på folk jeg er på kurs sammen med. Jenter på 90-100 kg.. ryggen deres står ut for det er masse fett der, og magene henger over buksa. Fyyy søren jeg er så glad jeg ikke ser slik ut! Skal aldri bli sånn. Og ene gutten handla seg lunsj. Stor baguett, Skolebolle og sjokomelk... rundt regnet 8-900 kalorier bare til lunsj! Åhhhh....

Lenke til kommentar
Hadde jeg vært deg ville jeg heller lagt på meg mer muskler, 45 kg er jo ikke akkurat allverdens uansett, hvorfor vil du mer ned?

6895600[/snapback]

Det sitter feil, rett og slett. Jeg har veldig store pupper i forhold til min lille kropp og jeg vil gjerne bli kvitt disse, samtidig som resten av vekten har fordelt seg på rumpe og lår, dvs at jeg ser veldig uproporsjonert ut.

6895626[/snapback]

Akkurat nå hørtes det ut som du beskrev alle menns drømmedame. :dontgetit:

 

Jeg vil anbefale deg å begynne å trene styrke. Da fjerner du fett samtidig som du bygger opp resten av kroppen slik at puppene og rompa ikke blir så utrolig fremtredende. Dessuten er det ingenting som er heitere enn fitnessdamer (jmfr: Call on Me).

 

Og sist, men ikke minst: Kanskje du klarer å rette opp kostholdet/forbrenningen din. Du lever nemlig langt fra sunt.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å begynne å trene styrke. Da fjerner du fett samtidig som du bygger opp resten av kroppen slik at puppene og rompa ikke blir så utrolig fremtredende. Dessuten er det ingenting som er heitere enn fitnessdamer (jmfr: Call on Me).

Hva slags styrke skal jeg trene da? Jeg har hele tiden vært livredd for å trene styrke, i den tro at jeg vil bli større. Min største frykt er å bli stor i skulderpartiet siden jeg er så bred der oppe allerede pga puppene. Herregud, som jeg skulle ønske punktslanking var mulig.

Og sist, men ikke minst: Kanskje du klarer å rette opp kostholdet/forbrenningen din. Du lever nemlig langt fra sunt.

Jeg vet at kostholdet mitt er ute og kjøre, men jeg tør ikke spise mer av frykt for å legge på meg og jeg går heller ikke ned fordi kroppen har vent seg til lite næring. Er i en veldig kjip situasjon akkurat nå som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg ut av.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å begynne å trene styrke. Da fjerner du fett samtidig som du bygger opp resten av kroppen slik at puppene og rompa ikke blir så utrolig fremtredende. Dessuten er det ingenting som er heitere enn fitnessdamer (jmfr: Call on Me).

Hva slags styrke skal jeg trene da? Jeg har hele tiden vært livredd for å trene styrke, i den tro at jeg vil bli større. Min største frykt er å bli stor i skulderpartiet siden jeg er så bred der oppe allerede pga puppene. Herregud, som jeg skulle ønske punktslanking var mulig.

Og sist, men ikke minst: Kanskje du klarer å rette opp kostholdet/forbrenningen din. Du lever nemlig langt fra sunt.

Jeg vet at kostholdet mitt er ute og kjøre, men jeg tør ikke spise mer av frykt for å legge på meg og jeg går heller ikke ned fordi kroppen har vent seg til lite næring. Er i en veldig kjip situasjon akkurat nå som jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg ut av.

6895974[/snapback]

For å se "mer normal ut" i dine øyne, er nok litt styrketrening, og det å drite i å tenke så innmari hardt på vekta ganske lurt. Er du redd for å bli større kan du ta en prat om det med instruktør på prøvetime. Det skal ganske mye til for jenter å bli store, og særlig bredskuldrete. Det som antakeligvis skjer (det har skjedd alle andre jenter som trener litt styrke), er at du får en mer veldefinert kropp, og en finere holdning osv.

 

Å spise litt mer gjør ikke noe, du kan antakeligvis spise mer og holde den vekta, hvertfall etter en liten stabiliseringsfase. Det du må tenke på er at du skal leve sunt, ikke leve minimalt.

Lenke til kommentar
Og ene gutten handla seg lunsj. Stor baguett, Skolebolle og sjokomelk... rundt regnet 8-900 kalorier bare til lunsj! Åhhhh....

6895797[/snapback]

O.o - Stor baguett og sjokomelk er daglig lunsj for mange på gløs, og de er alle sammen tynne som streker :wee:

 

Jeg tror det er en av ingeniør-genenes positive bi-virkninger :tease:

Lenke til kommentar
Og ene gutten handla seg lunsj. Stor baguett, Skolebolle og sjokomelk... rundt regnet 8-900 kalorier bare til lunsj! Åhhhh....

6895797[/snapback]

O.o - Stor baguett og sjokomelk er daglig lunsj for mange på gløs, og de er alle sammen tynne som streker :wee:

 

Jeg tror det er en av ingeniør-genenes positive bi-virkninger :tease:

6896220[/snapback]

 

Så er det ikke særlig pent når gutter er tynne som streker heller da.. da blir det gutter og ikke menn

 

Jeg liker menn ;)

Lenke til kommentar
Jeg liker menn ;)

6896275[/snapback]

mmm .... menn :love:

 

Jeg merker at jeg blir kvalm når alle guttene på jobben spiser McDonalds i lunsjen HVER DAG. En av karene dypper til og med pommes fritesene i majones. :sick:

6896399[/snapback]

 

De kan være så tynne som de bare vil, men om de spiser usunne ekle ting er det maks turnoff. Jeg tar meg selv i å se på en fin fyr, for så å se at det står ei cola på pulten hans klokka 10 om morran, og så tenke-- åh nei, uff!

Lenke til kommentar
Jeg liker menn ;)

6896275[/snapback]

mmm .... menn :love:

 

Jeg merker at jeg blir kvalm når alle guttene på jobben spiser McDonalds i lunsjen HVER DAG. En av karene dypper til og med pommes fritesene i majones. :sick:

6896399[/snapback]

 

De kan være så tynne som de bare vil, men om de spiser usunne ekle ting er det maks turnoff. Jeg tar meg selv i å se på en fin fyr, for så å se at det står ei cola på pulten hans klokka 10 om morran, og så tenke-- åh nei, uff!

6897169[/snapback]

 

Du har virkelig problemer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...