medlem-90636 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 *snipp* Nå er det heller ikke sånn at man har null innhold i tarmen fra å spise milkshake heller. Jeg sier bare at jeg ikke tror min vektnedgang skyldes noe annet enn det den skal skyldes, minskende fett på kroppen Krom for å dempe søtlysten trenger jeg ikke, da min søtlyst er fraværende Tabelettene påstår at de øker forbrenningen og muskelproduksjon og er beregnet på kvinner Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) *snipp* Nå er det heller ikke sånn at man har null innhold i tarmen fra å spise milkshake heller. Jeg sier bare at jeg ikke tror min vektnedgang skyldes noe annet enn det den skal skyldes, minskende fett på kroppen Krom for å dempe søtlysten trenger jeg ikke, da min søtlyst er fraværende Tabelettene påstår at de øker forbrenningen og muskelproduksjon og er beregnet på kvinner 6880607[/snapback] Syntes du slett ikke skal blande disse pillene med en streng Nokia diett...(har du så dårlig tid) Tror heller ikke disse pille er så fantatiske da de ikke har blitt blåst opp i media noe som ville vært en selvfølge hvis de er så bra som du skriver... Vesketap vil du ha uansett hva du begynner å slanke deg med... Som skrevet før så får man ikke korrekt vektnedgang før uke 2. Har du veid deg dagen etter inntak av alkohol så blir i hvertfall vekten klin gal da man mister ca 2 liter=2kilo i veske hvis du veier deg om morgenen så sant du ikke drikker 2-3 liter vann før du legger deg da... Endret 17. september 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har du veid deg dagen etter inntak av alkohol så blir i hvertfall vekten klin gal da man mister ca 2 liter=2kilo i veske hvis du veier deg om morgenen så sant du ikke drikker 2-3 liter vann før du legger deg da... 6880706[/snapback] Bullshit Her igjen dreier det seg om hvilke mengder alkohol man inntar. Jeg danser mye, så iløpet av en kveld på utestedet går det ned ca 1 liter vann (og ingen alkohol) Som tidligere nevnt var dietten min fra før såpass streng, at noe vesketap ikke er aktuelt for min del, enten du vil tro det eller ei Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har du veid deg dagen etter inntak av alkohol så blir i hvertfall vekten klin gal da man mister ca 2 liter=2kilo i veske hvis du veier deg om morgenen så sant du ikke drikker 2-3 liter vann før du legger deg da... 6880706[/snapback] Bullshit Her igjen dreier det seg om hvilke mengder alkohol man inntar. Jeg danser mye, så iløpet av en kveld på utestedet går det ned ca 1 liter vann (og ingen alkohol) Som tidligere nevnt var dietten min fra før såpass streng, at noe vesketap ikke er aktuelt for min del, enten du vil tro det eller ei 6880741[/snapback] Ja selfølgelig så kommer det an på hvor mye alkohol du drikker og vesketap får man ikke etter to drinker, og du drikker kanskje ikke mer... At du nekter på at du ikke har vesketap når du går over til Nokia dietten blir direkte feil, så sant du ikke spiste fast føde i det hele tatt før du begynte heller... All mat brød-poteter-pasta-grønnsaker etc binder veske som du mister da du begynner med milkshake... Herregud jeg har slanket meg på denne måten i 8 mnd og tatt av 60 kilo så jeg bør faktisk vite hva jeg snakker om... Når jeg var ferdig med kuren min så begynte jeg overgangen til normalt kosthold "4 uker" og de to første ukene så spiste jeg ren slankemat-kylling-kokt fisk-grønnsaker men jeg fikk 2 kilo veske tilbake den første uken alikevel... Alså 2 kilo kom tilbake som veske og tarmoppfylling selv om sikkert et annet menneske ville gått ned i vekt... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 ** 6880831[/snapback] Rart, da jeg gikk tilbake til fast føde la jeg ikke på meg, men så hadde jeg en laaaaaang periode der jeg bare spiste ett måltid om dagen, og så noen måneder 2 måltider om dagen. Det er vel kanskje forskjellig fra person til person da Jeg har "Slanket meg" i 13 mnd, så jeg burde vel også ha noenlunde peiling Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den raskeste slankingen må vel være å bare gå på dass å blæssutu bælgen, sikker vektnedgang på det raskeste Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Har du veid deg dagen etter inntak av alkohol så blir i hvertfall vekten klin gal da man mister ca 2 liter=2kilo i veske hvis du veier deg om morgenen så sant du ikke drikker 2-3 liter vann før du legger deg da... 6880706[/snapback] Bullshit Her igjen dreier det seg om hvilke mengder alkohol man inntar. Jeg danser mye, så iløpet av en kveld på utestedet går det ned ca 1 liter vann (og ingen alkohol) Som tidligere nevnt var dietten min fra før såpass streng, at noe vesketap ikke er aktuelt for min del, enten du vil tro det eller ei 6880741[/snapback] Du har virkelig troen på denne diettens 1-sekunds-mirakler. Selvsagt, dersom du kun drikker vann vil du ikke få noe stort væsketap av det. Dersom du drikker alkohol (som var det vi snakket om), så vil du uansett ha et væsketap. Du får effekten av kun én drink også. Du ser vel at gutter alltid tar den første turen ut i skogen e.l. etter en pils eller to? Forresten, hva inneholder de pillene; står det noe om det? Det kan jo være at de inneholder koffein e.l. som gir forbrenninga en kickstart f.eks., og det er jo helt greit å kombinere med noka-dietten din antakeligvis. Dersom det er en del andre stoffer, kan det hende at de havner i clinch med milkshake-dietten. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hvis du nå begynner meg en såkalt "liten periode" med det du kaller normalt kosthold så kommer det til å skli helt ut og det er helt normalt. Når man begynner å unne seg gamle uvaner igjen så baller det på seg og om to-tre mnd så er man tilbake til starvekten igjen 6879394[/snapback] Når jeg snakker om å gå over til normalt kosthold, mener jeg ikke kostholdet/livsstilen jeg hadde før jeg begynte å slanke meg. Jeg mener et sunt og næringsrikt kosthold i fornuftige mengder, et tilnærmet nullnivå når det gjelder forholdet opptak/forbruk av kalorier. Men som sagt, dette er en plan som nå skal utsettes. Dagens utskeielser har vært store, masse potetgull, godteri, kaker og god mat har definitivt satt sine spor da vekten nå viser 4,3 kg mer iforhold til det den viste om morgenen i forgårs . Dette er selvsagt noe jeg ikke tar spesiellt alvorlig, mye av dette kommer til å forsvinne ned toalettet de nærmeste dagene, og gåturene skal utføres kompromissløst. Takker for lykkeønskninger, og sender noen videre til Linn Christin (som gjerne må føre meg opp på listen over forumbrukere som er bekymret for henne mht slankemetode). Lykke til alle andre slankere også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette høres ut til å gå bra, JacEr Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Bra å legge på seg 4,3 kg på 48 timer? Det SKAL gå bra, men realisme viser seg å ta litt lenger tid enn fantasi Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Bra å legge på seg 4,3 kg på 48 timer? Det SKAL gå bra, men realisme viser seg å ta litt lenger tid enn fantasi 6884217[/snapback] Det er bra at du har en god holdning til slankinga, og at du ikke lar deg stoppe av en kveld eller to med utskeielser. Det er de som ikke gir opp i den første motbakken som har en sjans på å fullføre løpet, vet du Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Bra å legge på seg 4,3 kg på 48 timer? Det SKAL gå bra, men realisme viser seg å ta litt lenger tid enn fantasi 6884217[/snapback] Vel der har vi det med veksebalanse og tarmfyll igjen da... men det virker på meg som om du er enten eller? Enten så trøkker du inn en masse NEI mat eller så går du lange turer og spiser slankekost, jeg tror du bør finne en balanse som fungerer i det lange løp... Lykke til videre! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Takk, naturligvis er det tarmfyll og væske, har hatt veldig få dopauser på nevnte 48 timer. Jeg er egentlig ganske flink til vanlig, men akkurat under komfirmasjonsfesten la jeg absolutt ingen bånd på meg. Det jeg er stoltest av er all treningen, i matveien skjer av og til noen mindre glipper, men ikke større enn at jeg regner det som OK. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Tror jeg kaster inn håndkleet foreløpig når det gjelder slanking. Ligger på rundt 87 kg nå. Startet i februar, da veide jeg i overkant av 105. Kommer nok til å slanke igjen sent på vinteren/starten av våren. Men nå skal jeg prøve å bygge litt muskler, til det trengs det mat. Endret 18. september 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Forsatt viktig at maten er sunn. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Forsatt viktig at maten er sunn. 6890413[/snapback] Selvsagt er det det. Men man trenger relativt store mengder karb. sammenlignet med slankekostholdet jeg inntill nylig har ført. Så regner med at det blir litt mer fett også, i tillegg til muskler. Spiser nærmest utelukkende sunn mat til måltider. Blir noen småutskeielser i mellommål av og til, men spiser stort sett sundt og riktig. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Er ikke nødvendig å mate på enorme mengder med karbs bare fordet at du skal opp i muskelmasse, ville forsatt holdt karbsene ganske lavt, men selvfølgelig ikke for lavt. Hadde intatt enorme mengder med proteiner. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Linn er minus 1,5 kg og det er enda 2 dager igjen til 1 uke er gått. Det er veldig kjekt og alt går veldig bra. Går veeeldig mye turer i tillegg til å spise Noka milkshake Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Linn er minus 1,5 kg og det er enda 2 dager igjen til 1 uke er gått. Det er veldig kjekt og alt går veldig bra. Går veeeldig mye turer i tillegg til å spise Noka milkshake 6895042[/snapback] Bare husk å holde mosjonen ganske jevn og stabil, fremfor å kjøre Krieg-slanking i enkelte perioder bare fordi du går på milkshake-kur. Godt å se at du har resultater og blir fornøyd Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Linn er minus 1,5 kg og det er enda 2 dager igjen til 1 uke er gått. Det er veldig kjekt og alt går veldig bra. Går veeeldig mye turer i tillegg til å spise Noka milkshake 6895042[/snapback] Når jeg leser hvor bra det går for deg, har jeg også lyst til å begynne med denne kuren. Hvor mange milkshake drikker man om dagen? Jeg har lyst, men det blir så dumt å si til mamma hver bidige dag at jeg allerede har spist om hun spør om jeg skal ha middag bare for å gå på en milkshakekur. Dilemma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå