Gå til innhold

Den sunne slanketråden!


Anbefalte innlegg

Woho!

 

Jeg er råglad, i dag morges viste vekta mi ett nyt tall, og jeg har gått ned 1 kg denne uka.

 

Kan takke volleyballspilling og lange turer med bikkja i sola for det, samt at jeg igrunn har vært veldig flink med kostholdet, til tross for at jeg har spist litt potetgull med dip 2 dager (netter) på rad

 

Ser kesam er diskutert lengre oppe, men i en boks lettrømme er det 600kcal. I en boks kesam er det 200 i hele boksen! Smaker ikke forskjell heller jeg da!

 

I går var jeg og en gutt ute å spiste pizza. Jeg spanderte en liten pizza på oss to, som viste seg å være veldig liten. Jeg spiste 2 stykker og han spiste resten, og jeg ble faktisk veeeeldig mett, sikkert fordi jeg spiste sakte og drakk mye "attåt".

 

Måtte bare få ut litt glede over det nye tallet på vekta, nå er det ikke lenge igjen før jeg må prøve å finne en måte på å ikke gå ned i vekt mer men heller prøve å holde den :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er råglad, i dag morges viste vekta mi ett nyt tall, og jeg har gått ned 1 kg denne uka.

6572145[/snapback]

Gratulerer, ikke at jeg ser nødvendigheten i at du slanker deg mer enn det du allerede har gjort. :)

 

Hmm, fant ut at jeg har gått ned ca 14kg på 4 mnd uten særlige anstrengelser. Spiser fremdeles ganske mye dritmat og skeier ut med øl og lignende et par ganger i uka.

Det skal selvsagt nevnes at jeg trener hardt minst 4 ganger per uke.

 

Å sulte seg er med andre ord ikke nødvendig.

Lenke til kommentar
Ser kesam er diskutert lengre oppe, men i en boks lettrømme er det 600kcal. I en boks kesam er det 200 i hele boksen! Smaker ikke forskjell heller jeg da!

6572145[/snapback]

Nok et eksempel på at det er lettere å slanke seg om man har dårlig smakssans.

6572157[/snapback]

 

Vel. Ett tips til deg om du vil ha det du så fint kaller "dårlig smakssans". Lev å kun NOKA Milkshakediett i en hel mnd. Ingenting annet, kun milkshake til frokost, lunsj, middag og kvelds. Så kan du smake på hvilken som helst tyggbar mat , og du vil være i himmelen.

Lenke til kommentar
Gratulerer, ikke at jeg ser nødvendigheten i at du slanker deg mer enn det du allerede har gjort. :)

 

Hmm, fant ut at jeg har gått ned ca 14kg på 4 mnd uten særlige anstrengelser. Spiser fremdeles ganske mye dritmat og skeier ut med øl og lignende et par ganger i uka.

Det skal selvsagt nevnes at jeg trener hardt minst 4 ganger per uke.

 

Å sulte seg er med andre ord ikke nødvendig.

6572177[/snapback]

 

Jeg koser meg jeg :) Jeg har fremdeles litt å ta av, og heldigvis forstår mamma meg veldig godt, for hun driver på akkurat slik som meg, bare at hun spiser sånn ekkelt ingers rugbrød istedet...

 

Men ja, det er veldig godt å være aktiv også . Når jeg er i stavanger trener jeg hver dag, mens når jeg er her (hjemme) må jeg finne på andre ting, som å gå lange turer med det stakkars dyret mitt som er begynt å hate turene våre... I går nekta hu å bli med :whistle:

 

Regner med jeg blir å melde meg inn på treningssenter når jeg flytter hjem (S.A.T.S), men synes det er utrolig dyrt, særlig siden jeg har hatt gratis treningsmuligheter i 2 år

Lenke til kommentar
Vel. Ett tips til deg om du vil ha det du så fint kaller "dårlig smakssans". Lev å kun NOKA Milkshakediett i en hel mnd. Ingenting annet, kun milkshake til frokost, lunsj, middag og kvelds. Så kan du smake på hvilken som helst tyggbar mat , og du vil være i himmelen.

6572183[/snapback]

Nei takk. Jeg vil helst ikke ødelegge kroppen min =)

Samtidig synes jeg det er godt å kunne nyte forskjellig mat, med sine nyanser. Kesam og mer fete produkter har begge sine bruksområder i matlaging, og det er definitivt en smaksforskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

S.A.T.S. er greit fordi du har veldig mange treningsalternativer, og fordi de har mye bedre åpningstider enn stort sett andre treningssentre. Hadde det ikke vært for at Studentsamskipnaden i Bergen sine treningssentre hadde hatt nesten like bra åpningstider og i tillegg bra tilbud, hadde jeg nok valgt S.A.T.S. Men prisen har jo også noe å si :). Men jeg er enig i LarsP, det blir en investering i egen helse, og er uansett ikke mye penger hver dag.

Lenke til kommentar

Uff, jeg har så sinnsykt lyst å trene skikkelig igjen, men tørr ikke pga. kyssesyka. Jeg har tilogmed kjøpt meg nye løpesko som fremdeles er helt ubrukte. Vet dere hvor lenge jeg bør vente før jeg kan ta en skikkelig treningsøkt igjen? Jeg har mistet kondisen min totalt, og føler ikke jeg får noe ut av å gå på tur.

Lenke til kommentar
Uff, jeg har så sinnsykt lyst å trene skikkelig igjen, men tørr ikke pga. kyssesyka. Jeg har tilogmed kjøpt meg nye løpesko som fremdeles er helt ubrukte. Vet dere hvor lenge jeg bør vente før jeg kan ta en skikkelig treningsøkt igjen? Jeg har mistet kondisen min totalt, og føler ikke jeg får noe ut av å gå på tur.

6572936[/snapback]

Spørs hvor syk du er? jeg fikk en lett versjon og fikk ikke trene i det hele tatt på en måned. Er du veldig dårlig må du kanskje vente et halvt år.

Lenke til kommentar
Nei takk. Jeg vil helst ikke ødelegge kroppen min =)

Samtidig synes jeg det er godt å kunne nyte forskjellig mat, med sine nyanser. Kesam og mer fete produkter har begge sine bruksområder i matlaging, og det er definitivt en smaksforskjell.

6572637[/snapback]

 

Dine ord. Slik jeg ser det har jeg ikke ødelagt kroppen min ved å gå ned 18 kg. Ikke har jeg problemer med å holde vekten heller, og jeg trener for å holde muskelmassen vedlike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...