Jakke Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hva syns dere om at AMD kanskje skal kjøpe ATi? Er litt trist iogmed at jeg er Intel og ATi-fan, og er anti NVidia og AMD Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 mener du virkelig dette? Har du en link? Ja, ja jeg syns det høres bra ut forsåvidt. De har sikkert mange nyttige kunnskaper og resurser å utveksle som kan gjøre dem enda sterkere. Er både ATi og AMD fan og har begges produkter i min nye PC. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 selv er jeg kjører jeg Nvidia HK, AMD CPU og ATi skjermkort .. glimrende kombinasjon. Epz. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 jeg personlig har Intel Pentium D, Abit HK med Intel 955X Chipset, og et ATI X1800-kort, funker bra. Lurer på hvordan støtten blir hos ATi til Intel når AMD kjøper dem.. *tenke* Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Forresten, sry dualpost, men uanz, på www.theinquirer.net har de fulgt opp dette ganske så tungt, se der Lenke til kommentar
MRN Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Interessant. Jeg har Intel og nVidia-fan. Jeg trumfet igjennom at jeg skulle ha Intel CPU når jeg bygde PCen min for 1.5 år siden (om det ikke er 2.5?). Men skjermkortet var i større tvil om. Da fikk nerdevennen min trumfet igjennom om at jeg skulle ha nvidia, fordi de var SÅ mye bedre på driverne sine. Så, om jeg ikke ville ha tre sett drivere for hvert spill, så burde jeg gå for nvidia. Slik ble det. Så, for poster #1, så hadde jeg vært motsatt om jeg hadde kjøpt ATI. For poster #2, så er jeg helt motsatt "orginalt". Det jeg lurer på er om Intelfan = nVidiafan og AMDdan = ATIfan. For, AMD = billig og ATi = ekstrem ytelse for pris. Så man kunne tro at de var i par? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå