Chalciporuspiperatus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei! Har forøvrig en standard firkanta router fra NextGenTel(en netopia, og en Dlink hub(DI-624). Om jeg skal åpne en port, skal porten åpnes i routeren eller D-Link Routeren, eller i begge? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Står routermodemet ditt i bridgemode? Om det ikke gjør det (standard), må du åpne portene i både modemet og D-Linken. Det enkleste og beste er å sette routermodemet fra NextGenTel i bridge mode og åpne portene på D-Linken. Endret 21. juli 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Stvg9124 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hei! Har forøvrig en standard firkanta router fra NextGenTel(en netopia, og en Dlink hub(DI-624). Om jeg skal åpne en port, skal porten åpnes i routeren eller D-Link Routeren, eller i begge? Takker for svar:) 6531482[/snapback] Jeg har mekka en guide om hvordan man åpner porter i D-LINK. Her er lenken til "guiden": www.mariuseide.org/dlink-porter.jpg Endret 21. juli 2006 av RSMarius Lenke til kommentar
look_at_me Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 www.portforward.com guider til masse forskjellige routere, finn din og følg malen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå