NaviGas Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Musa mi oppfører seg merkelig, når jeg enkeltklikker oppfatter dataen det som dobbeltklikking, noen som kan hjelpe meg? Takk for svar Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvilket merke og versjon av musa er det? Har du lastet ned nye drivere? AKIRA Lenke til kommentar
NaviGas Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Det er razer copperhead har nyeste FW or drivere. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sikker at du har aktivert simpel dobbeltklikking eller lignende. Se under instillinger på musa. Lenke til kommentar
bollemakern Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sikker at du har aktivert simpel dobbeltklikking eller lignende. Se under instillinger på musa. 6532333[/snapback] Ja jeg er sikker på at jeg ikke har aktiver noe sånt, med mindre det er noen keyboard shortcuts til det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sjekk det iallefall.. Det er jo ikke verre enn å ta turen inn i Kontrollpanel og innstillinger for musen.. Hvis du har blitt sint under noen omstendigheter, og slått i musen så kan den ha gått i stykker.. Ikke det at jeg vet mye om sånn Lenke til kommentar
_Daniel_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Sjekk det iallefall.. Det er jo ikke verre enn å ta turen inn i Kontrollpanel og innstillinger for musen.. Hvis du har blitt sint under noen omstendigheter, og slått i musen så kan den ha gått i stykker.. Ikke det at jeg vet mye om sånn 6532609[/snapback] Sant dette med at hvis du gir den et slag, så kan den som du trykker på brekke en bit under på den knappen, som går videre til en annen knapp. Det er sinsykt irriterende når det skjer.. så føler med deg... =p Kjøpte meg en ny mus i går pga dette skjedde.. Endret 21. juli 2006 av _Daniel_ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sant dette med at hvis du gir den et slag, så kan den som du trykker på brekke en bit under på den knappen, som går videre til en annen knapp. Det er sinsykt irriterende når det skjer.. så føler med deg... =pKjøpte meg en ny mus i går pga dette skjedde.. Hvem av oss to føler du med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå