enden Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er du ute etter en godt utstyrt 20-tommer med god bildekvalitet og en overkommelig prislapp? Da bør du sjekke ut SyncMaster 204B. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har testet denne skjermen en del på jobb, og den er meget bra i forhold til prisen, men bytter ikke ut noen av NEC'ene mine da de fortsatt har et bra forsprang! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 En pris på ~3700 var jo ikke skremmende. God test forresten Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Spennede, er snart i gang med å bytte ut den gamle 19" crt skjermen min og denne så jo ikke så dum ut, fin pris også Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Var fin, men jeg har enormt lyst på widescreen i denne omgangen. så jge holder an enda litt til Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Synd den har TN, har litt problemer med å finne en grei 4:3 20-tommer som ikke er alt for dyr, har bra sortnivå, og bra farger (dvs en paneltype med bra farger). Og helst ikke har et sånn irriterende gjennskinnslag. Men til TN å være, så virket den jo fin. AtW Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, hvorfor har ikke prisguiden info om hvilke type panel som benyttes i de forskjellige skjermene? Dette er jo for en del folk ganske vesentlig. Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, hvorfor har ikke prisguiden info om hvilke type panel som benyttes i de forskjellige skjermene? Dette er jo for en del folk ganske vesentlig. 6531468[/snapback] Godt poeng! Det burde absolutt gjøres! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Stort sett enig i testen. Men det skal ikkje mykje til før bildet blir dårligere mtp. innsynsvinkel, irriterende. Men den fungerer bra til spel og det er bra pris, var derfor eg kjøpte den. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Venter på neste skikkelig gode 20-24 tommers widescreenen som får full score kommer. Litt fristet av Necs 20' WS, men den begynner bli litt gammel og jeg frykter det lurer noe nytt rundt hjørnet. Da tenker du vel at den aldri kommer, men det er greit for meg, da ser jeg ingen grunn til å bytte ut min 19' CRT. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når kommer egentlig de nye 200dpi panelene for fullt egentlig? Hørte en i en Channel9 video som snakka om dem. -C- Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Venter på neste skikkelig gode 20-24 tommers widescreenen som får full score kommer. Litt fristet av Necs 20' WS, men den begynner bli litt gammel og jeg frykter det lurer noe nytt rundt hjørnet. Da tenker du vel at den aldri kommer, men det er greit for meg, da ser jeg ingen grunn til å bytte ut min 19' CRT. 6531591[/snapback] Ja, det jeg lurer på er hva som skjedde med LED-baklys, det virket bra for svatnivået. AtW Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når kommer egentlig de nye 200dpi panelene for fullt egentlig? Hørte en i en Channel9 video som snakka om dem. -C- 6531627[/snapback] 200dpi Dvs en oppløsning på rundt 3000x2400 på en 19" stor skjerm. Tenk deg hva det vil kreve av skjermkortet. To stk dual-DVI for å få utnyttet oppløsninga, samt at quad-SLI sikkert ikke er nok til mer enn 5-10 FPS i full oppløsning i nye spill. Samt at alle ikke-skalerbare programmer vil vise f.eks tekst i under halv størrelse av normalt. Da blir det bare å dra fram lupa. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Synd denne skjermen ikke er widescreen..da hadde jeg kjøpt den.....har utrolig lyst på en widescreen 20" skjerm uten å sprenge lommeboken.. Lenke til kommentar
awold Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Kan dere teste http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309049 ? Ellers bra test, men skjermen hadde litt lite input, hadde vært greit med komponent eller svideo inn også. 200dpi er jo krem, men i første omgang vil jeg ha bedre kontrast. Den er jo elendig på lcd, blasst og kjedelig bilde. Endret 21. juli 2006 av awold Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Kan dere teste http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309049 ? Ellers bra test, men skjermen hadde litt lite input, hadde vært greit med komponent eller svideo inn også. Helt borte du.. Ingen vits i å teste en skjerm som vanlige forbruker ALDRI vil få råd til... Hvis du ser på respons tiden på den skjermen så er den oppgitt på 37ms. Så en spillskjerm kan du bare glemme...er mer beregnet til grafiske oppgaver som adobe den skjermen som står i info under skjermen... Endret 21. juli 2006 av Scortech Lenke til kommentar
awold Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kan dere teste http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309049 ? Ellers bra test, men skjermen hadde litt lite input, hadde vært greit med komponent eller svideo inn også. Helt borte du.. Ingen vits i å teste en skjerm som vanlige forbruker ALDRI vil få råd til... 6531959[/snapback] er jo morsomt å se hvor bra den er da Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, hvorfor har ikke prisguiden info om hvilke type panel som benyttes i de forskjellige skjermene? Dette er jo for en del folk ganske vesentlig. 6531468[/snapback] Godt poeng! Det burde absolutt gjøres! 6531492[/snapback] Det hadde helt klart vært nyttig, men når over halvparten av produsentene (av de få som i det hele tatt oppgir paneltype) kaller panelet TFT LCD så kommer vi ikke veldig langt Når det gjelder Eizo-skjermen så er det lite vits i å teste den da den rammer langt utenfor rekkevidde for de aller fleste lesere, for ikke å snakke om testprosedyrer... Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hehe.. alt dette kommer jo til å være for antikk å regne når SED intar tronen. "SED monitors shouldn't break a sweat displaying 6400 by 4800 (that's about print resolution on a 20 inch screen)" Hentet fra GameDev Jeg gleder meg til kontrasforhold på 1:100000 også. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når kommer dere med test av den nye 20tommer DELL WS? har jo vært noe trøbbel med den. Hadde vært fint og få på det regne hva som er forskjell med den vs den tidligere modellen som vant testen her på hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå