nerval Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 noen som vet hvordan jeg skal gå frem for å søke om omplassering fra Panserbataljonen til Luftforsvaret (Madla) ? Er planlagt innrullert i Januar 07.. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Ta kontakt med vernepliktsverket: Tlf.: 815 55 580 E-post: [email protected] Forsvarets behov er styrende, men det kan godt være det er muligheter. Se også Planlagt innkalt i januar* 2007. Endret 21. juli 2006 av Hauge Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 takk for hurtig svar.. slik jeg ser det, burde det være gunstig at jeg kommer til ett sted jeg faktisk vil væe, og vurderer å forbli selv etter førstegangstjeneste, enn at jeg blir plassert i det kalde nord, mot min vilje.. får ta en tlf til de på mandag, og høre hva de har og si.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du kan også søke omflyttning etter du har kommet i militæret. En jeg kjenner gikk fra kjevik til båt og tilbake til kjevik igjen, siden han ikke likte seg på båt. Mye fri fikk han i omplasseringsperiodene og Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 høres ut som om dette burde kunne ordnes da.. snakket med en kammerat som var i army'n for 2 år siden, og han sa at det først og fremst var viljen hos den jeg snakket med det stod på (les latskap) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå