hardkjerne Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Skal gå til innkjøp av et trådløst nettverkskort til en stasjonær maskin. Ser da både på USB og interne løsninger (Pci). Noen som har erfaringer? Er det noen av WLAN-brikkesettene som er kjent for å være bedre enn andre? Noen av disse brikkesettene som støtter "spesielle" programmer for å finne trådløse nett osv., dere vet sikkert hvilene programmer det er snakk om..? Endret 21. juli 2006 av vembi Lenke til kommentar
claus erik Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har brukt denne https://prisguiden.no/product.php?productId=17411 fra linksys og syns den funker utmerket. Hvis det var winXP programmet for å finne trådløse nett du tenkte på, så fungerer det fint med dette :-P Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Min erfaring er at PCI kort ofte fungerer bedre enn USB Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg tenkte på feks netstumbler, aircrack og desslike. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg ville gått for ett PCI kort. Dette fra Linksys har jeg gode erfaringer med. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Har ikke bestemt meg enda, ingen som har brukt disse programmene og kan anbefale et kort? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 En fordel med usb, er at om pcen står litt gjemt eller på et punkt med dårlig dekning, så er det lett å få selve usb adapteren opptil 5m fra pcen ved hjelp av en vanlig usb kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå