Manx Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Det blir jo til tider lagt ut en del linker til teasere og trailere til mange filmer i Filmprat tråden, så hvorfor ikke samle dette i en tråd sånn at det blir en hvis oversikt over tingene også kan vi ta diskusjonen her. Legg gjerne med direkte linker til trailerene eller en link til siden hvor traileren ligger. Noe sånt som f.eks dette: The Prestige: Teaser#1 HD Teaser: 480p, 720p & 1080p Vanlig QT: Lo-Res, Med-Res, High-Res & Super Hi-Res Link til side med alle teaserne/trailerne: ComingSoon.net TMNT: Teaser#1 HD Teaser: 480p, 720p & 1080p Vanlig QT: Small, Medium & Large Link til side: Alle formater Children of Men: Trailer#1 HD Trailer: 480p, 720p & 1080p Vanlig QT: Small, Medium & Large Eller gjøre det veldig enkelt: Clerks II: Trailere & Teasere Endret 31. august 2007 av Manx Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Gleder meg sykt til TMNT! Var helt det når eg var mindre Clerks har eg enda ikkje sett enda! eg har snappet opp at dette er ein skikkelig bra film? Få kjøpe den ved neste play.com bestilling. Ellers ein god tråd å ha dette ja Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Viste faktisk ikke at det skulle komme en ny TMNT film, det vil si animert. Jeg har har hørt rykter om en "live action" film som skulle regisseres av John Woo, men det er mange år siden. Men det skal sies at jeg ble positivt overrasket over teaseren, ser ut som det kan bli moro. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Ny trailer til Darren Aronofsky's The Fountain: HD: Alle tre størrelser. Vanlig QT: High-Res, Med-Res & Lo-Res Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 http://www.apple.com/trailers/lions_gate/crank/ Gleder meg stort til dette Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 The Fountain gleder jeg meg mer og mer til, får håpe at jeg ikke har alt for store forventninger til denne filmen når den kommer... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Kan jo prøve å få litt liv i denne tråden igjen Det har kommet en trailer til Frank Darabont's fjerde Stephen King filmatisering. Trailer: The Mist Ser vel kanskje ikke ut som om det er en ny Shawshank Redemption eller Green Mile for å si det sånn, men med de tre siste filmene hans i bakhode (tar også med The Majestic i samme slengen) så er det vel en meget god mulighet for at dette blir meget bra Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 trailer nr.2 av hitman filmen er kommet! den fikk meg til å skifte mening og mene at denne filmen kan bli bra fult av action og gode skuespillere ut ifra det jeg så på traileren. her er den forresten ; Trailer B til Hitman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå