Npvk_X Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Heisan, vil bare spørre dere her om det finnes bedre alternativ i samme prisklasse... Chieftec Mesh Big Tower Blå w/USB/Firewire 400W PSU ATX 2.0,24/20pin kr 1.249 Kabinettet må seff tilpasses litt for å innfri mine krav. Det skal inn vannkjøling og ett ellers ganske standar midt på treet system.. 4,5ghz Pentium D + 7800gtx og sånn. :-) vannkjøling med en, karnsje to 120x240 radiatorer tar en del plass... 120mm vifter er et must.. en eller to pumper... karnsje en Tec... alt i alt... jeg trenger gooood plass. gode tekniske løsninger og et ok utseende. Noen som har andre forslag... Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Cooler master Stacker 6531664[/snapback] Hmmm.... godt forslag, men tror ikke det.... Jeg er ikke helt glad i utseendet på stalkern og jeg hater den 5 1/2" løsningen som går gjennom hele kabinettet.. hadde lianli watercooling case. men den ble fort solgt.. fin å se på men noe herk å "jobbe" med.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Dessverre ingen andre forslag men vil anbefale deg cm stacker da jeg har den selv og driver på med litt case-mod Da blir det også lækert .... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har funnet to andre tower i samme prisklasse. ThermalTake Eureka VC8000BSA og Antec Titan 550. Du kan enten se i prisguiden eller så går du bare inn på shg.no->hardware->kabinetter->Server-Tower Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva med Image & Shapetek? Alle har jo Thermaltake eller Chieftec, går jo an å gå litt mot strømmen. Jeg liker designet på disse bedre enn Chieftec sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå