Mo|i|rana Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jeg trenger hjelp til deaktivere vertical sync på mitt integrerte skjermkort. det er et intel 815/solano graffik kort/kontroler Lenke til kommentar
Erad Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Veit ikke om det er mulig å deaktivere v sync på det kortet i det hele tatt! er vel sikert mulig etter om og men! Men åffer skal du deaktivere v sync da? grafikken blir bare stygg og hakkete, spes i hl +mods visst det var det du hadde i tankene Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hmm tror ikke det går på det kortet... VSYNC skal deaktiveres fordi ellers begrenses FPS'en i spillet til det samme som skjermen står på... det vil si, er vsync på, og skjermen din står på 60hz, får du MAX 60fps i CS... skrur du av vsync kan du få opptil 99 FPS, noe som gir en mye bedre oversikt og spillbarhet :smile: Nei vil ikke si grafikken blir stygg, den blir kanskje litt "flimrete" (i mangel på bedre beskrivelse), men heller det enn å være låst i 60 FPS Tingen er også den at har du vsync på går FPS'en i spillet fra 60 og nedover.. det vil si at 60 er max og hvis da skjermkortet får ekstra belastning rykker det ned til 30-40 eller lavere... har du vsync av er max fps på 99 og da detter den heller ned til 60-70 ved påkjenninger :smile: _________________ [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-10-20 05:05 ] Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 vsync blir vel samma fett det vis du bruker direct3d. er det ikke bare opengl som bruker vsync da. og nei....vet ikke åssen du gjør det på korte ditt....sorry. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Vertikal sync er for opengl. Iallfall såvidt jeg vet. Og som nevnt vil den ikke sette ned kvaliteten på grafikken merkbart. Det at det blir "hakkete" figurer ol. må være en annen årsak. Sorry, aner ikke hvor du gjør det på det kortet. Om det går i hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå