Tandamram Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Dette er den beste grunnen ever til foreta en razzia: En av persiennene i huset var litt dårlig, og politiet reagerte på at det var aktivitet i huset da vi kikket inn. Vi skjønte da at det var pengespill som fant sted. Fra VG. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Herregud. Blir stadig mer oppgitt over hva politiet prioriterer. Her blir folk banka opp av farlige gjenger. Folk blir voldtatt og drept der ute. Og det politiet bruker store ressurser på er å ta fildelere og pokerspillere. Og den begrunnelsen deres for denne razziaen var jo bare latterlig. Jaha...så det var aktivitet i huset, og den ene persiennen var dårlig. Kan vel nesten risikere å få politirazzia her hjemme hos meg selv jeg da. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Lurer på hva politiet tenker når de kjører forbi leiligheten min. Jeg har skuddhull i persiennene! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Lurer på hva politiet tenker når de kjører forbi leiligheten min. Jeg har skuddhull i persiennene! 6530641[/snapback] ingenting, det er jo en voldssak. Hadde du derimot hengt opp brennecd'er i vinduet hadde du nok fått døra slått inn rimelig fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå