Insanity Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har adsl fra Telenor, og har nettopp reinstallert XP. Sist jeg installerte det, skrev jeg inn en spesiell ip som gjorde at ikke xp fryser seg i 1 minutt før jeg kan gjøre noe. Noen som kan hjelpe meg. Det holder med en link til tråden her i forumet. Husker det var her jeg har lest det, men klarer ikke finne tilbake til den. Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 ?? Kan please poste en link til tråden når du finner den? Har ikke hørt om dette problemet, og i hvert fall ikke løsninga :smile: Lenke til kommentar
Tomle Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Du trenger bare å sette en fast IP på nettverkskortet. Finner det under TCP/IP settings under Network -> LAN Sett f.eks til 10.0.0.x hvor x er det meste unntatt 138 som gir adressen til Alcatel modemet hvis du har Telenor adsl. Setter du adressen til det området kan du også gå inn på modem configen via explorer (10.0.0.138). Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jeg bruker 192.168.0.1 som også er lekker. :smile: prøv den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå