Gå til innhold

Lurer på Nokia 6280!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Selv har jeg nettopp kjøpt denne telefonen, og jeg er veldig fornøyd med den. Har ikke fått testet ut 3G mulighetene enda, fordi jeg må ha nytt sim-kort først. Noen telefoner har hatt litt "skrangling" i slidefunksjonen, men jeg synes ikke dette er sjenerende. Ellers har det vært endel frem og tilbake med denne modellen. Du kan jo lese litt i denne tråden. Jeg tok sjansen allikevel, og har så langt ikke angret. Forhåpentligvis var det tidligere produksjoner det var trøbbel med, og at de har løst problemene nå.

Lenke til kommentar
Hei

Selv har jeg nettopp kjøpt denne telefonen, og jeg er veldig fornøyd med den. Har ikke fått testet ut 3G mulighetene enda, fordi jeg må ha nytt sim-kort først. Noen telefoner har hatt litt "skrangling" i slidefunksjonen, men jeg synes ikke dette er sjenerende. Ellers har det vært endel frem og tilbake med denne modellen. Du kan jo lese litt i denne tråden. Jeg tok sjansen allikevel, og har så langt ikke angret. Forhåpentligvis var det tidligere produksjoner det var trøbbel med, og at de har løst problemene nå.

6530405[/snapback]

Jeg kjøpte den tidligere i dag og har så vidt fått prøvd meg litt frem. Slidefunksjonen på min er helt slarkfri :)

Synes det var rasende billig også...et kronestykke for 3g, godt kamera, greit design og mye annet gøy. (har den luksusen at foreldre betaler abonementet, så den kostet 1 kr for meg :) )

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

har hatt denne en stund nå..

kan anbefale den, men musikk delen syns jeg er altfor dårlig, kan ikke lage egne playlists, dårlig navigering...

men kjøp den vis du ikke bryr deg om mp3, ellers er den perfekt

ps: jeg har ikke opplevd så mye skrangling..

Lenke til kommentar
hvor selger de den til 1 kr med abonnement og hvilke abonnement? :dontgetit:

..har ikke bestemt meg ennå om jeg skal ha den eller w810i

6531606[/snapback]

Elkjøp

Netcom ActiveTalk

6531614[/snapback]

Seriøst? Da tror jeg jaggu jeg stikker å kjøper meg en sånn en nuh! Håper de har det samme tilbudet her hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
hvor selger de den til 1 kr med abonnement og hvilke abonnement? :dontgetit:

..har ikke bestemt meg ennå om jeg skal ha den eller w810i

6531606[/snapback]

Elkjøp

Netcom ActiveTalk

6531614[/snapback]

Seriøst? Da tror jeg jaggu jeg stikker å kjøper meg en sånn en nuh! Håper de har det samme tilbudet her hvor jeg bor.

6531642[/snapback]

De hadde det i hvert fall på Elkjøp på Klepp, der jeg kjøpte. Jeg kjøpte to stykker, en til meg og en til bror min. Tror Elkjøp kjører samme priser over alt, ellers så rotet selgeren veldig.

Lenke til kommentar
Ingen mobil på meg likevel. Her (moss) hadde de den kun til 395.- med Active Talk :(

....har Active Talk fra før, så jeg kommer til å videreføre abonnementet ved et evt. kjøp.

6532441[/snapback]

Kjipt da. Sjekket prisguiden og la merke til at 395,- var det billigste. Jeg var nok bare heldig og ble ekspedert av en søvnig selger, men jeg skal ikke klage på det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...