fotball Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tenkte meg ett på 2 gb, men vet ikke hvilket jeg skal kjøpe.. er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sandisk og Lexar er normalt de to merkene som anbefales. Litt dyrere, men manges erfaring er at de er mer driftsikre enn billigere merker. Dvs. at du har mindre sjanse for å miste alle bildene på minnekortet. Husk også at kameraet bruker minnekort av SD-standarden. Det er ikke et must å kjøpe spesielt raske kort, da kameraet er flaskehalsen på hurtighet lenge før kortet. Men et raskt kort kan hjelpe på evt. fremtidige kamera om du har planer om å oppgradere noe. Merk imidlertid at de fleste av dagens speilreflekskamera ikke bruker SD. Lenke til kommentar
fotball Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 takk =) kjøpte ett sandisk kort =) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Men ikke bare annbefal Sandisk og Lexar, jeg har lest mye, og Microdia( som jeg selv har) leverer utrolig driftsikre minnebrikker. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Men ikke bare annbefal Sandisk og Lexar, jeg har lest mye, og Microdia( som jeg selv har) leverer utrolig driftsikre minnebrikker. 6539762[/snapback] Aldri hørt spesielt mye om Microdia, og tør derfor verken anbefale det merket, eller fraråde noen å kjøpe det. Er det et lite utbredt merke, er det også vanskelig å vite hvor driftsikkert det er. Man velger selv, men personlig velger jeg å kjøpe de merkene som ut fra min (jobbet fire år i fotobutikk) og mange andres erfaring (kunder, brukere på forum) er de mest driftsikre på markedet (Sandisk og Lexar altså). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå