figure_02 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Søkte, men fant ingen emner om denne filmen, så da ma jeg selvfølgelig lage en! Så den på kino i går kveld, må si at Johnny Depp er den mest geniale mannen jeg noengang har sett, han gjør Jack Sparrow karakteren så utrolig bra, og jeg ler bare jeg ser han Men ang. resten av filmen syns jeg historien var litt mer "rotete" enn eneren, var en del jeg ikke fikk med meg. F.eks det at Barbossa skulle lede dem til "verdens ende" for å få tilbake Jack. Døde ikke Barbossa i den første filmen? Tenkte dette kunne være en slags åpen diskusjon rundt filmen, så go ahead. Endret 21. juli 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Pjattet mellom Kiera og Bloom var utrolig forstyrrende, spesielt Kiera. Hu er så utrolig mongo og idiotisk skuespiller. Pluss oversvømmelsen av "disney-klisjeene" gjorde at filmen fikk en femmer fra meg i stedenfor seks. Depp og Nighy, rett og slett geniale de to. <3 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Nighy? Hvem var det? Han som var Davy Jones? Lenke til kommentar
brd Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Nighy? Hvem var det? Han som var Davy Jones? 6530515[/snapback] Det er han ja. imdb Endret 21. juli 2006 av brd Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Ok, han spilte bra ja, så litt skummel ut og Hva syns dere om filmen i forhold til eneren? Og hva tror dere vil skje i treeren? En mulig firer? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 POTC Dead man's chest var en skuffelse i forhold til eneren. Personlig følte jeg det som at filmen var begynnelsen på en vanlig film som bare var strukket langt ut. Dessuten syns jeg det ble litt for mye av William Turner og Elizabeth Swan. Skulle vært enda mer av Jack Sparrow som er genialt spilt av Depp som vanlig. Knightly og Bloom blir bare pinlig til tider i sammenligning. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Synes Depp spilte på et bredere spekter, men likte 2'eren som helhet bedre. Nå liker jeg litt lange filmer også, men synes det var en underholdende film. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Veldig morsom film. Depp passer perfekt i rollen Jack Sparrow. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Var vell rimelig enstemmig blant vennene mine om at vi nettopp hadde kastet bort 2 timer av livet vårt når vi gikk ut av kinosalen. Jeg var skikkelig redd på slutten, da de skulle ut å finne Jack. Da hadde jeg forlatt kinosalen. Den siste halvannen timen var møkkjedelig. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Den posten der skjønte jeg ikke helt Skurupu Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Den posten der skjønte jeg ikke helt Skurupu 6532252[/snapback] Han likte ikke filmen, og vis de skulle finen Jack så syntes han vel filmen ville blitt alt for lang. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Mener du at du gikk ut av kinosalen fordi du trodde de skulle finne Jack i denne filmen? Skjønner ikke jeg Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Mener du at du gikk ut av kinosalen fordi du trodde de skulle finne Jack i denne filmen? Skjønner ikke jeg 6532534[/snapback] Tror han mente at han hadde gått vis de skulle finne Jack i denne filmen og ikke i neste. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Synes den var rimelig middelmådig, men ganske så god popkorn underholdning. Det skal nevnes at ILM gjorde en veldig god jobb! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Denne filmen fortjener ingen egen tråd. Om vi skulle laget en ny tråd for hver film som er bedre enn POTC, tror jeg det kunne blitt en del. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Veldig god underhaldingsverdi i denne filmen, som i den første. Likevel blir det litt for mykje humor, Knightley og Bloom og litt for lite Depp. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Best filmen jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Mener du at du gikk ut av kinosalen fordi du trodde de skulle finne Jack i denne filmen? Skjønner ikke jeg 6532534[/snapback] Tror han mente at han hadde gått vis de skulle finne Jack i denne filmen og ikke i neste. 6532583[/snapback] Stemmer. Filmen var alt for lang, og jeg kjedet meg på slutten. Så når jeg endelig trudde filmen var ferdig så begynnte de å hinte til å dra ut å hente Jack. Når rulleteksten kom ble jeg virkelig glad. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Om det stemmer at aldersgrensa på filmen er 7 år? :/ Edit: Sensur: 11 år (fra Trondheim Kino AS) Endret 23. juli 2006 av MacGyver007 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Synes den var rimelig middelmådig, men ganske så god popkorn underholdning. Det skal nevnes at ILM gjorde en veldig god jobb! 6541820[/snapback] Og hvem er så ILM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå