Gå til innhold

POTC: Dead Man's Chest *Mulig spoiler*

figure_02

Anbefalte innlegg

Søkte, men fant ingen emner om denne filmen, så da ma jeg selvfølgelig lage en! :)

Så den på kino i går kveld, må si at Johnny Depp er den mest geniale mannen jeg noengang har sett, han gjør Jack Sparrow karakteren så utrolig bra, og jeg ler bare jeg ser han :D

Men ang. resten av filmen syns jeg historien var litt mer "rotete" enn eneren, var en del jeg ikke fikk med meg. F.eks det at Barbossa skulle lede dem til "verdens ende" for å få tilbake Jack. Døde ikke Barbossa i den første filmen?

Tenkte dette kunne være en slags åpen diskusjon rundt filmen, så go ahead. :)

jackSparrow21024.jpg

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pjattet mellom Kiera og Bloom var utrolig forstyrrende, spesielt Kiera. Hu er så utrolig mongo og idiotisk skuespiller. Pluss oversvømmelsen av "disney-klisjeene" gjorde at filmen fikk en femmer fra meg i stedenfor seks.

Depp og Nighy, rett og slett geniale de to. <3

Lenke til kommentar

POTC Dead man's chest var en skuffelse i forhold til eneren. Personlig følte jeg det som at filmen var begynnelsen på en vanlig film som bare var strukket langt ut. Dessuten syns jeg det ble litt for mye av William Turner og Elizabeth Swan. Skulle vært enda mer av Jack Sparrow som er genialt spilt av Depp som vanlig. Knightly og Bloom blir bare pinlig til tider i sammenligning.

Lenke til kommentar

Var vell rimelig enstemmig blant vennene mine om at vi nettopp hadde kastet bort 2 timer av livet vårt når vi gikk ut av kinosalen.

Jeg var skikkelig redd på slutten, da de skulle ut å finne Jack. Da hadde jeg forlatt kinosalen. Den siste halvannen timen var møkkjedelig.

Lenke til kommentar
Mener du at du gikk ut av kinosalen fordi du trodde de skulle finne Jack i denne filmen? Skjønner ikke jeg :p

6532534[/snapback]

Tror han mente at han hadde gått vis de skulle finne Jack i denne filmen og ikke i neste.

6532583[/snapback]

Stemmer.

Filmen var alt for lang, og jeg kjedet meg på slutten. Så når jeg endelig trudde filmen var ferdig så begynnte de å hinte til å dra ut å hente Jack. Når rulleteksten kom ble jeg virkelig glad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...