Zimmen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir vel kanskje litt urettferdig å settje eit kort opp mot fire, sjølv om driverane til quad sli forblir dårlege. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Blir vel kanskje litt urettferdig å settje eit kort opp mot fire, sjølv om driverane til quad sli forblir dårlege. 6533530[/snapback] Mener bare at det blir spennende å se hvor langt under den kommer. ikke sikkert det er så mange prosent det er snakk om. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Gi folket brød og sirkus. Det er greit for meg at de som vil ha fire skjermkort i maskinen sin får lov til å ha det, men jeg får følelsen av at dette er i ferd med å ta helt av. Snart ser vi antagelig spill som krever fire skjermkort - eller to doble, som det egentlig er. Og da må vi vel alle snart kjøpe flere skjermkort for å kunne spille disse spillene... Jeg har faktisk annet å putte i maskinen min enn bare skjermkort. nVidia og ATI burde heller konsentrere seg om å lage skjermkort med flerkjerneprosessor og kort med flere (flerkjerne)prosessorer. Men for å få til det må de nok få ned varmeutviklingen og strømforbruket først. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Når det blir full utnyttelse av dette monsteret av en grafikkløsning tenker jeg det blir god ytelse ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå