cravenn Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er det et godt valg å gå for Intel Core 2 Duo E6400 og ASRock 775Dual-VSTA, og ikke AMD Athlon 64 X2 4200+ og ASRock 939Dual-SATA2? Og forresten, når kommer Intel Core 2 Duo CPU'ene? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Dette var det kortet som kom dårligst ut da Andandtech testet Conroe kompatible kort.. men man får gjerne hva man betaler for. http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2797&p=10 Kortet kommer med støtte for både PCI-e og AGP, samt DDR og DDR2 - kan være kjekt for de som sitter med enten 'high-end' DDR eller AGP-GPU. mvh r.- Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg har ingen planer om å overklokke etc., så så lenge kortet er brukelig, går jeg nok for det. Men jeg vil samtidig ikke ha et kort som er dårlig. Og grunnen til at jeg velger det kortet, er at jeg har PC3200 DDR-DIMM og AGP, og et veldig fåtall av de andre kortene støttet dette. Endret 21. juli 2006 av Craves Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 450,- i Prisguiden - du har råd til å angre ! mvh r.- Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Hva mener du? At jeg kommer til å angre, eller at om jeg kommer til å angre har jeg råd til det? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Mente; dersom du skulle angre deg, så har du ikke brukt mer enn 450,-. Dette er ikke et kort for entusiaster, personlig ville jeg nok valgt noe annet. En Conroe i dette HK er litt som 'perler for svin' hvis du skjønner. (dessuten tror jeg spesifikasjonene i Prisguiden er feil; mener dette kortet ikke støtter PCI-e x16, men 4.) mvh r.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå