Gå til innhold

lær meg å knipse som ali g

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke alle som har sett dette, så du burde kanskje forklare litt bedre. Videoklipp kanskje? Jeg fikk det til en gang (første forsøk, typisk), og siden har det vært heller dårlig. Nøkkelen er nok å få til å slappe SKIKKELIG av i fingrene.

Lenke til kommentar
lurer bare på hvordan..kan du forklare?

6530082[/snapback]

Hmm ok...

Hold langfinger og tommelfinger mot hverandre, legge pekefinger oppå de to andre fingrene, som holdes sammen tupp mot tupp. Slapp av i pekefinger og ta hånden raskt bakover så raskt fremover og stopp raskt.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Helt feil fremgangsmåte, SBS.

Legg tommelfinger mot langfingeren litt ovenfor (du har pekefingeren over der). Slapp helt av i pekefingeren og slå den mot punktet mellom pekefinger og tommelfinger, men pass på at tommelfingeren litt litt over.

I starten fikk jeg det ikke til i det hele tatt, men nå kommer det en fin, høy lyd etter litt trening. ;]

Lenke til kommentar
Helt feil fremgangsmåte, SBS.

Legg tommelfinger mot langfingeren litt ovenfor (du har pekefingeren over der). Slapp helt av i pekefingeren og slå den mot punktet mellom pekefinger og tommelfinger, men pass på at tommelfingeren litt litt over.

I starten fikk jeg det ikke til i det hele tatt, men nå kommer det en fin, høy lyd etter litt trening. ;]

6536426[/snapback]

Høh? Er jo så godt som det jeg skrev :\ Vel vel, jeg kan det jo så det er jo ikke det, men det er slik jeg skrev som jeg gjør det (kanskje dårlig forklart?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...