game_master Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 noen som kan det? trenger å vite hvordan jeg skal gjøre det aiii? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er ikke alle som har sett dette, så du burde kanskje forklare litt bedre. Videoklipp kanskje? Jeg fikk det til en gang (første forsøk, typisk), og siden har det vært heller dårlig. Nøkkelen er nok å få til å slappe SKIKKELIG av i fingrene. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er jo ikke noe stress Er jo bare å slappe av i fingrene og daske de sammen... mad props... Husker jeg var nødt til å lære meg dette for en 5-6 år siden, tok ikke lange tiden. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) lurer bare på hvordan..kan du forklare? Endret 21. juli 2006 av game_master Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) lurer bare på hvordan..kan du forklare? 6530082[/snapback] Hmm ok... Hold langfinger og tommelfinger mot hverandre, legge pekefinger oppå de to andre fingrene, som holdes sammen tupp mot tupp. Slapp av i pekefinger og ta hånden raskt bakover så raskt fremover og stopp raskt. Endret 21. juli 2006 av SBS Lenke til kommentar
game_master Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 TAKKTAKK skal øve masse Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 kunne det siden 9ende klasse. wicked. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Minner meg om da jeg bodde i oslo og alle utlendingene: Olløøøøø (og knipset slik med fingrene) Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Håhå, nå fikk du meg til å tenke på et lan jeg var på for 2 år siden. Jeg tror ALLE som bodde på den plassen lanet var på, gikk konstant og "knipsa" sånn. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Folk som gjør det konstant ser ut som downere! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) bare øv mens du sitter på dass uten noe å lese på.. det var sånn jeg lært det... pointet er å treffe riktig Endret 22. juli 2006 av Jimstar Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Helt feil fremgangsmåte, SBS. Legg tommelfinger mot langfingeren litt ovenfor (du har pekefingeren over der). Slapp helt av i pekefingeren og slå den mot punktet mellom pekefinger og tommelfinger, men pass på at tommelfingeren litt litt over. I starten fikk jeg det ikke til i det hele tatt, men nå kommer det en fin, høy lyd etter litt trening. ;] Lenke til kommentar
M-J Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 jhhehe kunne det før jeg også men heeelt glemt det *starte og øve igjen* Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Helt feil fremgangsmåte, SBS. Legg tommelfinger mot langfingeren litt ovenfor (du har pekefingeren over der). Slapp helt av i pekefingeren og slå den mot punktet mellom pekefinger og tommelfinger, men pass på at tommelfingeren litt litt over. I starten fikk jeg det ikke til i det hele tatt, men nå kommer det en fin, høy lyd etter litt trening. ;] 6536426[/snapback] Høh? Er jo så godt som det jeg skrev :\ Vel vel, jeg kan det jo så det er jo ikke det, men det er slik jeg skrev som jeg gjør det (kanskje dårlig forklart?) Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg og alle i klassen min kan det. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 kan det jeg også nå. men må øve litt for å få den rette lyden hver gang Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 SBS: Du forklarte det nok litt dårlig, for "de to andre fingerene" er jo ringefinger og lillefinger, når du allerede har nevnt langefinger og tommelen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 jeg pleide å sitte å bøye pekefinger'n, myka den opp... så er det bare å sitte å trene...prøve å slappe mest mulig av i pekefingern, og slå den mot tommel og langefinger som skal være presset sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå