Straits Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Driver å skal bytte ut litt gammel hw i maskina.. Litt lenge sida jeg har vært aktiv her nå, så føler meg ikke helt up to date med nye komponenter osv. Selv om jeg ikke har noe speielle problemer med lagging osv enda, så vil jeg være litt førevar, og jeg vil ikke gjøre som jeg gjorde første gangen jeg bygde meg pc, da skulle jeg snåle inn på alt!! endte opp med ett middels bra skjermkort og litt lite ram og ikke spes fornøyd.. Oppsettet i dag: Abit NF7 V2.0 (Hovedkort) Amd Athlon XP2600+ (ikke klokkbar) Gainward GeForce 6600GT OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC3200 3x512MB Creative SB Audigy 2 ZS (Lydkort) x antall hdd... Vurderer dette opsettet: Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0 Ghz BOXED XFX GeFORCE 7900 GT 256MB GDDR3 PCIe Hva syns dere om dette oppsettet?? hdd, ram, og div bruker jeg oppigjen.. kabinettet skal også byttes fra chieftec til Lian Li.. Jeg kommer også til å vente til Amd har satt ned prisene sine.. Noen kommentarer?? Hk f.eks har jeg sikla på lenge, så der kan jeg jo fort ha gått litt blind for andre hk'er.. Forresten, pc'en blir brukt til alt.. Spiller mye!! Så det er vel i utgangspunktet en spill pc.. Endret 21. juli 2006 av X-c@libR Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Driver å skal bytte ut litt gammel hw i maskina.. Litt lenge sida jeg har vært aktiv her nå, så føler meg ikke helt up to date med nye komponenter osv. Selv om jeg ikke har noe speielle problemer med lagging osv enda, så vil jeg være litt førevar, og jeg vil ikke gjøre som jeg gjorde første gangen jeg bygde meg pc, da skulle jeg snåle inn på alt!! endte opp med ett middels bra skjermkort og litt lite ram og ikke spes fornøyd.. Oppsettet i dag: Abit NF7 V2.0 (Hovedkort) Amd Athlon XP2600+ (ikke klokkbar) Gainward GeForce 6600GT OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC3200 3x512MB Creative SB Audigy 2 ZS (Lydkort) x antall hdd... Vurderer dette opsettet: Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0 Ghz BOXED XFX GeFORCE 7900 GT 256MB GDDR3 PCIe Hva syns dere om dette oppsettet?? hdd, ram, og div bruker jeg oppigjen.. kabinettet skal også byttes fra chieftec til Lian Li.. Jeg kommer også til å vente til Amd har satt ned prisene sine.. Noen kommentarer?? Hk f.eks har jeg sikla på lenge, så der kan jeg jo fort ha gått litt blind for andre hk'er.. Forresten, pc'en blir brukt til alt.. Spiller mye!! Så det er vel i utgangspunktet en spill pc.. 6529782[/snapback] Har du tenkt å gi mye lr ? Lenke til kommentar
Straits Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Driver å skal bytte ut litt gammel hw i maskina.. Litt lenge sida jeg har vært aktiv her nå, så føler meg ikke helt up to date med nye komponenter osv. Selv om jeg ikke har noe speielle problemer med lagging osv enda, så vil jeg være litt førevar, og jeg vil ikke gjøre som jeg gjorde første gangen jeg bygde meg pc, da skulle jeg snåle inn på alt!! endte opp med ett middels bra skjermkort og litt lite ram og ikke spes fornøyd.. Oppsettet i dag: Abit NF7 V2.0 (Hovedkort) Amd Athlon XP2600+ (ikke klokkbar) Gainward GeForce 6600GT OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 PC3200 3x512MB Creative SB Audigy 2 ZS (Lydkort) x antall hdd... Vurderer dette opsettet: Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0 Ghz BOXED XFX GeFORCE 7900 GT 256MB GDDR3 PCIe Hva syns dere om dette oppsettet?? hdd, ram, og div bruker jeg oppigjen.. kabinettet skal også byttes fra chieftec til Lian Li.. Jeg kommer også til å vente til Amd har satt ned prisene sine.. Noen kommentarer?? Hk f.eks har jeg sikla på lenge, så der kan jeg jo fort ha gått litt blind for andre hk'er.. Forresten, pc'en blir brukt til alt.. Spiller mye!! Så det er vel i utgangspunktet en spill pc.. 6529782[/snapback] Har du tenkt å gi mye lr ? 6534067[/snapback] Det spørs på hvilke ting jeg må bytte.. Grunnen til at jeg bytter er at jeg vil over på pcie så fort som mulig.. Jeg tenkte først på å kjøpe meg nytt skjermkort, men så er det så lite nytt å velge på til agp, så da tar jeg og bytter hk og cpu i samme slengen.. Om jeg må gi 7 lapper for et nytt opsett så er det greit! Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Siden du har DDR minne bør du gå for en socket 939! har tenkt på noe sånt jeg : Hoved kort Prosessor skjermkort Skjermkort-kjøler til sammen ble det 5700kr.- ! Lenke til kommentar
Straits Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Siden du har DDR minne bør du gå for en socket 939! har tenkt på noe sånt jeg : Hoved kort Prosessor skjermkort Skjermkort-kjøler til sammen ble det 5700kr.- ! 6541943[/snapback] Jeg har jo satt opp socket 939! blir socket 939 og amd x2 cpu! skjønner?? Det jeg trenger hjelp til er om det finnes noen tilsvarende komponenter som fungerer bedre sammen eller som gir mer for penga! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Husk at du kan få kjøpt X2 3800+ for rundt 1400 kroner nå da.... Lenke til kommentar
Straits Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Er klar over pris kuttet på x2 prossessorene ja.. blir Amd X2 4200+ og Asus A8N-SLI Premium Men hvilket skjermkort?? Vil ha noe som gir god ytelse/pris! Lenke til kommentar
Straits Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Forresten så er vel denne feil posta.. det ser jeg nå vøttø.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå