abene Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Gizmo er en tjeneste som gjør at du kan ringe gratis fra PC til PC, og fra PC til fasttelefoner. Les mer Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Skype er en populær tjeneste som tilbyr muligheten til å ringe fra PC til fasttelefoner, men dette tilbudet gjelder foreløpig kun hvis du bor i USA. Nå kommer Gizmo Project på banen med et nytt tilbud. Hæ? Dette er vel ikke riktig? Jeg har brukt skype til fasttelefoner i Norge i et år nå uten problemer. Det du ikke kan er vel å få et eget norsk nummer, dvs du kan ikke ringe fra fasttelefon til skype i Norge. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Får da til å ringe fast og mobilnette i norge... men mot betaling selvfølgelig.... Bruker voipbuster til gratis ring på fast nette her.... Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Bruker voipbuster til gratis ring på fast nette her.... Gratzie mille for tipset! Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Bruker voipbuster til gratis ring på fast nette her.... Gratzie mille for tipset! 6529724[/snapback] Dobbeltgratzie. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Eh? Var bare gratis til fasttelefon for samtaler under ett minutt jo? Ikke noe å ta bølgen for, eller har jeg misforstått noe? Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tjenesten kan kanskje ha noe for seg. Men det begynner å bli mange konkurrenter om beinet nå. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Jeg har brukt Voipbuster i snart 1,5 år og der kan du ringe gratis til fastelefoner i mange land og programmet krever ikke at motparten er registrert osv. Men du må fylle på kredit kontoen for å kunne snakke mer en 1 minutt. Endret 21. juli 2006 av m3 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har brukt Voipbuster i snart 1,5 år og der kan du ringe gratis til fastelefoner i mange land og programmet krever ikke at motparten er registrert osv. Men du må fylle på kredit kontoen for å kunne snakke mer en 1 minutt. 6530658[/snapback] Jeg har ikke fylt opp kredittkontoen, og jeg snakker så lenge jeg vil! Anbefaler virkelig Voipbuster. Det er jo veldig praktisk og bruke den også, og samtalekvaliteten er veldig bra! Lenke til kommentar
fossie Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kanskje det bare er amerikanerne som må betale Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det er virkelig bra med konkurranse for Skype. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har brukt Voipbuster i snart 1,5 år og der kan du ringe gratis til fastelefoner i mange land og programmet krever ikke at motparten er registrert osv. Men du må fylle på kredit kontoen for å kunne snakke mer en 1 minutt. 6530658[/snapback] Jeg har ikke fylt opp kredittkontoen, og jeg snakker så lenge jeg vil! Anbefaler virkelig Voipbuster. Det er jo veldig praktisk og bruke den også, og samtalekvaliteten er veldig bra! 6531762[/snapback] Men da har du ikke ringt nok enda. Et sted går grensen for dem fant jeg ut Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Eg snakker også over eit minutt med voipbuster uten å betala noko. Men eg veit ikkje kor grenso går. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) funker det ikke til iptelefon i norge? prøvde å ringe hjem, men da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde kreditt og måtte kjøpe for å ringe edit: snakker om voipbuster Endret 23. juli 2006 av deep750 Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 funker det ikke til iptelefon i norge? prøvde å ringe hjem, men da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde kreditt og måtte kjøpe for å ringeedit: snakker om voipbuster 6541019[/snapback] Me har telenor IP-telefon heima, og eg kan ringa til den. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 rart da. jeg har telio, og det virker som det koster penger til den. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Såe, med dette programmet koster det penger å ringe fra pc til mobil? Men med Voipbuster kan man ringe gratis? iværtfall litt? Tenkte å få ned litt av telefonregninga på bruk av å ringe dama.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå