scarface15 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Da har jeg kommet til den tiden hvor det er under en måned igjen av abonnementet mitt, og da lurer jeg selvsagt på hvordan jeg skal gå frem for å få videreført dette når jeg kjøper ny mobil. Er forøvrig youngtalk jeg har, og skal fortsette med dette, bare med denne*klikkbar* telefonen.. =) har bare hatt kontantkort før, så hjelp meg i gang om dere vil =) Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du går i butikken og kjøper telefonen, med videreføring av youngtalk abo. Så fixer de i butikken resten. Lenke til kommentar
GoldMan Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Da har jeg kommet til den tiden hvor det er under en måned igjen av abonnementet mitt, og da lurer jeg selvsagt på hvordan jeg skal gå frem for å få videreført dette når jeg kjøper ny mobil. Er forøvrig youngtalk jeg har, og skal fortsette med dette, bare med denne*klikkbar* telefonen.. =) har bare hatt kontantkort før, så hjelp meg i gang om dere vil =) 6529446[/snapback] Eneste du burde huske er at om du er under 18 må du ha med ansvarlig for abo for å få videreført det. Hvis ikke gjør du fort en sur bomtur hvis butikken følger netcom sine retningslinjer. MYE bra tilbud ute med youngtalk for tiden. k750i, V3 og 6103 til 1 krone kan en kalle et kupp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå