Nonsens Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Inspirert av Lobster sin car in motion tenkte jeg at jeg skulle legge ut et bilde jeg tok for litt siden. Det er på mange måter samme ide som ligger til grunn for dette og Lobster sitt bilde, nemlig å skape bevegelse som ikke nødvendigvis er der. (Og nei: Ikke noe av blurringen er lagt på i Photoshop - alt er 'in-camera'). Endret 21. juli 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Sweet! Synes det var dritbra. Eneste som er litt negativt er at det røde på tannkremtuben (la meg gjette; Colgate?) stjeler litt av opmerksomheten min. Hadde det vært en litt mer anonym en (som de to andre), så hadde bildet vært hakket bedre. Tøfft bilde! Minner meg om ettellerannet bilspill der du kjører små biler i løp på kjøkkenbordet eller noe.... fett! Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Micromachines! Oioioi, det var tider. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Greia her er selvfølgelig at det kun er bilen som står stille - alt det andre rører på seg Festet bilen med en tråd og så er underlaget (med tannbørste og sånn på) en hvit plate som jeg flytter på - etter å ha fokusert på bilen. Med litt lukkertid så blir dermed alt annet enn bilen blurret. Man ser det også på felgene (som hadde vært litt tricky å 'fake' i Photoshop vil jeg tro). Men nå vet jo jeg hvordan felgene ser ut når bilen står i ro (helt annerledes) - ikke sikkert at folk tenker over det. Endret 21. juli 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg synest at bildet var ganske stilig. Men jeg oppfattet det ikke som om den er i bevegelse. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Syntes dette var noe av det bedre her på lenge. Flott bilde. Skulle ikke ha det 1024x768 vel... Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Skulle ikke ha det 1024x768 vel... 6534642[/snapback] Selvfølgelig - originalen er mer enn det dobbelte av det. Her er en 1024x768 just for you - takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Takker og bukker... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Kult bilde! Har Photoshopet det litt. Har lært om noe som heter Gradient Mask som jeg synes passer veldig bra på bildet ditt. La på Motion Blur på bilen og brukte Gradient Mask til å kontrollere effekten av det: Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Vel, da forsvant jo hele poenget med bildet; nemlig å holde bilen sylskarp men med bevegelige hjul og omgivelser - som om man hadde fått til en perfect panning og det uten noe som helst bruk av Photoshop i det hele tatt. Men folk liker jo forskjellige ting Endret 22. juli 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Vel, da forsvant jo hele poenget med bildet; nemlig å holde bilen sylskarp men med bevegelige hjul og omgivelser - som om man hadde fått til en perfect panning. Det der kunne jeg jo gjort bare ved å ta et helt enkelt bilde av bilen. Men folk liker jo forskjellige ting 6538029[/snapback] Jeg fikk sansen for den effekten jeg laget i bilde under et bakkeløp i Larvik for en stund tilbake. På samtlige bilder jeg tok prøvde jeg selvfølgelig å få en skarp bil på en uskarp bakgrunn, men jeg oppdaget at på noen av bildene så var kun en liten bit av bilen skarp mens resten var uskarp. Det varierte hvor bilen var skarp. De beste bildene syntes jeg at jeg fikk når det var skarpt ved frontruta. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Micromachines! Oioioi, det var tider. 6529615[/snapback] Det der er vell ikke micromachines, de er da mye mindre enn det der..har en hel haug av dem Tøft bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå