Ironmann Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg bare lurte om dere kunne utvide denne listen eller eventuelt sortere alle spill slik at man i det minste kan søke under Actionspill Rpg osv. selvfølgelig det beste hadde vært om dere kunne lage egne ''mapper'' som dere har gjort med Mest Omdiskuterte Spill. Der er det lett og finne fram til enkelte spill man har spørsmål eller fakta om. Grunnen til jeg ønsker meg litt orden i spillsystemet for å si det slikt er fordi jeg ville gjerne ha ett lite forum om Titan Quest. Titan Quest føler jeg blir som det neste spill i Diablo serien etterhvert som Blizzard ikke gir noe særlig utslag for å lage Nr 3 i serien. Dermed er jo på en måte Titan Quest dømt til å bli ett ganske omtalt spill siden det er mange D2 fans som er sultne på ett nytt eventyr i den sjangern. Blant annet meg:) Kort sakt det jeg ønsker meg er en slags sortering der man feks klikket seg inn på Rpg\Hack N' Slash Titan Quest Og der ligger alle Emner om Titan Quest. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Ingen som er enige eller uenige? Endret 25. juli 2006 av Ironmann Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Du vil altså ha ei inndeling etter sjanger, der alle, eller i dei mest populære, spela har sin eigen sub-kategori innanfor sin sjanger? Eg syns dette vil vere ei veldig tungvindt løysing. Det vil vere mykje trykking for å kome fram til dei forskjellige kategoriane. Då er det lettare å søke seg fram til info om spelet du er ute etter. Forumstrukturen skal endres uansett endres, så har tilbakemeldinger på den kan du lese følgande tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522686 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg støtter dette forslaget, lag en ny kategori under "de mest diskuterte" til Titan Quest. Dette er det nye Diablo. Hvis det skulle vise seg at spillet ikke slår an er det vel bare å legge ned "mappen" og flytte alle trådene til PCspill-delen av formuet? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Sjølv om eit spel kan bli stort, betyr ikkje dette at det automatisk får ein eigen kategori. Det er populariteten rundt spelet (antall tråder/innlegg) som avgjer dette. Ut frå følgande innlegg frå TST kjem det fram at det er litt styr å opprette/fjerne ein kategori: Og før dere klager på at det finnes andre spill med mindre aktivitet som likevel har fått egen kategori: Ja, vi er klar over det, men det er en veldig kjedelig og kvisom jobb å fjerne kategoriene og deretter flytte trådene tilbake til andre kategorier. Nettopp pga. dette er vi også veldig strenge på hvilke spill som får egne kategorier. Age of Conan er langt unna foreløpig. Men vi skal rydde opp en gang i tiden, akkurat nå finnes det viktigere ting å gjøre :-) 6483380[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå