Nichlas Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 På vaskemaskinen min, en Elto EM 110A, har det begynt å lyse et oransje lys over dette symbolet. Jeg finner ikke manualen (ikke på nett heller), så jeg har ikke den fjerneste ide om hva dette symbolet indikerer. Noen her som har peiling? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Har ikke peiling, men det er morsomt å tippe. Kan være en bølge som går over et punkt. Vann i bevegelse? Endret 21. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Med en gang eg så det tenkte eg veksel strøm, men i den sammenhengen vet eg ikke helt. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Kan føye til at vaskemaskinen ser ut til å funke som den skal. Helt tilfeldig la jeg merke til dette at lyset over dette symbolet hadde slått seg på, og nå er jeg litt nølende til å bruke den - just in case Er jo ikke verre enn å spørre på Elkjøp/Expert/Lefdal eller liknende, men hvis noen her har en ide eller anelse om hva det kan være, så for all del spytt ut. Som PepsiCo skriver er det morsomt å tippe, så vi kan jo se hvem som har rett svar/"i nærheten svar" innen noen dager, så skal jeg sjekke med en hvitevare-butikk om ikke så lenge Lenke til kommentar
RIP Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg tipper at noe er i ubalanse! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kanskje den signaliserer at vasken er ferdig, at den har gjort en hel syklus/bølge... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Symbol som sier fra at klærne dine er snudd på hodet? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det tegnet betyr at vaskemaskinen vil nå gå i halv evighet... Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Dette er vel rett og slett en indikasjon på at maskinen er av eller på Bruksanvisningen finner du hos Elto. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Dette er vel rett og slett en indikasjon på at maskinen er av eller på Bruksanvisningen finner du hos Elto. 6532804[/snapback] Vel, jeg har da vasket klær mer enn 1 gang, og dette lyset har ikke vært på tidligere Linken = no worky, forresten. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det stemmer at det er en av/på-indikator. Hvis den ikke har virket før må det være dårlig kontakt ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg tenkte med en gang på merke for hvor baugpropellen er. Når jeg leser videre, så tror jeg ikke vaskemaskiner har baugpropell. Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Linken fungerer så lenge jeg velger å save dokumentet istedet for å åpne det (Opera). Alternativ kan du prøve å søke etter EM110A. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Da var saken løst Mange takk til Mabel som fant manualen (som jeg har googlet ræva av meg for å finne). Og som larschroe skriver, så må det har vært dårlig kontakt ettersom dette lyset aldri har vært på tidligere. Nå skal det vaskes klær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå