whom Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Kjøpte meg nettopp Alcatel S853, og må si meg storfornøyd. Den går på mini-sd, og lurer på den støtter 2gb. Har googlet meg rundt uten å bli visere. Jeg finner "up to 1 g" i tillegg til at mobilen er oppgitt som kompatibel hos div. minneprodusenter. Noen som har greie på hvor mye gyst denne støtter? Ellerst må jeg si at den fallt i god smak, men noe som trekker en del ned, er at pr. dags firmware, så er ikke overføring over blåtann mulig; kun til bruk på headsett. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kjøpte meg nettopp Alcatel S853, og må si meg storfornøyd.Den går på mini-sd, og lurer på den støtter 2gb. Har googlet meg rundt uten å bli visere. Jeg finner "up to 1 g" i tillegg til at mobilen er oppgitt som kompatibel hos div. minneprodusenter. Noen som har greie på hvor mye gyst denne støtter? Ellerst må jeg si at den fallt i god smak, men noe som trekker en del ned, er at pr. dags firmware, så er ikke overføring over blåtann mulig; kun til bruk på headsett. 6529138[/snapback] Har prøvd med et Sandisk 2GB, det funket ikke, bruker nå et 512MB kort, Sandisk det også. Har fått bekreftet av Tele1 at 1GB er maks foreløbig. lqpl Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 I see. takker for svar. Blir vel til at jeg går for et billig 512 eller 1024 mb kort i første omgang da. De som solgte den talte om at en firmware oppdatering er like om hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå