Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Kan ikkje putte fingeren på det, men var definitivt i forbindelse med ein film. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Boken "Savner deg, savner deg" gjør meg alltid så trist at jeg griner gjennom hele Lenke til kommentar
Eline Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jo! Jeg leste den boken "Men mamma kom aldri hjem" (eller noe slikt) Da gråt jeg, for den var utrolig rørende. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Torsdag i påskeferien. Hvorfor holder jeg for meg selv. Før det igjen husker jeg ikke. Og ja, jeg synes ikke det er pysete å vise følelser. Jeg synes faktisk det er tøffere av en gutt å vise følelser enn å stenge de inne, da det er å stenge de inne den stereotypiske "matchomannen" skal gjøre. Jeg har egentlig ganske vanskelig med å vise følelser ved å gråte, men om jeg føler jeg må, så gjør jeg det. Jeg griner ikke med tårer overalt og hyling, men når tårene kommer, gidder jeg ikke holde de tilbake. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jo! Jeg leste den boken "Men mamma kom aldri hjem" (eller noe slikt) Da gråt jeg, for den var utrolig rørende. 6538623[/snapback] Ut frå tittelen kan eg forstå det. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sist gang jeg gråt var i begravelsen til pappen til kompisen min. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sist gang jeg "gråt" , altså jeg gråt ikke men hadde tårer i øynene var under filmen The Deer Hunter, en utrolig film Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Sist gang jeg "gråt" , altså jeg gråt ikke men hadde tårer i øynene var under filmen The Deer Hunter, en utrolig film 6539809[/snapback] Ah, jeg visste det! Det var sist jeg grein, ikke under Forest Gump Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jo! Jeg leste den boken "Men mamma kom aldri hjem" (eller noe slikt) Da gråt jeg, for den var utrolig rørende. 6538623[/snapback] /me har spilt på fotballaget og fått i parallellklasee til han ene, og søsteren min gikk inntil nylig klassen til den andre av de som ikke lenger har en mor. Må innrømme at the O.C er en jævel, skal litt til å holde igjen i en god del av episodene der gitt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Begravelsar er så altfor jævlig. Alltid ein ekstrem kamp å halde igjen tårene. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Sist gang jeg "gråt" , altså jeg gråt ikke men hadde tårer i øynene var under filmen The Deer Hunter, en utrolig film 6539809[/snapback] Ah, jeg visste det! Det var sist jeg grein, ikke under Forest Gump 6539853[/snapback] Det er bra det er flere med filmfølelser her! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Snakker om filmfølelser. The Green Mile, helt på slutten når han negeren ser på film. Uansett hvor mange ganger jeg ser på den filmen så griner jeg ALLTID. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Snakker om filmfølelser. The Green Mile, helt på slutten når han negeren ser på film. Uansett hvor mange ganger jeg ser på den filmen så griner jeg ALLTID. 6539948[/snapback] Det er den filmen jeg har fått tårer i øya av flest ganger. Så sinnsykt rørende. Men sitter aldri og strigråter Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 På filmer får jeg nesten alltid våte øyer bare noe trist/rørende skjer.. Men har 3 ganger jeg kan huske jeg har grått skikkelig. 1. Da pappa kom og sa at han skulle flytte ut. 2. I begravelsen til en i klassen min. 3. Da jeg var liten, skled på grusen, og fikk noe h******* vondt! Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 og bor hos forskjellige drugiser 6529941[/snapback] huh? "synker stadig lavere"? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Husker ikke sist gang gitt.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Braveheart .... "FREEEEEEDOOOOM" ... Jeg griner aldri faktisk og det er det eneste jeg kan huske. EVER! Men der kom tårene. Det var deilig! Lenke til kommentar
sirIdar Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 [...]Må innrømme at the O.C er en jævel, skal litt til å holde igjen i en god del av episodene der gitt 6539903[/snapback] Må vel innrømme at jeg har grått en skvett jeg også ved å se på The O.C. Lenke til kommentar
Sickness Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Når Forrest Gump møter sønnen sin, blir jeg rørt =P Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Braveheart .... "FREEEEEEDOOOOM" ... Jeg griner aldri faktisk og det er det eneste jeg kan huske. EVER! Men der kom tårene. Det var deilig! 6540243[/snapback] Den senen får fram følelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå