McBitch Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg husker ikke når jeg gråt sist. Sikkert av en Ekstrem Oppussing episode. 6533267[/snapback] Skal ærlig innrømme at jeg blir litt rørt av noen av de episodene, men nå blir det litt for mye for min del. Blir så mye kliss at det virker falskt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg husker ikke sist jeg gråt. 6529811[/snapback] Haha. Tenkte du kom til å svare det når jeg så at du hadde skrevet et innlegg. 6529912[/snapback] Takk? Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Gråt når jeg så 24 på TV2 sist.. Edgar døde , han var jo mest datafiksert (i forhold til størrelsen) :!: EDIT: Gråt vell bokstavlig talt ikke.. Fikk bare litt mer fuktighet i øynene.. Endret 22. juli 2006 av goggen90 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sett på en som faktisk var veldig rørende. Det var en far som var en helt utrolig mann. Han hadde noe a la 8-10 unger og moren var død. Barna var i alderen 4-20 år eller noe og han måtte forsørge alle sammen uten noen støtte. Likevel var han en fantastisk kar og virka som en helt utrolig mann. Jeg ble veldig rørt når han fikk det utrolige huset han fortjente og det som ga et sterkt inntrykk var et monument til ære for den avdøde moren til barna. Faren sa "I will never love another woman." Som jeg sa, det er sterke saker når det ikke blir for drøyt. Spesielt hvis man får litt empati og medfølelse i starten av episoden er det rørende å se hvordan de reagerer når de kommer hjem. Aldri fått noen tårer av dette, men det er veldig rørende og skjønner de som gråter i noen av episodene godt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Jeg husker ikke når jeg gråt sist. Sikkert av en Ekstrem Oppussing episode. 6533267[/snapback] Enig. Eller, jeg kaller det ikke gråting, det blir litt feil å kalle det det når det renner litt tårer fordi man er rørt. Hater f.eks å se filmer med masse venner, i klassen etc. alle ser så teit på deg når du sitter og småhulker litt fordi en eller annen gjorde ditten og datten. Gråter også hver gang jeg ser Den grønne mil. Men sist jeg virkelig gråt, var vel for et par år siden. Helt utav det blå begynte jeg å tenke på hvordan det bli når bestefaren min dør. Han har vært, og er en helt fantastisk person, og har vært som en far for meg hele livet. Endret 22. juli 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sist gang jeg gråt var på bursdagen min.. Pappa overasket meg med en splitter ny Yamaha TZR moped Hadde drømt om den hele livet! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Da hunden min døde, har ikke grått ordentlig etter det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Jeg gråt sånn ca for 2 minutter siden, jeg greide å stikke fingern i øyet ganske hardt. Hadde fått noe rusk i øyet etter en fuktig natt. (Var det ikke slik -gråt- kanskje? ) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Når jeg så denne tråden. ------------------------------------- seriøst: husker ikke når jeg sist gråt. Må vel være for 5-6 år siden, da foreldra mine skiltes. De ble sammen da selvsagt etter 2 mnd -------------------------- og åffkårs har jeg grått en gang etter det, men husker ikke det. edit: faen frichasse. du var før meg leste bare topic, ingen innlegg. Endret 22. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Gråt av smerte for rundt 15 minutter siden. Fot i bordbein, med det resultat at hele neglen på stortåa datt av og sokken ble våt av blod. Brølte, hylte og skreik så hardt av smerte at fadern kom løpende ned med pistolen i hånda. Trodde jeg hadde blitt overfalt av en innbruddstyv. Edit: putta en bomullspad med pyrisept oppå tåa, og tapet med plasterteip. Svir som faen, er på gråten av smerte enda Endret 22. juli 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Gråt når jeg så 24 på TV2 sist..Edgar døde , han var jo mest datafiksert (i forhold til størrelsen) :!: EDIT: Gråt vell bokstavlig talt ikke.. Fikk bare litt mer fuktighet i øynene.. 6534900[/snapback] Jeg holdt også på å begynne å grine, men holdt meg i skinnet! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Det var jo jævlig fint å høre for oss som ikke har fått med oss de siste episodene av 24. Sist jeg gråt? Hm, faktisk veldig lenge siden. Kanskje sist gang jeg så Forest Gump. Ikke le. Hadde nesten forventet at jeg skulle gråte i begravelsen til bestemora mi. Gråt ikke når jeg var på likskue dagen før, og heller ikke under begravelsen. Men etter at kista var senket ned, og vi hadde tatt imot kondolanser fra alle, og jeg så broren min kjempe hardt for å holde tårene inne, men ikke klarte det så var det nære på. Han var den siste av de i den nære familien jeg hadde "forventet" skulle gråte. Endret 22. juli 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det at du ikke har sett den siste 24 episoden er vel ikke vår skyld! Den gikk på norsk tv på torsdag så! (Det vet du sikkert) [/offtopic] Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 edit: faen frichasse. du var før meg 6535183[/snapback] før deg med hva? Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pleier sjeldent å grine, men da jeg så slutten på Gladiatoren kom det noen tårer ! Bra film, sinnsykt bra slutt ! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pleier sjeldent å grine, men da jeg så slutten på Gladiatoren kom det noen tårer ! Bra film, sinnsykt bra slutt ! 6536429[/snapback] Da gråt jeg også. Skal sies at jeg var 10 år eller noe. Har grått etter det selvfølgelig men husker ikke når det var. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sist jeg gråt var for et par måneder siden om natten (morgenen) foran et onlinespill, Anarchy Online. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sist jeg gråt var for et par måneder siden om natten (morgenen) foran et onlinespill, Anarchy Online. 6536628[/snapback] men hvorfor gråt du? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 men hvorfor gråt du? 6536802[/snapback] Det sier seg nesten selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå