.tomf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg håper du gråt fordi det var ekstremt dårlig? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg håper du gråt fordi det var ekstremt dårlig? 6533288[/snapback] Nei, fordi de blir så ekstremt glade. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sist jeg gråt var da Dødelig Våpen 4 gikk på tv, gråt egentlig ikke, men fikk tårer i øynene. Synes så synd på han kameraten deres, som de alltid plager, når han forteller om Froggie. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jenter er rare. 6533296[/snapback] Folk liker da vitterlig forskjellige ting? Avataren din er skummel... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, jeg vet. Men å gråte til en episode av Ekstrem Oppussing fordi folka er så glade på slutten, det synes jeg er rart. Avateren min er skummel ja. ^^ Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ja, jeg vet. Men å gråte til en episode av Ekstrem Oppussing fordi folka er så glade på slutten, det synes jeg er rart. 6533428[/snapback] Jeg innbiller meg at jenter kan grine for hvem som helst, kanskje også for drapsmannen som ikke fikk rømmegrøt før han ble henrettet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 1. Da tanta mi døde for noen år sida 2. Da vi måtte avlive bikkja vår 3. Siste episode av BoB, når den tyske generalen holder en tale til sin tyske soldater, i tillegg på slutten hvor serien forteller hvordan det ender med hver av soldatene. Hadde problemer med å holde tårene tilbake. Potet i halsen. Sipper i tillegg lett av gamle mannfolk som griner. Spesielt de som har opplevd krig på nært hold. Kan ha noe med respekten jeg har for folk som har utrettet noe. 4. Jo og ikke minst... gamle sportsklipp. Dvs. de jeg har opplevd selv live 5. Sippa som en gjøk den siste kilometern i England da Solberg vant WRC Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Menn gråter ikke. 6533103[/snapback] Dummeste jeg har hørt. Neivel, da har du 0 føleser.. viss du ikke gråter når du mister dama du elsker er du faen ikke mann ! 6533113[/snapback] Nesten like dumt som nevnte over. Det er greit å grine og det er greit på la vær (Men det er muligens ikke så smart å holde seg fra å grine hvis en føler for det.) Trenger ikke være kald eller holde følelser for seg selv bare fordi noen ikke gråter. Noen gråter bare ikke. Vi er jo forskjellige!jeg gråter såpass mye ,at jeg kan gråte litt for Hylo:-P 6530453[/snapback] Støttes. Jeg er selv veldig følsom, men jeg gråter ikke nødvendigvis så lett. Er ikke det at jeg er kald, er bare det at det skal utrolig mye til for at jeg skal gråte. (Men joda, jeg gråter av og til.) Sist gang jeg gråt var når jeg hadde et slags sammenbrudd elns, jeg var bare helt jævla inni helvets lei av depresjoner, sosial angst, dårling konsentrasjon og slike tins om ødelagte for meg. Gangen jeg gren før det var når jeg ble sammen med noen. (Jeg gren ikke når hun slo opp. Rare greier...) Før det så var det sangen "Björk - Play Dead" som fikk tårene til å trille. Var bare for nydelig. (Når jeg mener grining så mener jeg bare tårer som renner(ikke noe mer enn det), med untak av førstnevnte.) Endret 21. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sist jeg gråt var for to uker siden da dama slo opp Det er grusomt med kjærlighetssorg! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Gråt litt på nåsan når sjefen forlangte at jeg skulle jobbe overtid på onsdag,torsdag,fredag,lørdag og søndag Jaja, blir penger av det hvertfall... Men sist gang jeg felte noen tårer var en episode i Rurouni Kenshin, noen fine øyeblikk der<3 Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 for 3-4 timer siden dama har gjort det slutt 4 år og 6 måneder å 2 dager har vi vert ilag å nå er det stopp :( Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 for 3-4 timer siden dama har gjort det slutt 4 år og 6 måneder å 2 dager har vi vert ilag å nå er det stopp :( 6533830[/snapback] Da er det første du gjør å fjerne henne fra interesse-feltet i profilen din. Det andre er å brenne alt som minner om henne. Det tredje er å søke støtte i deppetråden. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Uffda =( kjipt med kjærlighetssorg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Begravelse i går.. Ja, jeg gråt litt når jeg så kista.. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Er utrolig lenge siden jeg gråt sist (kall meg gjerne følelsesløs, men jeg kan love dere at det er jeg ikke ) The O.C. er vel det nærmeste jeg har vært av sånne triste ting. Ser flere har nevnt det her. Kom akkurat hjem fra ferie i dag (vært i litt sydligere trakter), og jeg sliter seriøst med omstille meg. Har vært i "syden-land" (Frankrike, Italia, Spania, Portugal) nesten hver sommer nå, men det blir så spesielt hver gang. Når du er et sted i to-tre uker og blir så kjent med stedet og de som bor der og sånn, så er det litt trist å forlate det synes jeg. I dag på flyplassen i Portugal var jeg litt shaky for å si det sånn. Dette gjelder spesielt hvis du blir kjent med noen av menneskene der som det er litt kjipt å si ha det til. Så i dag var nok det nærmeste jeg har vært til å ta til tårene det siste året. Endret 21. juli 2006 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Husker ikke sist gang... eller... det kan hende det var sist gang jeg prata med muttern, om småproblemer og sånnt. Det er leeeeengeee siden. Dette høres skikkelig gayfag ut Hva mener du med gayfag? Hva som er så gayfag med det? Har du aldri snakka med foreldrene dine om problemer? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg gråt faktisk ikke i begravelsen til mamma...hadde grått konstant en hel uke, og var tom for tårer...derimot sa jeg at det bare var å gråte til lillbroren og lillesøstra mi. Husker ikke om jeg gråt etterpå heller. Mulig...jeg var iallfall med å bære kista til krematoriet. Er så glad jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg lo så jeg gråt ca. ved 22.40 tiden i kveld.. Hadde seriøst så latterkrampe.. Fikk vondt i magen.. Før det var siste gangen en veldig nær venn ble lagt inn på psykriatisk klinikk elns.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Mandag natt. Våknet av et mareritt. Igjen. Krasjet bilen sammen med nesten alle i familien i. Kjentes virkelig ut som om jeg knakk ryggen og at jeg falt. Det var skummelt og alt jeg tenkte var at jeg virkelig ville dø. Prøvde likevel å redde ene søsteren min ved å holde henne inntil meg og beskytte hodet hennes. Weird. Lei av å våkne av at jeg griner nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå