brd Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg var 4 år gråt jeg hadde brukket armen Følte meg kul i barnehagen etter på Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg var 4 år gråt jeg hadde brukket armen Følte meg kul i barnehagen etter på 6531652[/snapback] Du har altså ikke grått siden du var 4 år? No offense, men hjernevasking til hardbarka soldat fra de yngste år? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 når jeg var 18...begravelsen til fatter'n Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg gråter ofte, men når jeg tenker meg om er det ett par dager siden sist... Mandag kanskje. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg så en eller annen krigsfilm. Handlingen gikk ut på: Det var et stort slag mellom USA og Sandland-folkene. Sersjanten ledet mange folk den dagen. Sersjanten mente han så en hostile (kom ikke på det norske ordet) tanks og fyrte derheter av et missilskudd fra helikopteret sitt. Alle i tanksen dør. Sersjanten får senere vite at hans beste kompis satt i den tanksen (altså, den tanksen var en av USA's allierte) og han er pliktig til å informere foreldrene til den døde. Sersjanten ble tatt godt i mot av foreldrene til kameraten når han banket på døren hjemme i USA. Sjersanten satt seg ned i sofaen og fortalte at han hadde drept deres sønn. Sjersanten gråt når han sa dette. Det gjorde jeg også. Han begynte med noe slikt: ''We..i mean I, did a big mistake. I gave the order to fire a missile against your son's tank'' Jeg følte virkelig med den sersjanten. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg gråter vanligvis fordi jeg ser andre er lei seg og gjør det, ikke på grunn av meg selv Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Når jeg så en eller annen krigsfilm. Handlingen gikk ut på: Det var et stort slag mellom USA og Sandland-folkene. Sersjanten ledet mange folk den dagen. Sersjanten mente han så en hostile (kom ikke på det norske ordet) tanks og fyrte derheter av et missilskudd fra helikopteret sitt. Alle i tanksen dør. Sersjanten får senere vite at hans beste kompis satt i den tanksen (altså, den tanksen var en av USA's allierte) og han er pliktig til å informere foreldrene til den døde. Sersjanten ble tatt godt i mot av foreldrene til kameraten når han banket på døren hjemme i USA. Sjersanten satt seg ned i sofaen og fortalte at han hadde drept deres sønn. Sjersanten gråt når han sa dette. Det gjorde jeg også. Han begynte med noe slikt: ''We..i mean I, did a big mistake. I gave the order to fire a missile against your son's tank'' Jeg følte virkelig med den sersjanten. 6532163[/snapback] Filmen du snakker om er Courage under Fire, og den skyldige sersjanten er godgutten Denzel Washington. Filmen er forøvrig en gigantkalkun og scenen du henviser til er blodkopi av en fra Born on the forth of Juli. Endret 21. juli 2006 av Kyrre (GHL) Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg så en eller annen krigsfilm. Handlingen gikk ut på: Det var et stort slag mellom USA og Sandland-folkene. Sersjanten ledet mange folk den dagen. Sersjanten mente han så en hostile (kom ikke på det norske ordet) tanks og fyrte derheter av et missilskudd fra helikopteret sitt. Alle i tanksen dør. Sersjanten får senere vite at hans beste kompis satt i den tanksen (altså, den tanksen var en av USA's allierte) og han er pliktig til å informere foreldrene til den døde. Sersjanten ble tatt godt i mot av foreldrene til kameraten når han banket på døren hjemme i USA. Sjersanten satt seg ned i sofaen og fortalte at han hadde drept deres sønn. Sjersanten gråt når han sa dette. Det gjorde jeg også. Han begynte med noe slikt: ''We..i mean I, did a big mistake. I gave the order to fire a missile against your son's tank'' Jeg følte virkelig med den sersjanten. 6532163[/snapback] Filmen du snakker om er Courage under Fire, og den skyldige sersjanten er godgutten Denzel Washington. Filmen er forøvrig en gigantkalkun og scenen du henviser til er blodkopi av en fra Born on the forth of Juli. 6532259[/snapback] Du har vel rett. Denzel Washington passet godt til den rollen. Er Born on the forth of Juli bedre enn Courage under Fire? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har ikke grått på flere år (tror siste gang var da hunden min døde, for 6 år siden). Gråter aldri av filmer, selv om det hender at jeg blir rørt. Man er allikevel ikke mindre "mann" hvis man gråter når en av de nærmeste dør, det gjør oss til mennesker. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Har ikke grått siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du har vel rett. Denzel Washington passet godt til den rollen.Er Born on the forth of Juli bedre enn Courage under Fire? smile.gif Har ikke sett Courage under fire, men born on the fourth of july er ikke veldig morsom. Handler om en handikappet Tom Criuse på (cuba?) Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg gråt for bare noen minutter siden, dama gjorde det nettop slutt Og det er rett før jeg begynner igjen Men før idag kan jeg ikke huske sist gang ! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Neivel, da har du 0 føleser.. viss du ikke gråter når du mister dama du elsker er du faen ikke mann ! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Neivel, da har du 0 føleser.. viss du ikke gråter når du mister dama du elsker er du faen ikke mann ! 6533113[/snapback] Da har du så mye testosteron at du kan begynne å donere. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Når jeg så en eller annen krigsfilm. Handlingen gikk ut på: Det var et stort slag mellom USA og Sandland-folkene. Sersjanten ledet mange folk den dagen. Sersjanten mente han så en hostile (kom ikke på det norske ordet) tanks og fyrte derheter av et missilskudd fra helikopteret sitt. Alle i tanksen dør. Sersjanten får senere vite at hans beste kompis satt i den tanksen (altså, den tanksen var en av USA's allierte) og han er pliktig til å informere foreldrene til den døde. Sersjanten ble tatt godt i mot av foreldrene til kameraten når han banket på døren hjemme i USA. Sjersanten satt seg ned i sofaen og fortalte at han hadde drept deres sønn. Sjersanten gråt når han sa dette. Det gjorde jeg også. Han begynte med noe slikt: ''We..i mean I, did a big mistake. I gave the order to fire a missile against your son's tank'' Jeg følte virkelig med den sersjanten. 6532163[/snapback] Filmen du snakker om er Courage under Fire, og den skyldige sersjanten er godgutten Denzel Washington. Filmen er forøvrig en gigantkalkun og scenen du henviser til er blodkopi av en fra Born on the forth of Juli. 6532259[/snapback] Du har vel rett. Denzel Washington passet godt til den rollen. Er Born on the forth of Juli bedre enn Courage under Fire? 6532281[/snapback] Jepp, Born on the forth of Juli er en god film. God og trist. Du har vel rett. Denzel Washington passet godt til den rollen.Er Born on the forth of Juli bedre enn Courage under Fire? smile.gif Har ikke sett Courage under fire, men born on the fourth of july er ikke veldig morsom. Handler om en handikappet Tom Criuse på (cuba?) 6532358[/snapback] Tom Cruise som drar til Vietnam med US Marine Corp og blir handikappet ja. Willem Dafoe har også en tilsvarende rolle i filmen. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Husker ikke sist jeg gråt, har slutta med det. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Sist var 25. mars 2003, i begravelsen til onkelen min. Lenke til kommentar
meron Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det var nok noen tårer i øynene etter jeg fikk en spiker gjennom fingeren med en spikerpistol. Men, men, bare jeg slipper begravelser så gråter jeg sjeldent. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg husker ikke når jeg gråt sist. Sikkert av en Ekstrem Oppussing episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå