Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn er dama mi også, bli hu sint så skriker hun. Da blir jeg redd, så må jeg bli bli (? :shrug: (Bli bli)) på henne, å kose med henne så hun roer seg ned :p

Lurer på om Solberg synes det er skremmende jeg darkness ? :hmm:

6530608[/snapback]

Næh. Har ikke vært sånn skikkelig forbannet på han, men hadde jeg blitt det så er det ikke umulig at han hadde blitt litt forskrekket :p

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke huske sist jeg strigråt. Det må være minst 3 år siden.

Sist jeg fikk tårer i øynene, og "gråt" var nå på lørdag. Var sammen med kjæresten, og noen venner på Golsdagen. Jeg ble dårlig av en karusell, og i tillegg har jeg ikke sovet skikkelig på 3 uker. Var dermed et slakt. På slutten av dagen merket jeg at kjæresten ble veldig bekymret for meg, og at hun selv begynte å gråte. Da klarte ikke jeg og holde meg, og fikk noen tårer i øynene.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er så glad at jeg aldri griner i fylla.

6530630[/snapback]

Ehm, kom på en ting til. Når jeg var på roskilde, sovnet jeg pga altfor mye whiskey. Våknet opp ganske full og uten mobil eller festival armbånd, da gråt jeg.

Ordnet seg tho, måtte punge ut med 1500,- uansett, så det svei.

Lenke til kommentar
Han var blind på begge øynene når han våknet til liv, og led av hyperaktivitet i starten. Men utover det var alle forbløffet over hvordan han kom seg, legene hadde aldri sett noe slikt. Han er fortsatt sykemeldt, men har fått operert øynene så han ser like godt igjen.  Det var egentlig sinnsykt å se hvordan han kom seg. Legene sa til han at han kanskje aldri ville få synet skikkelig tilbake igjen, det han gjorde da var å kjøpe seg en 42" flatskjerm. Han skulle se igjen.  Dem sa også at han ikke kunne komme hjem til jul, men det kjempet han seg å til.  De ville vel også uføretrygde han, noe han nektet. Han er nå aktiv sykemeldt og jobber mye mer enn han egentlig har lov til.  Kan jo ikke jobbe like hardt fysisk som før da, men det kommer seg.  Han får å lappen tilbake snart, noe han gleder seg sinnsykt til. Dette skulle også ta et halvt år, heia byråkratiet Norge. Men han ringte til stort sett alle som hadde med dette og gjøre, så han fikk ta testene tidligere!

Jeg har kjent familien hans siden jeg var født, og har aldri vært med på noe så jævlig. Så jo hvordan de slet. Da spesielt søstra som er en av mine beste venner.

Men men, alt bra nå  :)

6529226[/snapback]

Det er det sykeste jeg har hørt på lenge. En hverdagshelt. :)

Lenke til kommentar
Ser ikke grunn til at men skal være tøffere en kvinner på den siden.

Vi har ikke primitive knulle beist, vi har følelser som må ut.

Om hylo er så tøff å ikke slipper de ut, så er ikke han mye mann i øynene mine.

Faktumet er at det er sunt å skrike, å at mennesker bør felle en tåre eller 10 en gang i blandt.

6530401[/snapback]

Er ikke alle som griner heller da. Kan ikke forvente at alle skal grine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...