Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

:D Sikkelig mjuke gutta her jo! Hihi...

Det var ikke leng siden det samme har skjedd, må nok si at det skjedd under da jeg satt å så på film med klassen i Audiotoruimet, jeg satt nest bakerst... Vi skull se på "A Walk To Remember" veldig romantisk og trist, skal ikke røpe mer... men unasett, under filmen begynte jenten gjengen å slipp ut tårene osv :cry: det var sikkelig dramatisk... så der sitter jeg da og høre på snuffsingen :roll: hvem som klare å holde seg da :cry: så da kom det litt... :p

Ikke mobb, hehe... :love: jah, det er faktis noen som gråter når de ser film også ... :blush:

Endret av LeeZarD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk 3 på engelsk ekasmen, vi var totalt 28 stk som tok den, gjennomsnittskarakteren var 1,7. Så det var ganske mange stry.

Det er 2 år siden nå da.

Jeg er ganske god i engelsk, hadde 5 i karakterboka.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Jeg husker ikke sist jeg gråt.

6529811[/snapback]

Hylo er et ekte mannfolk - de gråter ikke.

Jeg gråt sist da PS2-en min frøs seg. Hadde en dag's intens spilling, begynte ved 10 tiden på morgenen og ca. i 20-tiden hang den seg opp, og jeg måtte restarte PS2-en, og jeg fikk ikke savet. Da ble jeg så frustrert og irritert at jeg begynte å grine, men det var ikke sånn skikkelig tårer og snørr og slikt, bare noen småtårer.

-- :) --

Lenke til kommentar

Ser ikke grunn til at men skal være tøffere en kvinner på den siden.

Vi har ikke primitive knulle beist, vi har følelser som må ut.

Om hylo er så tøff å ikke slipper de ut, så er ikke han mye mann i øynene mine.

Faktumet er at det er sunt å skrike, å at mennesker bør felle en tåre eller 10 en gang i blandt.

Lenke til kommentar
I dag når jeg så Extreme Makeover Home Edition.

6529141[/snapback]

Det der ER sterke saker. :)

Sist gang var avslutninga av 1 sesong av The O.C. Følger man godt med på det showet og er interessert i det ville jeg kalt deg følelsesmessig død hvis du ikke fikk en klump i halsen første gang du så siste episoden i sesong 1.

Lenke til kommentar
I dag når jeg så Extreme Makeover Home Edition.

6529141[/snapback]

Det der ER sterke saker. :)

Sist gang var avslutninga av 1 sesong av The O.C. Følger man godt med på det showet og er interessert i det ville jeg kalt deg følelsesmessig død hvis du ikke fikk en klump i halsen første gang du så siste episoden i sesong 1.

6530531[/snapback]

Jeg gråt så sinnsykt av alle sesongene sin avsluttning. Det var ille, jeg hulka og sikla om en annen:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...