Gjest medlem-1432 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jo litt, men ikke så man begynner og gråte, herregud. Forundrer meg mer over at ingen har blitt drept på det showet! det går jo hardt for seg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg gråter litt innvendig hver dag... Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Gråt litt for noen dager siden da jeg så slutten av Californication, sesong 3. Fyren er jo helt dum i huet. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Gråt for 4 måneder siden, når kjæresten slo opp Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg gråt natt til 17. mai når russebussen min bråstoppet så jeg falt og fikk kneskåla ut av ledd. Det er ikke ofte jeg gråter av smerte, men fy faen så vondt det var. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg gråt natt til 17. mai når russebussen min bråstoppet så jeg falt og fikk kneskåla ut av ledd. Det er ikke ofte jeg gråter av smerte, men fy faen så vondt det var. Har slitt med det i mange år ass. Skal opereres for det i september, skjedd sånn 6 ganger. Hender ofte jeg må gå på krykker når det skjer. Åndssvakt. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Kneet mitt er heldigvis helt bra igjen nå. Håper jeg ikke har ødelagt det slik at det lettere kommer ut av ledd neste gang jeg faller. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Når jeg var innom yr.no isted: Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Fredag, noen fra Nederland dro. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Haha, hvor er det? Bergen, hvor ellers? Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Gråt i går da nabobikkja bet seg fast i armen min og nekta å slippe, ble reddet av min egen hund som fløy på den! 5 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 3-4 uker siden. Knuste nesa mot ei dør som ikke ville åpne seg like lett som vanlig og jeg hadde rimelig høy fart. Tårene pressa seg frem Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bare av interesse; gjelder "gråting" som tårer fra øynene under latterkramper? Eller holder det med en tåre fra øyet? Eller er det bare gråte-hulke-fri-strøm-med-tårer? Sistnevnte husker jeg ikke. Nr. 2 skjedde senest igår (anime <3) og førstnevnte skjedde for to uker siden. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nå! Haha er så sinna at jeg skjelver og griner og er kvalm! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Hver kveld er mamma alltid sånn "uh, jeg er såå trøtt, jeg går og legger meg". Også 10 min. senere hører jeg hun og kjæresten har seg. Jeg har prøvd 12097412894 ganger å skru opp lyden på TV-en, men de tar IKKE hintet! Jeg har t.o.m. sagt til henne at "jo, det er faktisk veldig lytt". Og nå forrige uke hadde de en stor krangel og jeg syntes det var utrolig deilig å bare være jeg og mamma, men i dag kom kjæresten igjen og nå later de som om ingenting har skjedd. Vi skulle på kino i stad, men pga. mamma hadde så vondt i magen lot vi være. De la seg sånn i 00-tiden, da var hun så utrolig trøtt og hadde så vondt i magen. Nå holder de på igjen. FAENSFITTEE ÅH JEG ER SÅ TRØTT DRITTTTTTTTTTTTTTT Jeg har lært nå at når de går og legger seg, betyr de ikke noe mer tv på meg. Jeg må gå på rommet mitt og sette Metallica på full guffe for å ikke høre dem. Jeg må sette musikken så høyt at jeg hører den inn på badet. Kan ikke pusse tenna uten å høre dem. :realmad: :realmad: Endret 28. mai 2011 av Karina Hulesangerhule 4 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 oh.. den er litt bad! Føler med deg! Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg gråt for noen dager siden. Helt jævlig. Jeg skulle lage middag, så når jeg begynte å hakke opp løken... Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Takk! Det som irriterer meg mest er den "Uff, jeg er så trøtt, jeg holder på å sovne". Og når hun kommer ned på rommet er hun lys våken igjen, liksom. Jeg blir helt "AH, ok" når hun sier at hun er trøtt. Da gidder jeg ikke å si natta eller noe, bare setter meg på rommet og begynner såvidt med musikken. JEG HATER HELGER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå