ShaNickolas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) *slett meg* You do that Endret 8. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Se på signaturen min... Jeg gråter ikke, kjenner ikke bestefaren min heller egentlig, bør jeg gråte... føler ikke for og gjøre det... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 er jo helt opp til en selv hvordan man takler problemer og ting i dagliglivet, noen gråter for alt, glede eller sorg, noen gråter aldri.. for min del gråter somregel ikke, blir heller aggresiv når ting går imot meg, sist gang jeg gråt var i min kjære bestemors begravelse 2 juledag 06, hadde et meget nært forhold til ho og var helt jævlig når ho plutselig gikk bort. er bra for syken å gråte, får ut mye dritt! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Phil Collins er kongen over kjærlighetssanger . Trigger tårekanalene mine fort hvertfall Faktisk 6 gangen i dag jeg klarer å gråte. Å det gjør så innmari godt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 er jo helt opp til en selv hvordan man takler problemer og ting i dagliglivet, noen gråter for alt, glede eller sorg, noen gråter aldri.. for min del gråter somregel ikke, blir heller aggresiv når ting går imot meg, sist gang jeg gråt var i min kjære bestemors begravelse 2 juledag 06, hadde et meget nært forhold til ho og var helt jævlig når ho plutselig gikk bort. er bra for syken å gråte, får ut mye dritt! 8331788[/snapback] ok, jeg har egentlig bare møtt bestefaren min ca 30 ganger i en periode på en uke ca, så det gjorde ikke meg noe stort men syntes det var synd for bestemor osv... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 er jo helt opp til en selv hvordan man takler problemer og ting i dagliglivet, noen gråter for alt, glede eller sorg, noen gråter aldri.. for min del gråter somregel ikke, blir heller aggresiv når ting går imot meg, sist gang jeg gråt var i min kjære bestemors begravelse 2 juledag 06, hadde et meget nært forhold til ho og var helt jævlig når ho plutselig gikk bort. er bra for syken å gråte, får ut mye dritt! 8331788[/snapback] Jepp. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake da du bærte kista.. Det var veldig tungt å se. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Siste nyheten fra Opeth fikk meg til å felle et par tårer natt 18 mai. Synes dette var utrolig trist, det er forøverig den eneste gangen jeg kan huske på aldri så lenge. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 På fredag, gledestårer over at jenta mi var hos meg, at jeg holdt rundt henne. Kan ikke forklares, jeg er bare så glad i hun at det bare skjer sånn plutselig, selv om jeg har vært med henne flere dager i forveien, det er fantastisk Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Siste nyheten fra Opeth fikk meg til å felle et par tårer natt 18 mai. Synes dette var utrolig trist, det er forøverig den eneste gangen jeg kan huske på aldri så lenge. 8658974[/snapback] Får lyst til å skrike, men klarer det ikke, argh, da er 2 medlemmer blitt byttet ut i løpet av ett år. Begynte plutselig å skrike på jobb for 3 måneder siden, var rart, hadde ingen grunn til det. Men så skal det bli sagt at jeg hater mørketiden her oppe i Nord-Norge. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Siste nyheten fra Opeth fikk meg til å felle et par tårer natt 18 mai. Synes dette var utrolig trist, det er forøverig den eneste gangen jeg kan huske på aldri så lenge. 8658974[/snapback] Får lyst til å skrike, men klarer det ikke, argh, da er 2 medlemmer blitt byttet ut i løpet av ett år. Begynte plutselig å skrike på jobb for 3 måneder siden, var rart, hadde ingen grunn til det. Men så skal det bli sagt at jeg hater mørketiden her oppe i Nord-Norge. 8663501[/snapback] Vi får trøste oss med at så lenge Åkerfeldt er der vil det fortsatt være et Opeth. Men det føles annerledes nå som de gode gamle er borte.. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Spydde så tårene rant i helga, men var ikke direkte lei meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Spydde så tårene rant i helga, men var ikke direkte lei meg. 8663972[/snapback] Kjenner til den, ja. Influensa for the sadface. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har spydd et par ganger av drikking, og det har vært helt greit hver gang. Man føler seg jo bedre. ^^ Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg er 16 år gammel, har ikke klart å gråte på mange år... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I helga gråt jeg faktisk en liten skvett sammen med kjæresten min. Hun bor i Odda(jeg bor i Oslo), var ganske leit å tenke på at vi bare hadde begrensa timer igjen før vi var adskilt med ganske mange mil og dager. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Var av drikking, altfor mye. Følte meg ikke bedre etterpå en gang, bare fortsatte å spy. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Sist jeg gråt, var da jeg skrev diktet i bloggen min her på forumet. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Kan ikke huske. Barneskolen kanskje. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Sist jeg gråt var vel, etter hva jeg har blitt fortalt, i fylla; hvor noen kasta en snøball i øye mitt. Sist gang i edru tilstand var kanskje når jeg brakk benet som 4,5-åring. Huff.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå