Sinnsyk asylaspirant Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg gråter ganske sjeldent. Når jeg var liten sippa jeg hele tida, om jeg gikk på trynet eller lignende, men de siste 5-6 åra har det blitt lite gråting. Her om dagen satt jeg og hørte på lav musikk og gjorde ingenting. Bare satt og tenkte. Da kom tårene rolig og stille. Helt umulig å forklare fra min side, men det var godt. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 sist jeg gråt? hmm, en tåre i natt fordi jeg savner en gutt har ikke sett han på akkurat ei uke, og får tidligst se han igjen til helga. Han bor ca to og en halv time unna, og det er litt vanskelig når vi er såpass unge. vet ikke om det blir noe ordentli, men vi er iallfall gode venner og så var det trist da hesten min hadde ei crazy periode og slengte meg av hele tia, begynte nesten å lure på om jeg ikke kom til å takle henne. har ikke hatt henne så lenge (men nå er hun ikke crazy anymore) men jeg husker ikke om jeg gråt da trist iallefall. men ikke nå lenger husker ikke sist gang jeg GRÅT faktisk. kanskje da jeg solgte gamlehesten, jepp, det må ha vært sist jeg var Trist og Gråt skikkelig. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gråt en del stille i natt. En venninne som betyr veldig mye for meg, skal gå på skole i Østerrike fra neste år. Jeg trodde først det bare var ett år, men nå fikk jeg vite at hun skulle gå der i 5 år, og i tillegg kanskje bosette seg fast der når hun var ferdig. Kinda broke my heart. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hehe jeg gråt nesten da jeg satt på OP på øvelse og satt å savnet vennene mine! Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) får jeg tårer i øynene og Endret 24. mars 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jeg griner bare når jeg ikke får sove, det føles urettferdig, det virker, blir jævlig sliten og trøtt av å grine Lenke til kommentar
hauska Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sist jeg gråt var torsdag kveld. Følte med så ubrukelig og ensom Jeg tenker litt for mye, og gjør verden vanskeligere enn den er. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gråter kansje ikke, men blir veldig trist av filmen.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sist jeg gråt var for 5 dager siden. Da fikk jeg vite en gammel å god kompis av meg døde av overdose. Ble eksta forsterket av det gode båndet . Vi ble ganske gale sammen. Gjorde masse sprell å hadde det mye artig. Mange kansje oppfattet han som en hyper iditot , men innerst inne var han et bra menneske. Hele Ungdomskolen holdt vi godt sammen For 1 år siden døde et søskenbarn av han, han gikk også på samme u-skole som oss Næh, når slike ting skjer får man bare ta tiden til hjelp å tenke mest mulig på personen å hva som gjorde han så spesiell Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Gråter kansje ikke, men blir veldig trist av filmen.. 8227538[/snapback] Har sett gjennom filmen 2 ganger nå. Griner veldig sjelden. Sist gang må være 4-5 år siden, men fikk tårer i øyekroken av den filmen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 I begravelsen til faren til en gammel kompis fy som jeg grein, Jeg hater begravelser! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg er hard synes jeg, jeg griner ikke av noen av de fotballfilmene med fin musikk, eller de tarzan filmene, er jeg et ond menneske? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Sist jeg gråt var i min bestefars begravelse. Begynner å bli en stund siden. Etter det har jeg prøvd å unngå begravelser. Er jeg slem da? Hører der også er mange som sliter med tårer under filmtitting, men jeg har aldri funnet meg selv i en slik situasjon. Jeg er vel det man kaller "redd for å grine" person. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 _Sha9ick_ og chryzsh, jeg kondolerer så meget. Gråt litt selv i går. Mistet tremenningen min for en uke siden. Hun ville blitt 31 denne måneden, om jeg husker riktig. Kan ikke si jeg kjente henne spesielt godt, men hun hadde ett barn på bare 2 uker og greier ... nei, huff. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Sist jeg gråt var når jeg spilte Test Drive unlimited og spillet begynte å hakke som faen 0,6 km fra mål på et 20 km løp, ledet løpet frem til da og krasja og kom som nr 5. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Jeg får ikke til å gråte.. og det synes jeg er helt for jævlig. Noen ganger vil jeg ikke være hard, noen ganger vil jeg være myk, og vise det til dem rundt meg Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Gråt seinest for noen timer siden.. Er rimelig komplisert, og egentlig er det lite å syte på i forhold til flere andre her, but still. Min beste venninne skal flytte til USA til høsten, og som om ikke det skulle vært ille nok i seg selv, så begynner jeg å få følelser for henne, selvom jeg vet at hun holder på med noen andre. Det suger så evig hardt. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Senest igår faktisk, da jeg leste minneboken på denne siden, kom det så vidt noen tårer, er vel ikke så tøff som jeg tror Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Nei , faen ass... livet sucks..Men vi må ta så godt vare på det som vi kan. Vise kjærilghet og omsorg mot andre. Ikke noe annet å gjøre dessverre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå