Gå til innhold

Når gråt du sist?


Anbefalte innlegg

Uff... Har en vennine som er det no å. Hun å syntes det er hardt. Tror man rett å slett må lære seg å ikke ta seg så nær av det folk sier, selv om det er vanskelig. Det som har funket på min jobb i hvertfall. Eller kanskje vurdere å finne en annen jobb som gir deg litt mer gleder enn tårer?

7287648[/snapback]

Det er ganske hardt.

Jeg jobba med det i seks mnd, før jeg slutta i sommer.

Men nå trenger jeg penger igjen..

 

Det går stort sett ganske greit, though, men når man i tillegg har et hode som fucker litt med en for tia, blir det for mye.

 

Edit:

Jeg hater å være telefonselger. Hadde sluttet på dagen, om jeg ikke trengte pengene, og om vi ikke hadde det fantastiske miljøet som vi har på jobb :love:

7287654[/snapback]

Miljøet hos oss i Kongsberg er også helt utrolig bra.

På slutten av forrige jobbperiode var det det eneste som holdt meg der.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var jaggu nære på et par ganger når jeg så 'click', med adam sandler i går, gitt. Heldigvis klarte jeg å holde meg såpass i nakken at det ikke skjedde.  :hrm:

6885597[/snapback]

Du er ikke alene. Jeg sprakk til slutt. Tårene måtte ut!

7285346[/snapback]

Bra at det ikke bare er jeg som synes den filmen var rørende. Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor denne filmen blir slaktet overalt! Den får jo bare 2ere og 3ere jo... Se her feks.

 

Sist gang jeg gråt? Tja, det husker jeg faktisk ikke, jeg kan være lei meg, men det vil ikke være en naturlig reaksjon for meg å gråte for det. Jeg vet ikke hvorfor egentlig. Jeg har ikke grått på 6-7 år ihvertfall. Kanskje jeg har opplevd for lite vondt så langt i livet? *grue meg til det som kommer*

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

- Nyttårsaftenen i fjor

- Nyttårsaftenen i år

 

Jepp, jeg har laga meg en ny tradisjon.

 

Innimellom der så har jeg felt en tåre for Eddie Guerrero (WWE).

 

I fjor, så har jeg allerede sagt det i denne tråden. I går, så døde mora til bestekameraten min 05:55 etter 5 års kreft. Hvorav de to siste var diaognosiert. Så det var nok det pluss min følelse av ensomhet som gjorde utslaget i år.

Lenke til kommentar

Må ha vært da bestemor døde.. Hun falt da hun skulle ut på badet eller noe, og brakk hofta si.. Da hun kom på sykehus, så det ut til at det skulle gå bedre, men så klarte legene å gi henne feil medisiner, som hun ikke tålte, og da døde hun :(

Endret av -dB-
Lenke til kommentar

Teller det å være på gråten? Det er jeg nå. 'Kjæresten min' er død for meg nå. Hun og alle venninnene hennes har blokka meg på msn, og det siste venninna hennes gjorde var å sette 'R.I.P.' helt til slutt i nicket sitt, overbringe liksomnyheten om at hun var død, og så blokke meg.

 

Fy faen, som det suger! Hun bor i Lillestrøm også, så jeg har ikke truffet henne siden november, og i perioden hun har sagt at hun ikke har hatt nett eller mobil, har hun oppdatert sin egen hjemmeside og vært svært aktiv på andres hjemmesider.

 

Bare en utrolig barnslig måte å si at hun ikke vil ha mer med meg å gjøre, og nå er jeg altså på gråten. Kan hende jeg gråter i natt. Sist gang var da gamlekjæresten min gjorde det slutt, altså november i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...