Klekkus Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Når bestefar døde for 10 år siden. er i allefall sist jeg husker da ^^ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Var jaggu nære på et par ganger når jeg så 'click', med adam sandler i går, gitt. Heldigvis klarte jeg å holde meg såpass i nakken at det ikke skjedde. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Gråt for noen dager siden og senest idag. Idag tømte eg fullstendig tårene og gråt som et lite barn. Føler meg meget lettet nå. 6878720[/snapback] Det der brukte jeg å gjøre før. Sånn bare for å tømmes for kjipe følelser, men det virker som om jeg ikke klarer det mere. Lenge siden jeg har grått nå! Det må jo ut før eller siden uansett! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Når den ene hunden min, Rapp, døde for litt over en måned siden, var jeg ikke meg selv på lange tider etterpå. Når noen nevner han nå, blir jeg på gråten allikevel. Lenke til kommentar
hegem0r Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg gråt sist på torsdag, da jeg fikk vite at min oldemor på 98 år var død... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 20 minuttar sidan når eg såg siste episode av That 70's Show. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Skal gråte i kveld, det føler jeg på meg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sist jeg gråt så jeg faktisk "Click" på kino. Det var ikke det at handlingen var så rørende (eller jo, litt det å), det var det at kjæresten min gråt og da begynner jeg også automatisk. Litt snodig egentlig Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 I dag, da jeg fikk vite hvordan det går med bestefar. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 jeg gråt sist av latter da jeg så en kommentar i kornsirkel-tråden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 tror faen jeg gråter snart! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 En liten skvett når jeg så The Green Mile kanskje. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Jeg gråt på skolen i dag, men det var av latter. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Ikke i år i hvert fall. Gråter sjeldent Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Oi, det husker jeg faktisk ikke, men det er ikke så lenge siden... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Var vel 3-4 uker siden.. Dama sa til meg at hun ikke kunne fortsette med meg fordi hun følte hun var så slem mot meg.. og ville ikke såre meg mere.. på en måte. (noe hun faktisk gjorde av og til og.. ) Men det rare er at vi klarte ikke holde oss unna hverandre.. så 2 dager senere ville hun fortsette med meg alikavel. (etter noen lange eposter fra meg osv.. ) Og etter det har jeg aldri hatt det så fint før ^^ Lenke til kommentar
mushyn Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 gråt sist.... i går natt! faen som damer kan få en til og grine 6690380[/snapback] Jepp, gråter en del over eksen som gjorde det slutt for 2 måneder siden, men når jeg innser hvor latterlig menneske hun er, slutter jeg å gråte 6690624[/snapback] Ja.. Fortjente vel den, Christopher. Jeg angrer noe helt ubeskrivelig.. Både på at jeg gjorde det slutt, og på hendelser i ettertid. Jeg skulle aldri ha gitt oss opp. Aldri.. Du var en så utrolig stor del av livet mitt. Jeg kjenner det nå som jeg har sluttet å fortrenge.. Du er det fortsatt også. I den situasjonen jeg har kommet i nå er du det eneste jeg tenker på omtrent. Oss. Minnene er over alt. Skulle ønske det ikke bare var minner.. Noen spørsmål vil man ikke ha svar på...! Jeg har lært. Men det har mest sannsynlig kostet meg mitt livs kjærlighet.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Når jeg så alle X-men filmene her om dagen, er så trist når superhelter dør Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Da jeg var nesten helt sikker på at eksen skulle ta selvmord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå