medlem-90636 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg gråt da jeg flytta fra Stavanger hvor jeg har bodd i 2 år. Gikk helt fint helt til jeg skulle si hadet til venninna/naboen/kollegaen min som har vært min beste venn mens jeg har bodd her... og min nye "kjæreste" som jeg er så forelsket i Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg gråt da jeg flytta fra Stavanger hvor jeg har bodd i 2 år. Gikk helt fint helt til jeg skulle si hadet til venninna/naboen/kollegaen min som har vært min beste venn mens jeg har bodd her... og min nye "kjæreste" som jeg er så forelsket i 6693824[/snapback] samme som når eg skulle si hade til ALLE vennene mine og alt sammen i bergen. har bodt der i 10 år, så skulle eg flytte. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 når jeg gråt sist.. vart litt blank i øya da ho jenta fikk college papira sine på tv for ikke så lenge sia.. husker ikke helt, om ho hadd vore ute for ei ulykke eller hva det var, sleit noe f** og rørende episode om ei som kjempa ett hardt liv. Ble nesten noen skikkelig tårer som randt uansett... helt tikl min fru oppdaga ett* snufs* og næææmene er du rørt, ja f** stein kvinnen min, vær glad du har en myk man jah også da jeg ble pappa til Julian. 30.01.04 kl0943 Stooore gledestårer Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Kan ikke huske sist jeg gråt egentlig Er godt å gråte i blant men får det ikke til uten at noe DRASTISK skjer. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg hugsar inte rektigt. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg var trist i går og det kom noen tårer, jeg og redline_ kranglet, fordi han var så full. Jeg er en sippe-jente Endret 16. september 2006 av kokos Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Can't remember. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hmm... Det var når jeg drømte for en par dager siden... Drømte at en kamerat av meg ble skutt av en fyr som vi stjal epler av. Hele klassen min drev og sprang rundt og hylte og var redd for epleeigeren... Høres kanskje ikke så trist ut, men grein gjorde jeg hvertfall Endret 16. september 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Gråt for noen dager siden og senest idag. Idag tømte eg fullstendig tårene og gråt som et lite barn. Føler meg meget lettet nå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 eneste jeg kommer på var når hjertet mitt ble knust i 1000 deler Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg gråter ofte når jeg ser en film med en trist slutt, ofte noe jeg kanskje kan relatere til. Er skikkelig følsom. Kanskje hypersensitiv av og til? :o Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Meh is teh barsk - husker itte. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Husker ikke, jeg blir deppa men klarer ikke å felle tårer lenger Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har vel ikke grått i år annet enn i konfirmasjonen min... Sprakk under talen min.... 6528949[/snapback] Da var jeg meget stolt av deg, det var den beste talen jeg har hørt av en seksten åring Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 sist jeg gråt var når jeg så dama sto å klinte med en annen fyr... jeg slo han rett i bakken og gikk derfra.... var våt nok i øya da ja Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I dag. Så fire episoder med Grey's Anatomy. Og det var faen meg en berg og dalbane av følelser :!: Jeg blir rørt av film og slike ting, fordi jeg engasjerer meg. Men de episodene der tok kaka. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I dag. Så fire episoder med Grey's Anatomy. Og det var faen meg en berg og dalbane av følelser :!: Jeg blir rørt av film og slike ting, fordi jeg engasjerer meg. Men de episodene der tok kaka. 6885342[/snapback] Grey's Anatomy? Kom deg på sykehus mann! Kan ikke huske sist jeg grein, sikkert i går etter jeg så en røørende film Lenke til kommentar
drugis Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 I dag. Så fire episoder med Grey's Anatomy. Og det var faen meg en berg og dalbane av følelser :!: Jeg blir rørt av film og slike ting, fordi jeg engasjerer meg. Men de episodene der tok kaka. 6885342[/snapback] Grey's Anatomy? Kom deg på sykehus mann! Kan ikke huske sist jeg grein, sikkert i går etter jeg så en røørende film 6885354[/snapback] eg var hos kjetil å vi grein ilag nor vi såg grease sammen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 I dag. Så fire episoder med Grey's Anatomy. Og det var faen meg en berg og dalbane av følelser :!: Jeg blir rørt av film og slike ting, fordi jeg engasjerer meg. Men de episodene der tok kaka. 6885342[/snapback] Grey's Anatomy? Kom deg på sykehus mann! Kan ikke huske sist jeg grein, sikkert i går etter jeg så en røørende film 6885354[/snapback] eg var hos kjetil å vi grein ilag nor vi såg grease sammen. 6885392[/snapback] Ååå , ikke røp oss! Jeg klarer bare ikke la være å grine til den filmen! Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 I dag. Så fire episoder med Grey's Anatomy. Og det var faen meg en berg og dalbane av følelser :!: Jeg blir rørt av film og slike ting, fordi jeg engasjerer meg. Men de episodene der tok kaka. 6885342[/snapback] Grey's Anatomy? Kom deg på sykehus mann! Kan ikke huske sist jeg grein, sikkert i går etter jeg så en røørende film 6885354[/snapback] haha, morsom du gitt. og sånn btw, så er jeg jente lzm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå