IkkjeOleJørgen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Tja, kommer en tår av og til når jeg gjesper, ellers så kan det være nå og da.. Jeg er en stor følsom bamse.. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Grine har jeg slutta med.. Satt på sånn konf greier, rolig, trist musikk, satt sikkert 30 stk og grein, men ikke jeg.. har ikke grini på veeldig lenge.. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Begravelsen til en klassekamerat, han var 15 år og tok selvomord . Endret 9. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Når jeg fant ut at hu jeg liker, ikke liker meg :S (flott tog tur gitt) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 For noen dager siden lo jeg så jeg grein, men siden det kanskje ikke kvalifiserer får jeg vel heller svare i bestefaren min sin begravelse. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Må egentlig si at det at det er bra at det ikke er så mange som ikke husker når de sist gråt, må jo bety at de enten leker tøffe, eller ikke har opplevd så veldig mange triste ting i livet! 6542511[/snapback] Folk kan oppleve tøffe ting uten å grine. Det er veldig individuelt. 6544662[/snapback] Indeed. Blir fysisk kvalm i mange sammenhenger. On-topic : 10. Februar. Begravelse. Farfar. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Under minnestund/likskue til bestefaren min for 2-3 uker siden. Ikke i begravelsen. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) ***Dobbelpost* Endret 9. august 2006 av jolleguten Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) *Dobbelpost* Endret 18. november 2012 av erlend.bringeland Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hmm.. Tror det var for 1 år siden da jeg ble slått i øyet når jeg hadde det oppe.. Fikk stor kul etterpå EDIT: Stor kul over øye that is.. Endret 9. august 2006 av Vorpal Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 hmm.. er egentlig lenge siden jeg har grini nå, faktisk men det var vell da jeg så på verdens tristeste film da jeg var i kroatia i sommer, husker ikke hva den het..men off, hovedpersonen kunne ikke bli sammen med kvinnen han elsket fordi morra ikke likte han og blabla, og hu dama gifta seg med en annen..og til slutt døde han.. var basert på en sann historie, det er det værste når de er sanne og triste Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 da jeg så siste episoden av friends kom det noen tårer og en klump i halsen. sterk sene når alle finner frem sinn nøkkel og legger den på bordet Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 For 20 min. siden. Så en film der hvor en kis skulle bli Jagerflyger. Kameraten taklet det ikke og kjæresten ville ikke ha han. Når de fant kompisen til hovedpersonen i dusjen (han hadde hengt seg) kom det litt mer fuktighet i øynene enn vanlig. Jepp, jeg tåler ikke mye. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Har ikke grått siden jeg var liten. 6532337[/snapback] Du gråter støtt... Vær ærlig! Sist jeg gråt, eller felte noen tårer var for et par dager siden.. Så en film med dama... Crazy/Beautiful... Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg gråter svært sjeldent. Men gråt faktisk når dama slo opp med meg for 2-3 uker siden... Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg gråt for litt siden når jeg fant ut dama hadde funnet seg en ny, jeg savna henne rett og slett for mye. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Husker ikke sist, men kan sitte med en stor klump i halsen etter en trist film, og det er nesten så jeg føler at jeg må gråte noenganger jeg hører på vakker musikk! Snufs Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Husker en film som fikk alle til å gråte! Champ tror jeg den het! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Liker ikke å gråte, føler meg svak da. Siste gang jeg gråt med grunn var vel i påsken. Lå i to timer i en sjark med store bølger og en knekt overarm og forvridd underarm og handledd. Det gjorde vondt. Hadde ikke smertestillende heller... Bare for å skryte litt mer, jeg hadde bare tårer i øynene, holdt smerten inni meg, skrek ikke av smerte før jeg måtte skifte båt >.< Armen er enda ikke i orden. Nervene til håndleddet er revet av, føler meg som en forbanna krøpling Og ja, det er faktisk sant. Har røntgenbildene hvis noen er i tvil Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Extreme Makeover Home Edition får meg enkelte ganger til å grine, patetisk American dream show, men det funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå