Gå til innhold

Når gråt du sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då eg dimma frå militæret. Du har jobba, sove, slitt, hatt det moro med, og rett og slett budd oppå 30 andre i eit heilt år, og so skal du plutseleg ikkje sjå dei igjen? Det var hardt. Den dagen eg dimma var so merkeleg som det gjekk an å bli. Var vanvittig deilig å bli ferdig med militærtenesta, men å ikkje sjå troppa mi igjen?

Det var hardt dei siste dagane..

Å slutte i ei klasse eller på ein skule kan ikkje samanliknast..

Lenke til kommentar

Flere filmer i tillegg til Løvenes Konge som tvinger frem noen tårer. Som nevnt over, Braveheart og the Green Mile. Det er geniale filmer. Skal ikke røpe for mye for de som ikke har sett de, men Braveheart er en berg og dalbane for følelsen hele veien gjennom. Du får sinne, empati, sorg og mer hele veien for alt som skjer, og til slutt på "bristepunktet" ("freedom") så er det umulig å holde dråpene tilbake. Man får også en enorm sympati for den store og misforståtte kjempen av en mann i The Green Mile, og opplever mye av det samme. Sorg, sinne og empati. Å gi seeren sterke følelsessvingninger er noe som går igjen i alle store filmer. Shawshank Redemption, anyone?

Lenke til kommentar

En film jeg husker var veldig emosjonell for meg var A.I (Artificial Intelligence) laget av Steven Speilberg tror jeg, med han lille gutten. Når han på slutten prøver å finne mammaen sin nede i vannet, og når han endelig får tilbringe 1 dag men henne ble det litt følelser :)

Lenke til kommentar
Har ikke grått på evig lenge, savner det på en måte. Det er jo ganske befriende til å gråte en skvett til tider. Må være minst 3 år siden sist. :(

6541814[/snapback]

Jeg kan godt sparke deg i skrittet, til du ligger der å griner og hyler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...