KissaMcDuck Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 og bor hos forskjellige drugiser 6529941[/snapback] huh? "synker stadig lavere"? 6540238[/snapback] Drugis= narkoman Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Då eg dimma frå militæret. Du har jobba, sove, slitt, hatt det moro med, og rett og slett budd oppå 30 andre i eit heilt år, og so skal du plutseleg ikkje sjå dei igjen? Det var hardt. Den dagen eg dimma var so merkeleg som det gjekk an å bli. Var vanvittig deilig å bli ferdig med militærtenesta, men å ikkje sjå troppa mi igjen? Det var hardt dei siste dagane.. Å slutte i ei klasse eller på ein skule kan ikkje samanliknast.. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 og bor hos forskjellige drugiser 6529941[/snapback] huh? "synker stadig lavere"? 6540238[/snapback] Drugis= narkoman 6541227[/snapback] det var ironi i og med at jeg kaller meg for drugis, som eg baklengs namne mitt, sigurd Lenke til kommentar
Pogo Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg fikk tårer i øynene under filmen The Rookie på tv2 igår, når han etter sin første major league kamp kom ut og så var nesten hele bygda der. Og gråt skikkelig i tanta mi sin begravelse. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Har ikke grått på evig lenge, savner det på en måte. Det er jo ganske befriende til å gråte en skvett til tider. Må være minst 3 år siden sist. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Vel siste gang var vel for 2år siden da den ene hunden min døde, en hund som jeg vokste opp med siden jeg var 8år. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 17.Mai då pappa slo meg fordi eg hadde vondt i magen og ikkje orka å gå i meir enn ett 17. mai tog... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 17.Mai då pappa slo meg fordi eg hadde vondt i magen og ikkje orka å gå i meir enn ett 17. mai tog... 6542153[/snapback] Erhm.. Han virker ikke helt klok da Pappa var bare gla for at jeg ikke gidda.. for da slapp han å kjøre meg til starten.. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Nei, vi er langt fra på talefot og om han kjem inn på ett rom så går eg ut, uansett. Eg har det masse bedre uten å ha han nær meg så derfor berre ignorera eg han. Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Gråt for 2 mnd. siden.... Var overstressa og på flyttefot.. Da sa det bare PANG! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Flere filmer i tillegg til Løvenes Konge som tvinger frem noen tårer. Som nevnt over, Braveheart og the Green Mile. Det er geniale filmer. Skal ikke røpe for mye for de som ikke har sett de, men Braveheart er en berg og dalbane for følelsen hele veien gjennom. Du får sinne, empati, sorg og mer hele veien for alt som skjer, og til slutt på "bristepunktet" ("freedom") så er det umulig å holde dråpene tilbake. Man får også en enorm sympati for den store og misforståtte kjempen av en mann i The Green Mile, og opplever mye av det samme. Sorg, sinne og empati. Å gi seeren sterke følelsessvingninger er noe som går igjen i alle store filmer. Shawshank Redemption, anyone? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg griner nå Krangler med besteveninna mi. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 En film jeg husker var veldig emosjonell for meg var A.I (Artificial Intelligence) laget av Steven Speilberg tror jeg, med han lille gutten. Når han på slutten prøver å finne mammaen sin nede i vannet, og når han endelig får tilbringe 1 dag men henne ble det litt følelser Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Har ikke grått på evig lenge, savner det på en måte. Det er jo ganske befriende til å gråte en skvett til tider. Må være minst 3 år siden sist. 6541814[/snapback] Jeg kan godt sparke deg i skrittet, til du ligger der å griner og hyler? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Under klasseturen? Ble du mobba da eller? :/ 6537986[/snapback] Neida neida. Var bare no problemer med min daverende kjæreste og min nåværende bestevenninne. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Må egentlig si at det at det er bra at det ikke er så mange som ikke husker når de sist gråt, må jo bety at de enten leker tøffe, eller ikke har opplevd så veldig mange triste ting i livet! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 eller kanskje dei ikkje vil hugse så godt? Eg heller kan ikkje hugse sist gang spesifikt, men ein gang i 2006 er det nok, ein eller fleire ganger. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Gråt sist da foreldrene mine skilte seg for et par år siden Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 når jeg så edward scissorhands på spillkongress etter ikke å ha sovet på over 30 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå